Jakke Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 PCen min er sykt bra, men kabinettet er standard... Kjøpte en av de beste PCene på markedet (per mai 2010) og bygde på ram og videominne. Flott! Hah, Flott! +1 Hvordan kan han ha fått 20+ rykte når han regga seg for 6 dager siden? Og det med PCen: Han ble nok lurt der ja Har hørt folk før som skryter av Super-PCen sin hjemme, med 500GB harddisk, beste på markedet! Og masse videominne (a) Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 PCen min er sykt bra, men kabinettet er standard... Kjøpte en av de beste PCene på markedet (per mai 2010) og bygde på ram og videominne. Flott! Hah, Flott! +1 Hvordan kan han ha fått 20+ rykte når han regga seg for 6 dager siden? Og det med PCen: Han ble nok lurt der ja Har hørt folk før som skryter av Super-PCen sin hjemme, med 500GB harddisk, beste på markedet! Og masse videominne (a) Lett å gå opp på Elkjøp og si at man skal ha en gamer-pc til budsjett 8000kr da. Får jo SLI og alt mulig :D Har kompiser som er med i den "gamer" klassen ja. Bare ler jeg :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Indeed. Sitter i facepalm hver gang jeg blar igjennom elkjøop avisen og leser alle de dumme "reklame triksene".. Bruker ord folk ikke er kjent med, med utropstegn bak så det skal virke bra.. "2 GIGABYTE MINNE!" "500GB HDD!" "512MB VIDEOMINNE!!!!!" "CORE2DUO!!!" XD Nei.. Elkjøp er noen skikkelige kjeltringer.. Elller ihvertfall de som lager oem pc'ene.. Kanskje de setter inn EN halvbra del for å pushe på reklamen, og alt annet er av den aller aller aller billigste sorten.. Endret 9. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 jeg har et Apevia X-Cruiser kabinette som ikke ser ut på innsiden grunner der er ikke mulig og legge kabler bak skal case mod det når jeg får tid fordi får ikke inn grafikkorta mine fordi harddiskene er i veien så hardisk ramma skal snus 90grader Lenke til kommentar
Khani Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Indeed. Sitter i facepalm hver gang jeg blar igjennom elkjøop avisen og leser alle de dumme "reklame triksene".. Bruker ord folk ikke er kjent med, med utropstegn bak så det skal virke bra.. "2 GIGABYTE MINNE!" "500GB HDD!" "512MB VIDEOMINNE!!!!!" "CORE2DUO!!!" XD Nei.. Elkjøp er noen skikkelige kjeltringer.. Elller ihvertfall de som lager oem pc'ene.. Kanskje de setter inn EN halvbra del for å pushe på reklamen, og alt annet er av den aller aller aller billigste sorten.. Pcen jeg bygde til lillebroren min for et budsjett på 7500kr var like kraftig som en alienware til 17000kr. Litt festlig at de bruker low end/mid en gpuer til "HEFTIGE GAMINGPCER". Personlig missliker jeg og kjøpe stasjonær pc fra butikk. Alltid bare plastikk og dritthardware. Endret 10. november 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 JA, med mindre man handler hos f.eks komplett, da får du faktiskt litt kurante deler, som du kan velge selv Lenke til kommentar
Khani Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Ja de er vel eneste unntaket jeg kjenner til. Endret 10. november 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Kjenner skulle ha en gaming datamaskin, gikk i butikk å betalte 12000kr for en datamaskin fra HP med Core i3, 8GB ram, 2TB harddisk, GeForce GTS 240. Den var selvfølgelig reklamert noe slik: Kraftig Gaming computer!!! 8GB ARBEIDSMINNE!! 2000GB LAGRINGSKAPASITET! 1024MB GRAFIKKMINNE!! Lenke til kommentar
Khani Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Og når han satt seg ned for og spille hadde han vel rundt 40-50 i fps på medium settings på spillet han spilte? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 har og prøvd på noe på elkjøp , her jeg bor har elkjøp faktisk inne en del hardware deler som skjermkort å lignende. Spurte en av bekjeningen om han hadde noe grafikk-kort å anbefale meg for spilling , da ble jeg tilbyd et Nvidia 9800 basert kort og en skuring om at det var noe an det kraftigste grafikk kortet en kan få kjøpe for penger til drøye 2500,- . Nei eneste Elkjøp duger til er å handle kjøleskap Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Minner om topic: Deres kabinetter her! Nå On topic, og vis bilder av deres kabinetter Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Jaada Nizzen, om T minus 12h + (sett inn postgang fra performance-pcs.com her). Og litt tid til mekking seff Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Ehm, husker ikke engang om jeg har postet bilder av PC'en min her, har ikke gjort noe særlig med den på en stund da alle pengene har ryki med på innkjøp av Cerwin Vega anlegg :)Men nå som denne PC'en snart skal skrues fra hverandre så er det vel greit med noen bilder av den. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Du får ganske mye bedre kjøleeffekt på cpuen om du fester på en ekstra vifte på radiatoren. Hvorfor skal du skru den fra hverandre? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Du får ganske mye bedre kjøleeffekt på cpuen om du fester på en ekstra vifte på radiatoren. Hvorfor skal du skru den fra hverandre? Joa, vet jeg får det, men har ikke kjøpt meg ekstra lange skruer så har ikke styra noe med det. Men ja, skal skru den fra hverandre for å bygge ny. Skal ha en "stue-gamer", en liten seed-box som også takler spill. Så jeg skal ha Silverstone Sugo SG07 med i5 760, 4GB Ram og HD5870 (som sitter i denne maskinen).Deretter skal jeg bygge meg en ny monstermaskin da HD69X0 kortene kommer, skal også sannsynlig bruke ett annet kabinett da, men har ingen planer om å selge mitt 800D, skal bare oppbevare det frem til jeg vet hva jeg skal bygge i det. Blir nok en lakkeringsjobb og litt modding på det kabinettet etterhvert Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Bruk to av de fire skruene som du allerede har. Sett de diagonalt så sitter viftene godt nok. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Fått meg ny cpu kjøler =O) Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Fytty rakkern, er det bare Corsair kabinetter som er lov her? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Haha blitt litt populære ja ^^ Er som med gamle antec 900 tidene.. Bortsett fra at Corsair sine er en million ganger større og bedre ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå