SemikolonP Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Neppe nødvendig. Slangene hviler ikke oppå kortet slik det ser ut som, så lite sannsynelig at jeg får noe varmeproblemer. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Men hadde fortsatt sett bedre ut om de gikk oppe Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Da var det kommet endel nye datadeler i hus, og foreløpig ser det slik ut. Komponentene er Asus Rampage 3 Extreme, 12 GB Corsair Dominator GT 2000 mhz, Intel i7 930, 3 stk Asus 480 GTX i SLI, 1 EVGA 460 som PhysX, Corsair Obsidian 800D, Corsair AX 1200, diverse Noctua vifter og 2 stk 1TB seagate disker til lagring og en Corsair Force 120 GB SSD. Nettopp satt det inn, så alt er ikke ferdig stilt inn etc Og kablinga er heller ikke veldig prioritert akkurat nå ^^ Er det tredje grafikkortet verd det? Skalerer det ikke svært dårlig? Kjører helt identisk oppsett selv, bare med 2 kort. Kjørte et 260gtx kort som physX før, men det vant jeg bare 2-4% fps på i physX krevende spill, og fant ut at det var liten vits å gå fra 185 til 190 fps(i batman), siden jeg ville bruke den ekstra slotten til et bra lydkort. Dem testene på internett er alle med gamle drivere da. Har faktisk ikke testa det med og uten den tredje 480'n.. Men regner med det er litt ekstra futt ^^ Ellers så jobber denne maskina med BOINC, og endel på GPUGRID (noe av det samme som F@H) og 4 skjermkort gir god credit. Pluss at jeg ikke trenger varmeovn på vinteren. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Men hadde fortsatt sett bedre ut om de gikk oppe Hadde det sikkert, men er ikke verdt bryet ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Open air kabinettet mitt Hvor stor er hver disk? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Open air kabinettet mitt Hvor stor er hver disk? Det er jo bare å zoome inn så ser du det Kan fortelle at det ikkje er 2mb disker Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Open air kabinettet mitt Hvor stor er hver disk? Hitachi, 7200 rpm, 3 gigabit/sek, 2TB Ikke så lett å se EDIT: Også er det vel 16 stk + 1 SSD Endret 7. november 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Khani Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Monter det i en testbench og skjul litt kabler. Det ser ut som en jungel. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 What is this weird liquid coming from my penis, mom? 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 PCen min er sykt bra, men kabinettet er standard... Kjøpte en av de beste PCene på markedet (per mai 2010) og bygde på ram og videominne. 4 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jaha?. Spesifikasjoner? Når du sier "en av de beste pc'ene" så forventes det at du sier hvilke deler det er i den. alle sammen. Endret 7. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 PCen min er sykt bra, men kabinettet er standard... Kjøpte en av de beste PCene på markedet (per mai 2010) og bygde på ram og videominne. Flott! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 PCen min er sykt bra, men kabinettet er standard... Kjøpte en av de beste PCene på markedet (per mai 2010) og bygde på ram og videominne. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 PCen min er sykt bra, men kabinettet er standard... Kjøpte en av de beste PCene på markedet (per mai 2010) og bygde på ram og videominne. Dude... It's like the best of The Best... No arguments Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 PCen min er sykt bra, men kabinettet er standard... Kjøpte en av de beste PCene på markedet (per mai 2010) og bygde på ram og videominne. Her skal du vel i utgangspunktet vise fram kabinettet ditt. At du sier at den er en av de beste sier oss egentlig veldig lite igrunn. Men jeg vil gjerne spørre om noe likevel, hvordan har du...bygd på videominne? Videominne er ferdig montert på skjermkortet, og du skal være sykt god med lodding om du skal legge større rambrikker der. Det kan hende du har et innebygd skjermkort som deler systemminne derimot, og da er det jo ikke noe problem og få mer minne. Men da er ikke dataen din i nærheten av og være en av de beste. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Tipper gutten har blitt lurt av en middelmådig selger.. "denne pc'n her er den beste på markedet nå!!"#¤" Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 PCen min er sykt bra, men kabinettet er standard... Kjøpte en av de beste PCene på markedet (per mai 2010) og bygde på ram og videominne. Flott! Hah, Flott! +1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Open air kabinettet mitt Hvor stor er hver disk? Hitachi, 7200 rpm, 3 gigabit/sek, 2TB Ikke så lett å se EDIT: Også er det vel 16 stk + 1 SSD Nok av plass med andre ord… Hva går all plassen til, om det er lov å spørre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå