Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det kommet endel nye datadeler i hus, og foreløpig ser det slik ut.

Komponentene er Asus Rampage 3 Extreme, 12 GB Corsair Dominator GT 2000 mhz, Intel i7 930, 3 stk Asus 480 GTX i SLI, 1 EVGA 460 som PhysX, Corsair Obsidian 800D, Corsair AX 1200, diverse Noctua vifter og 2 stk 1TB seagate disker til lagring og en Corsair Force 120 GB SSD.

Nettopp satt det inn, så alt er ikke ferdig stilt inn etc :) Og kablinga er heller ikke veldig prioritert akkurat nå ^^

Er det tredje grafikkortet verd det? Skalerer det ikke svært dårlig? Kjører helt identisk oppsett selv, bare med 2 kort. Kjørte et 260gtx kort som physX før, men det vant jeg bare 2-4% fps på i physX krevende spill, og fant ut at det var liten vits å gå fra 185 til 190 fps(i batman), siden jeg ville bruke den ekstra slotten til et bra lydkort.

Dem testene på internett er alle med gamle drivere da.

Har faktisk ikke testa det med og uten den tredje 480'n.. Men regner med det er litt ekstra futt ^^ Ellers så jobber denne maskina med BOINC, og endel på GPUGRID (noe av det samme som F@H) og 4 skjermkort gir god credit. Pluss at jeg ikke trenger varmeovn på vinteren.

Lenke til kommentar

PCen min er sykt bra, men kabinettet er standard... Kjøpte en av de beste PCene på markedet (per mai 2010) og bygde på ram og videominne.

Her skal du vel i utgangspunktet vise fram kabinettet ditt. At du sier at den er en av de beste sier oss egentlig veldig lite igrunn.

Men jeg vil gjerne spørre om noe likevel, hvordan har du...bygd på videominne? :ermm:

Videominne er ferdig montert på skjermkortet, og du skal være sykt god med lodding om du skal legge større rambrikker der. Det kan hende du har et innebygd skjermkort som deler systemminne derimot, og da er det jo ikke noe problem og få mer minne. Men da er ikke dataen din i nærheten av og være en av de beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...