Mr. A Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 PENT! hvilket kabinett er dette? fikk egentli veldi lyst å bygge meg et slik selv. Det har han laget selv Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Oi! sykt pent gjennomført 'Kudos Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Dødskult, strøkent og veldig bra gjennomført. Men det minner meg om ett PSU kabinett, tar jeg feil? Må være "gigantisk" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ser supernice ut Får lyst til å bygge noe! Hmm, mamma og pappa trenger kanskje en HTPC Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Har da et lite prosjekt gående med mitt HAF 922; Hvite LEDS [X] Litt bedre airflow[X] Lakkeres svart innvendig, og vannkjøling til jul [X] Noen bilder: HAF med hvite leds Inni pcn, ser mer rotete ut enn det egentlig er Følte ikke dette var stort prosjekt nok til worklog, så postet det bare her. Kommer nok også til og gå sakte, siden jeg bare er 15år og uten jobb. Kom gjerne med tilbakemeldinger.. Endret 28. oktober 2010 av zenzito Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har da et lite prosjekt gående med mitt HAF 922; Kom gjerne med tilbakemeldinger.. Ser veldig bra ut, men det vil gjøre susen å få lakkert kabinettet svart på innsiden. Du har vel ikke vurdert "Candyred"-lakk på innsiden? Men det ser bra ut, ! Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Har faktisk tenkt over det, men tror svart blir bedre med tanke på de hvite viftene, og mest svarte kabler. Har også lyst på hvite vannkjølingsrør Endret 28. oktober 2010 av zenzito Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Da tror jeg også svart vil gjøre susen, kommer til å bli helt sjef med hvite tubes og masse kromma vinkler Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 litt off topic: litt fett at den oppfatter cpu viften så bra, den går tross alt 3300 rpm.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Man! Jeg som hadde planlagt å handle ekstra vifter. Ble tatt litt på senga der ass. Kabinettet er jo så stort at det ikke rekker å bli varmt før lufta har gått ut. Og alt maset om at GTX480 bråker som et uvær må være en myte Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Man! Jeg som hadde planlagt å handle ekstra vifter. Ble tatt litt på senga der ass. Kabinettet er jo så stort at det ikke rekker å bli varmt før lufta har gått ut. Og alt maset om at GTX480 bråker som et uvær må være en myte Hvilket kabinett?. Og de nyere aftermarket kjølerne til 480 skal visst ikke bråke så mye iforhold til stock viften. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Corsair Obsidian 700D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ah. Kan ikke si det samme om 800D'et mitt. Er ikke generelt lagd for luftkjøling, men den gjør en ok jobb med så få vifter jeg har. iom at jeg er så fattig i det siste, så har jeg ikke råd til en viftekontroller, og dumme matx hovedkortet mitt har nesten ingen 3pins kontakter. Så jeg nøyer meg med en 140mm i bunn og en 120mm i toppen. (samt 2x120mm på radiatoren som trekker luft inn da..) Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kabinett: Lian Li PC-V354B CPU kjøler og Skjermkort skall byttets så fort ATI 6970 kommer. 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Lekkert kabinett, men er ikke fan av små vifter : 3 Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Lekkert kabinett, men er ikke fan av små vifter : 3 Kabinettet har 3x 120mm vifter og 1x 140mm vifte. sitter 80mm på CPU kjølen så har 0 effect siden blåser luften rett veggen (glemte ta den av) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ahhh, daså, syns det så ut som 80mm vifter hele veien : 3, my bad Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 jeg trudde også det var 80mm(ivertfall forran) men er det 120mm kunne du jo laget en seriøst fet vannavkjølt lan rigg i den boksen, Hmm Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har da et lite prosjekt gående med mitt HAF 922; Hvite LEDS [X] Litt bedre airflow[X] Lakkeres svart innvendig, og vannkjøling til jul [X] Noen bilder: HAF med hvite leds Inni pcn, ser mer rotete ut enn det egentlig er Følte ikke dette var stort prosjekt nok til worklog, så postet det bare her. Kommer nok også til og gå sakte, siden jeg bare er 15år og uten jobb. Kom gjerne med tilbakemeldinger.. Postet bilde ja. Jeg tviler på at du har en beige boks der det står Postet Bilde som kabinett. Kan ikke folk bare bruke Diskusjon.no sin opplastningsfunksjon? Den er jo simplere å bruke enn Photobucket og Imageshack. Og har du en phet pc så har du såpass peiling. Imageshack og disse sletter bildene etter en viss tid. Jeg regner med at hos deg var det at du sletta de selv men? Uansett, om man skal skryte av PCen sin, kan man ikke la alle se da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå