Mr. A Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Kjølern er satt feil vei. Om den må stå den veien, burde du snu viftene så de blåser oppover. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Tror du har søren meg rett i det Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) En annen ting er at det ser ut som rambrikkene er plassert feil. De burde stå i annen hver slot. Altså slot 1 og 3 Du burde også fjerne støvet fra bakvifta. det støvet der vil øke støy. Ellers ser det ut som et pent bygg, men kanskje du kunne tenke deg å ta bilde med døra av. Endret 8. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Minnebrikkene står riktig så vidt jeg vet. Kjører på Dual Channel. Møllers TranBilde av kassa inni uten døra på? :] Vet ikke helt om jeg skal gjøre det. Er ikke så ryddig inni der som f.eks du har det. Ekstrem ryddig du har det inni boksen. Har ikke lange nok ledninger til det. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Tror jeg må få lastet opp noen bilder her jeg og, må bare få sleeving jobben gjort samt få tak i fruens kamera som jeg ikke klarer å finne. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Ja har jo ikke fått modifisert så mye enda, men her er noen bilder av pcen min =O) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Litt for mye ledninger synes jeg. Detaljer er viktig. Feks kan du stappe vifteledningen til bak vifta under vifte med strips. Du kunne virkelig ha gjort en bedre jobb med ledningene. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Hmm what he said. legg mer ryddig og ordentlig generelt. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Ja har nesten nettopp satt det sammen. skal ta meg litt mere tid til å fikse med ledninger. skal legge ledningene rundt cpu vifta. skal gjøre det pent =O) måtte bare få det opp får å få spillt litt hehe Vet ikke om jeg får det bedre enn dette? Endret 13. oktober 2010 av boarderxtrem Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 den ødelegger jo litt den som sitter i dvd spilleren. men det er kaldt å fint der. Er så dumt når det blir så klare bilder. man ser jo den minste ting =O( Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Synes fortsatt du kunne gjort en bedre jobb, men den er godkjent. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 hehe ja det er bra. Skal nok få orden på det =O) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) På kjøleren burde du snu litt på viftene til bekke ledningene treffer undersiden. På den måten kan du skjule den 2 til 1 3pin kontakter under kjøleren. Det er ikke om å gjøre å knø ledningene sammen til de vises minst, men å få de ledningene til å se best mulig ut. Jeg sikter da til pci-e ledningene som er knødd sidelengs under kortet. Legg heller begge ledningene rett ned og under det nederste kortet. Da ser det både ryddig og symetrisk ut. Ny dvd brenner kan også være lurt. IDE tar mye plass og ser fælt ut. En ny med S-ATA burde ikke koste mere en ca 200 kroner. Ledningen for ram kjøleren kan også gjemmes litt bedre. Legg kabelenden som går i hovedkortet langs kjøleren og bak 24pins kontakten og så ut istedenfor å la den henge fritt. Svarte strips er noe du burde ha liggende. Funger veldig bra, og det er et must hvis du skal få det penest mulig. Endret 13. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 takk for tipset skal få orden på det. Hater den ide kabelen. skal kjøpe meg en ny brenner asap =O) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 takk for tipset skal få orden på det. Hater den ide kabelen. skal kjøpe meg en ny brenner asap =O) Bra. Kommer nok til å bli bra det der. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Et triks jeg pleier og bruke er og surre ledningen til cpu kjøleren rundt undersiden av den og noe imellom varmerørene. Blir ganske pent og mindre ledningssurr. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Blir bra om du surrer ledningene rundt vifta. Jeg har gjort det, og pga den svarte ledningen blir det faktisk ganske pent omg jeg får si det selv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Legg strømkablene til skjermkortene litt mer symmetrisk og rett : 3 Kabler kan være pent det også! (Ikke min) http://www.million-d...9/murderbox.htm Har så lyst på ATX x58 kort nå... Endret 14. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Snublet over et LEKKERT P183 kabinett på pimpmypc @itavisen nå 0_0 (ikke for å reklamere eller noe, kjenner ikke fyren engang, jeg bare syns det var sykt bra jobba.. så kudos!) http://www.itavisen.no/pimpmypc/4858/Antec%20P183 Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 15. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2010 Nå er jeg omsider ferdig med nytt vannkjølingsoppsett! Har ikke brukt masse tid på kabelsjuling ettersom det ikke er noe jeg bryr meg om (så lenge de ikker er i veien for meg og luftstrøm). (klikk på bildet for forstørr.) (klikk på bildet for forstørr.) (klikk på bildet for forstørr.) (klikk på bildet for forstørr.) (klikk på bildet for forstørr.) (klikk på bildet for forstørr.) (klikk på bildet for forstørr.) (klikk på bildet for forstørr.) (klikk på bildet for forstørr.) (klikk på bildet for forstørr.) takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå