Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting er at det ser ut som rambrikkene er plassert feil. De burde stå i annen hver slot.

Altså slot 1 og 3

Du burde også fjerne støvet fra bakvifta. det støvet der vil øke støy.

Ellers ser det ut som et pent bygg, men kanskje du kunne tenke deg å ta bilde med døra av.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

På kjøleren burde du snu litt på viftene til bekke ledningene treffer undersiden. På den måten kan du skjule den 2 til 1 3pin kontakter under kjøleren.

Det er ikke om å gjøre å knø ledningene sammen til de vises minst, men å få de ledningene til å se best mulig ut. Jeg sikter da til pci-e ledningene som er knødd sidelengs under kortet. Legg heller begge ledningene rett ned og under det nederste kortet. Da ser det både ryddig og symetrisk ut. Ny dvd brenner kan også være lurt. IDE tar mye plass og ser fælt ut. En ny med S-ATA burde ikke koste mere en ca 200 kroner.

Ledningen for ram kjøleren kan også gjemmes litt bedre. Legg kabelenden som går i hovedkortet langs kjøleren og bak 24pins kontakten og så ut istedenfor å la den henge fritt. Svarte strips er noe du burde ha liggende. Funger veldig bra, og det er et must hvis du skal få det penest mulig.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Nå er jeg omsider ferdig med nytt vannkjølingsoppsett!

Har ikke brukt masse tid på kabelsjuling ettersom det ikke er noe jeg bryr meg om (så lenge de ikker er i veien for meg og luftstrøm).

108436_t.jpg

(klikk på bildet for forstørr.)

108437_t.jpg

108438_t.jpg

108439_t.jpg

108440_t.jpg

108441_t.jpg

108442_t.jpg

108443_t.jpg

108444_t.jpg

108445_t.jpg

takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...