Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

jeg TIPPER at han har satt den til å dra luft igjennom radiatoren og ut av kabinettet. Tror ikke det er så praktisk løsning, ihvertfall sett opp mot det jeg har gjort på Coolit ECO ALC'en min. Trekke inn kald luft bak, gjennom radiator, dytte videre i kabinettet med en vifte ekstra på radiatoren, og så en vifte i toppen på kabinettet for å dytte ut varme luften som STIGER.

Dermed får radiatoren alltid "frisk" luft istedenfor varm luft som stiger opp fra skjermkortene og northbridge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel , slik jeg har satt det opp er at den suger luft fra utsiden. Har testet en lignende setup som Möllers bruker men da blir d på påkosting av 140mm viften bake da denne må bort for å bruke 120mm viften som radiatoren bruker. merket personlig lite forskjell på tempraturen på prosessoren. ligger vanligvis rundt 70 grader ved full load uansett hvor jeg hadde radiatoren. men det jeg dog merket mer av at skjermkortene ble noe varmere når jeg hadde radiatoren der 140mm viften står nå.

Lenke til kommentar

Specs ser du i profilen min.

Ja var litt støvete når bildet ble tatt, men det ser nok litt ekstra støvete ut pga HDR-effekten.

Ahhhh, ja syns det var noe muffens med bildet : 3

(hvilket program bruker du for å lage HDR ?)

Gamle Antec 900'en min (fra gamle casemod prosjektet mitt):

Tenkte jeg skal bruke den til noe nyttig eller selge for en billig penge.. men må få lakket det først :b Stått i garasjen et helt år nå, ferdig sandblåst

Det blir som dere sikkert kan se, svart og hvitt.

post-131571-1286504636,0257_thumb.jpg

Ser lakken ble litt ujevn, men skit samma, skal ha flere lag ^^, Er ikke noe jeg gidder bruke lang tid på å gjøre (skal bare ha noe funksjonelt noe).

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

post-112463-1286533336,0883_thumb.jpg

Skulle gjerne hatt lengre kabler, mer plass og fått rydda mer, men er lat :ermm:

har du testa å snu viftene på radiatoren? det gir nok litt høyere temp på cpu, men jeg tror kabinetttempen blir betraktelig bedre da den vil blåse varmluft ut og ikke inn. dessuten blåser jo både psu og skjermkort varmluft ut under radiatoren, så radiatorvifta vil nok dra noe av denne lufta inn.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd det enda, men tenkt på det, som du sier sist der så blir det jo ganske varm luft bak som blåses inn igjen. Har den store i toppen som blåser ut og de 2 som blåser inn i front så temperaturen er forsåvidt ganske bra, men skader ikke å prøve

Legg 8pin'en under skjermkortet ^^

nærmest baksiden av kassen er det akuratt plass under kortet ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...