TheCatIsALie Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kunne tatt bilde av min, men er for trist å se på i forhold til alt det andre her. Og står trangt pga noe plassbegrensing. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tror ikke jeg skal ta bilde av mitt nå heller. Ingen av sideplatene er på pluss at alle ledningene ligger spredt utover. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det gjør ikke no mitt tidligere va jo bare ramme plus front Alt hit og dit, så det gjør ikke no Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Her er et lite stemnings bilde fra PC-kroken siden vi flytter opp på loftet om et par uker når snekkern er ferdig der. Skal bli godt å få 25 kvm å boltre seg på i stedet for 2,5 kvm som vi har i dag Hvilke kabinetter ser dere her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg ser nå 800d, de andre vet jeg ikke hva er.. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg ser nå 800d, de andre vet jeg ikke hva er.. Det var jo det letteste også Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Tips Tror jeg har lagt ut bilder av ett av de andre i denne tråden før Ett tips til. Det ene er ett Thermaltake kabinett og det andre er fra Lian Li Endret 3. august 2010 av minhund Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Her er min 800d Pent! Rødt og svart passer veldig bra sammen! Personlig er jeg ganske lei 800D. Jeg må si meg enig i det. I starten virket det veldig lekkert og spesielt, men nå når nesten alle har det er det rett og slett kjedelig. Kunne tatt bilde av min, men er for trist å se på i forhold til alt det andre her. Det er mer trist å se et innlegg uten bilde... Tror ikke jeg skal ta bilde av mitt nå heller. Ingen av sideplatene er på pluss at alle ledningene ligger spredt utover. Jeg vil se bilder! Endret 4. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hmm greit at mange har 800D, men jeg vurderer faktiskt å skaffe det til vinteren.. Kanskje 700D om jeg ikke vil ha vindu.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 *mimre tilbake til Silverstone TJ-07-tiden* Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hmm greit at mange har 800D, men jeg vurderer faktiskt å skaffe det til vinteren.. Kanskje 700D om jeg ikke vil ha vindu.. Hvorfor vurderer du det? Funker ikke P183 som det skal? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Siden du ville ha bilder... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hmm greit at mange har 800D, men jeg vurderer faktiskt å skaffe det til vinteren.. Kanskje 700D om jeg ikke vil ha vindu.. Hvorfor vurderer du det? Funker ikke P183 som det skal? Fleste kabinetter funker som de skal, men syns det blir litt for trangt, ikke så bra kjøling og dårlig kabelorganisering. Samt dårlig med muligheter for evt vannkjøling som jeg har litt lyst på Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 *mimre tilbake til Silverstone TJ-07-tiden* Tj07 blir man ikkje lei av Kommer aldri til å gi slipp på mitt kjære TJ07 Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har denne nå: http://tinyurl.com/32kolgk Dårlig bilde... Skal ha en HAF X så snart jeg får tak i et. Viste seg å ikke være så lett... HAF X-en: http://tinyurl.com/3x9uqas Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Vurderte HAF X pga. det passer til 4-way...men ble Dimas Endret 4. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Fikk mitt nye Kabinett idag :-) Cooler Master HAF 932 AMD EDITION Beklager den dårlige bilde kvaliteten. Tatt med mobil. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Tror du vi kan få se noen bilder av selve kabinettet, ikke bare pappesken det kommer i? Endret 11. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nei, det er jo pappeska som teller vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå