Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Coolit har laget en cpu kjøler med 240mm radiator nå, med så god pumpe som det er på 120mm modellen tror jeg det kan blir svært bra med 4x høyhastighetsvifter på den radiatoren. Tror jeg skal kjøpe meg en slik når det kommer her til lands, siden jeg ikke tørr og innstalere custom vannkjøling :p

Lenke til kommentar

Tror jeg var heldig med min 930, har den stabilt på 3,9 på stock voltage, trenger bare 1 "hakk" for å ha det stabilt på 4ghz. Tror det var 1,25625 volt. Da ligger den på 38-42 grader idle og 65-68 grader load. Jeg kjører den normalt på 4,2 på 1,3 volt, load blir da 73-74 grader. På 4,4 får jeg 80-82 grader på load og den temperaturen liker jeg ikke så det blir bare når jeg benchmarker o.l

Kjøre på med vannkjøling og få den opp på 5 :dribble:

Den er jo på vann xb

men ikke.. vann- vann.. xD

Mere vann. Eller kanskje ta en kjøleskap kompressor og et peltier element ?

Lenke til kommentar

Coolit har laget en cpu kjøler med 240mm radiator nå, med så god pumpe som det er på 120mm modellen tror jeg det kan blir svært bra med 4x høyhastighetsvifter på den radiatoren. Tror jeg skal kjøpe meg en slik når det kommer her til lands, siden jeg ikke tørr og innstalere custom vannkjøling :p

0_o Høres sick ut.

Problematisk med plassering da..

Lenke til kommentar

Jeg fannt noe jeg fikk lyst til på vinduet mitt. Synn jeg ikke har slike skills da. :cry: Hadde vært kult å prøve. Bare en liten M40 logo :ermm:

windows_done.jpg

Og hva er det hvem har gjort på dette vinduet? Plassert et klistermerke? :huh:

Det er vel ingen problemer med plassering av 240 radiator i 800D, det er jo plass til 360 i toppen, på innsiden :p

Men i P183 kan det bli et problem, ja...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jeg fannt noe jeg fikk lyst til på vinduet mitt. Synn jeg ikke har slike skills da. :cry: Hadde vært kult å prøve. Bare en liten M40 logo :ermm:

windows_done.jpg

Er en god del reklamebedrifter som driver med printing av stickers til alt mulig rart, lager du et egent design og tar kontakt med dem kan dem sikkert printe det ut for deg. f.eks reklamefabrikken.no

Lenke til kommentar

windows_done.jpg

Og hva er det hvem har gjort på dette vinduet? Plassert et klistermerke? :huh:

Nei, ser du ikke, de har plassert hele 3(ser det ut som) individuelle klistremerker på samme plexi platen. WOW!

Lenke til kommentar

0_o Høres sick ut.

Problematisk med plassering da..

Ikke i Obsidian 800D, fester den bare i toppen i stedet, og bruker dem eksisterende viftene jeg har der. koster bare litt over 1000kr og bestille en fra utlandet inkludert toll og frakt, frister :p

Lenke til kommentar

Er 800D SÅ bred? plass til 240mm ?

Det er vel ingen problemer med plassering av 240 radiator i 800D, det er jo plass til 360 i toppen, på innsiden :p

Men i P183 kan det bli et problem, ja...

EDIT: Ekinorak var visst sekundet kjappere enn meg...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Er 800D SÅ bred? plass til 240mm ?

Alså er ikke 240mm i diameter, når vi kommer til radiatorer er dem som oftest single 120mm dobble 240mm tripple 360mm, dvs 1,2 eller 3x 120mm vifter på rad. Obsidian har plass til en trippel radiator i topp.

Åja lol, trodde du mente at den var 4x4 120mm.. my bad.. hmm hvordan klarte jeg å tenke dèt?? XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...