Durochris Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Da blir det 2 sånne + noe andre kabler Endret 11. juni 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Må bare si det: Første gang siden jeg fikk PC'en jeg har tråd nett La TG kabelen ut vindu og opp til rutern, så nå ble nettet plutselig dobbelt så raskt. Men den kabelen er bare 10m så jeg trenger en på 20m for at det skal se fint ut. 10m rakk bare halveis inn på rommet så nå henger gigabit svitsjen midt på veggen xD Endret 11. juni 2010 av Durochris Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Det er fullt mulig å ta av PCI-braketten. Klart det, her jo bare 2 skruer bakpå, er jo bare jeg som tøyser med Durochris Ble litt redd for at du var blind nå. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Ble litt redd for at du var blind nå. He he, nei ikke ennå Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Kastet ut et skjermkort og tok noen bilder i samme slengen. Lian Li PC-77A Bildetekst: 1. HD 2. Enkel kabelføring 3. Pumpe montert i toppen av kabinettet. 4. Vanntank montert i toppen den også. 5. 220V til pumpa med ekstern løs kabel. 6. Hele saken... Endret 13. juni 2010 av hifiking Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Kastet ut et skjermkort og tok noen bilder i samme slengen. Lian Li PC-77A Bildetekst: 1. HD 2. Enkel kabelføring 3. Pumpe montert i toppen av kabinettet. 4. Vanntank montert i toppen den også. 5. 220V til pumpa med ekstern løs kabel. Fine bilder det, men kanskje du kunne noen bilder der man ser alt. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Vote for me.. Dual 2x120 igjen? Og skjære hull i HK-plata til diverse kabler? Gammelt bilde, men bortsett fra vannslangene så er alt slik det er på bildet. Forresten så økte CPU-temp med 10-15 grader ved overgang fra 2x120 til 1x120 rad :S Det som er endre fra bildet her: -Blå væske og slanger (de røde er farga røde av den gamle væska) -Viftekablene oppe og bak er litt bedre plassert -Tanken står i 5 1/4-brønnen istedet (det gjorde den ikke før, dette er et annet bilde) -SATA-kablene er lagt bedre (har ingen nå, begge SATA-HDDene er gått til faens) -Strømmen til HDDene er lagt opp penere (ehm, var) -CD-romen Alt i alt ryddigere, men noen kabler irriterer meg fortsatt. Endret 13. juni 2010 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Husker mange har kladd på netshop lagerstatus. Husker ikke om det var i denne tråden, men. Lagerstatusen sto til dagen etter også bestilte jeg også sto det en uke og i dag har dem fått den og sendte pakke "Credz" til netshop for det ## overdreven bruk av smileys er fjernet av ilpostino ## Endret 15. juni 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
eskriste Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Her er riggen min: Har alltid digget Abit, men her blir det byttet ut med Asus Rampage III Innvendig, er ikke helt fornøyd med kablene. Skulle ønske de var lengre slik at man kunne legge de litt penere. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Nice rig Eskriste. Hvordan prosessor er det du har i beistet ? Er ikke abit lagt ned ? Endret 20. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Om man ser bort i fra de lange ledningene her og der, ser det veldig bra ut! Endret 20. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
eskriste Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Takk takk. Joda har ikke sett noe fra Abit på lenge så de har sikkert lagt inn årene. Er fornøyd med Asusen så langt. Dette er innholdet: ASUS Rampage III Extreme ASUS Radeon HD 5870 1GB GDDR5 Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 6GB Intel Core i7 Quad Processor i7-930 Corsair H50 Hydro Series CPU Kjøler Samsung SpinPoint F3 1TB SATA2 * 3 Intel X25-M SSD 80GB 2,5", Retail Corsair HX 850W PSU Corsair Obsidian 800D Kunne nok hatt en feitere cpu, men det ble dyrt nok. Endret 20. juni 2010 av eskriste Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg svetter etter obsidan Kaster det stygge CM storm sniper kabinettet ut av vinduet etter sommeren. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Jeg har lyst på ny HW bare for å ta ut alt i Obsidian kabinettet mitt for så å montere på nytt, siden det er så sinnsykt lett og morsomt i dette kabinettet. ^^ Skulle egentlig kjøpe meg vannkjøling, men det ble sydentur istede, så får se hvor mye penger det er igjen etter turen. Tipper corsair tjener mye på dette kabinette. 1/3 her inne har jo dette kabinettet nå. Ser ikke værre ut iallefall. Endret 21. juni 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
eskriste Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 blashyrkh: Kunne ikke vært mer enig, dette kabinettet gir meg vann i kjeften. Det er utrolig hvor lett det er å jobbe med det. Om jeg skal pirke på noe så er noen av plastdekslene litt dårlig men alt annet er så bra at jeg ikke tenker på det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Hadde de puttet på 9 slotter bak istedenfor 7 så hadde det vært et knall-kabinett Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Hadde de puttet på 9 slotter bak istedenfor 7 så hadde det vært et knall-kabinett Går fint med et 9 slotters hk så lenge du ikke må kunne koble til noe fra utsiden på det nederste skjermkortet. P6T7 gikk i hvertfall helt fint. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Så Evga 4-way går? Som er lengre enn P6T7, P6T7 går i de fleste kabinetter siden de la litt ekstra i bredden istedenfor lengden:) Endret 21. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 blablabla Pumpekabelen til H50'n ville jeg snurra en runde rundt pumpa, nede ved hk. Skaper ikke noe trøbbel, gjort det selv. Og Viftekabelen til H50'n kan du bare mose/teipe litt inn i hjørnet. Da vil det se bedre ut! Btw, flott rig! Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) På tide jeg poster bilde av kabinettet mitt her jeg også. Nettopp fått nytt hk og en del nye vifter, så det her er slik det ser ut nå. Oppdaterer i morra når jeg er ferdig Endret 24. juni 2010 av henrikw92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå