Durochris Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Såpass ja Bak sidedøren med støydemingsmatter på kabinettet mitt står ett lite jetfly Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Prøver og finne en fin samt pratisk måte og ha en trippel og en quad sammen...egen kasse til radiatorene er det jeg ser på som en av de fine måtene. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvilket kabinett har du nå, Amantia? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Antec Black Pearl WC edition, bare at de kaller den WC edition er til og le av :!: Men det skal byttes Endret 2. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Få bilder i denne tråden, får bidra litt jeg da. Er ikke fornøyd med ryddejobben, må vel kanskje kjøpe en forlenger til 8pin-kabelen. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Får slennge inn av min som jeg satte sammen for morro skyld Og jeg vet enda ikke hvorfor den ene fargen forsvinner. Virker som en reakskjon på noe. Er jo to nickel blocker i den loopen. Dere ser hvordan det var under oppstart og hvordan det er 2 dager etter. Det er sykt til forskjell.. Den blåe hålder seg fin Endret 2. juni 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvordan er det du kobler det watt-meteret? Ta en titt i arbeidsloggen, har prøvd å forklare det ganske greit der. Hvis det er noe mer du lurer på enn det som står der, er det bare å ta det i kommentartråden. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nytt kabinett i hus! Meh. sitt gamle Corsair 800D! utrolig fint kabinett å bygge i , men satan det var digert ! Her var det jo ganske enkelt å holde ryddig igrunn Gamle Midi Toweren sammen med Corsair 800D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 pent EE , nå må du bare få fylt opp den svarte kassa Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ser bra ut Evil-Duck! Bra du ble fornøyd! Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 ja man kan ikke få følelsen av å vite hvor stor den kassa er før man har den rett forran seg eller i armene dine. Bare vent til en er fully rigged, Da kan du tenke deg at det ikke blir en lett pc å dra med på Lan Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fint og ryddig der, Evil-Duck Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Får slennge inn av min som jeg satte sammen for morro skyld Og jeg vet enda ikke hvorfor den ene fargen forsvinner. Virker som en reakskjon på noe. Er jo to nickel blocker i den loopen. Dere ser hvordan det var under oppstart og hvordan det er 2 dager etter. Det er sykt til forskjell.. Den blåe hålder seg fin http://www.freezelabs.com/galleriet Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fint og ryddig der, Evil-Duck Med 800D er det nesten vanskelig å få det rotete Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 De som klarer og få det rotete driter i hvordan det ser ut eller at det er blinde..... :!: Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Var ikke vanskeli å få det ryddig i kabinettet der nei ser nok noe værre ut på andre siden edit : slet med at det vart ganske varmt inne i Corsair kabinettet , så tok ut viftene fra coolermaster kabinettet og puttet dem i corsair kabinettet , og tempraturene på hovedkortet sank med 5 grader og nesten 10 grader på skjermkortet Endret 5. juni 2010 av Evil-Duck Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Liten update Før Etter Ser nå at jeg kunne lagt 8-pin kabelen bak hovedkortet, men er så satans trangt der den skal plugges i, men får se neste gang jeg åpner kabinettet. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ser ikke forskjell jeg:dontgetit: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hvorfor bruker du ikke de fine gummihullene til å føre kabler igjennom?? Dette gjelder 8pin også, ser ut som den lett kan gå inn på bunn, ut på topp.. Endret 5. juni 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå