Thommas88 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Kan vel ikke veie 20kg, mitt veier 21kg med alt av hardware Oh yeah det er tungt. Var vel 25Kg jeg kom oppi hvis jeg ikke huker feil å da snakker vi bare med psu,1 dvdrom, orginal cpu og kjøler og 2 HHD 3.5 Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Off, fortsatt ekstremt tungt kabinett X< men helt konge, noen andre som har bilder?:| begynner og bli lite her.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Ja folkens kom med bilder, du også Alex, kommer med bilder av mitt når jeg får ny psu og et par smådeler fra Microplex Endret 30. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Jeg kan bruke laptop webcam hehe, men ikke inatt:| imorgen da. Endret 30. mai 2010 av Alexhoop Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Jeg vil veldig se riggen din Alex, er spent på hva som kom ut av det ^^ Endret 30. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Mangler forsatt H50 kjøler, 2x nye dvdrom og en ssd disk men venter litt med ssd kanskje, Også noen vifter til bedre flow da. Ganske stor ja Så tenker å bruke mitt gammle tower til lan og server pc. Lenke til kommentar
eskriste Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Thommas88: Ser du har samme kabinett og samme modell strømforsyning som jeg skal kjøpe. Er kablene lange nok eller må du ha forlenger for å få lagt de bra opp? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Alt gikk bra. Du får en eller 2 kabler i selve kabinettet som de har tenkt på at du kanskje trenger en forlengelse til så jeg fikk ingen problemer. bare husk å planlegg kablinga litt i forhold til posisjon å på baksiden for det blir fort mange som krysser seg bak å da vil bakpanelet bule litt ut, Å det er sånt jeg ikke liker da. Skal være perfekt når man først har kjøpt 800D : ) Lenke til kommentar
eskriste Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Skal være perfekt når man først har kjøpt 800D : ) Enig, fikk kabinettet i februar. Var usikker på annet hardware så monterte de gamle delene i. Fikk da sett litt hvordan man kan legge opp ting. Venter nye deler og da får vel også jeg poste bilde her. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Tar spm. her jeg Kan man legge kablene bak hovedkortet, for å få dem bedre skjult? Eller blir det for varm der og man kan risikere at de smelter? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Bak hovedkortet? Tror ikke det er meningen at de skal ligge bak hovedkortet, men bak hovedkortbrettet (sorry, vist det var det du mente). Men helt bak hovedkortbrettet skal du jo legge kablene dine Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det er det bare å gjøre. Noen ganger går det utover temperaturen f.eks på Mosfeet'ene hvis de ikke har kjøling over seg ovenfra og særs varme Chipsett. Har gjort det veldig mange ganger, ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Bak hovedkortet ja Liksom mellom hovedkort og hovedkortbrettet. Men mosfet blir ikke så varm at det smelter sleeving feks? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det kommer helt an på Mosfeeten, noen blir varme selv med ordentlig kjøling på seg, men det gjelder de færreste. Så ja. Det går prikkfritt. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er mosfet ved siden av CPU til venstre? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Det stemmer (Noen ganger er vel også PWM'n der), og den ovenfor. Edit: Jeg har lagt de fleste kablene, som innebærer; Diverse PSU kabler (Molex, Sata, Pci-Express m.f), Sata kabel og kablene fra kabinettet. Jeg har M-ITX hovedkortet fra DFI, hvor Mosfeeten er kjent for å bli varm og f.eks blir sprengt/ødelagt ved stor overklokking. Men selv med alt det rælet under som hindrer frisk luft å komme inn, så er temperaturen god, 44-45 Endret 30. mai 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ok, da vet jeg at jeg skal legge en del kabler under der Må bare lakke kabinettet før jeg begynner å rydde. Orker ikke rydde 2 ganger Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Å rydde i moderne PC-er er jo bare gøy da Dessverre var det ingen utfordring i å "rydde" kablene i 800D, de fant veien "av seg selv" Endret 30. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 På Lian Li kabinettet har ikke CPU power kablene noe sted å gjemme seg unntatt under HK tror jeg + at det er en del vifte ledninger som kunne lett fått plass bak HK Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Skal være perfekt når man først har kjøpt 800D : ) Enig, fikk kabinettet i februar. Var usikker på annet hardware så monterte de gamle delene i. Fikk da sett litt hvordan man kan legge opp ting. Venter nye deler og da får vel også jeg poste bilde her. Ville venta jeg å til jeg hadde hatt helt ny hardware å sette inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå