Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt gikk bra. Du får en eller 2 kabler i selve kabinettet som de har tenkt på at du kanskje trenger en forlengelse til så jeg fikk ingen problemer. bare husk å planlegg kablinga litt i forhold til posisjon å på baksiden for det blir fort mange som krysser seg bak å da vil bakpanelet bule litt ut, Å det er sånt jeg ikke liker da. Skal være perfekt når man først har kjøpt 800D : )

Lenke til kommentar

Skal være perfekt når man først har kjøpt 800D : )

Enig, fikk kabinettet i februar. Var usikker på annet hardware så monterte de gamle delene i. Fikk da sett litt hvordan man kan legge opp ting.

Venter nye deler og da får vel også jeg poste bilde her.

Lenke til kommentar

Det stemmer (Noen ganger er vel også PWM'n der), og den ovenfor.

Edit: Jeg har lagt de fleste kablene, som innebærer; Diverse PSU kabler (Molex, Sata, Pci-Express m.f), Sata kabel og kablene fra kabinettet. Jeg har M-ITX hovedkortet fra DFI, hvor Mosfeeten er kjent for å bli varm og f.eks blir sprengt/ødelagt ved stor overklokking. Men selv med alt det rælet under som hindrer frisk luft å komme inn, så er temperaturen god, 44-45 :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Skal være perfekt når man først har kjøpt 800D : )

Enig, fikk kabinettet i februar. Var usikker på annet hardware så monterte de gamle delene i. Fikk da sett litt hvordan man kan legge opp ting.

Venter nye deler og da får vel også jeg poste bilde her.

Ville venta jeg å til jeg hadde hatt helt ny hardware å sette inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...