Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Kabinettet mitt banker dere alle! :love:

post-70204-1274950637,3027_thumb.jpg

Gammelt kabinettet, og det er meningen også. Ville ha noe annet enn et fjortisskabinett fylt med neonrør.

post-70204-1274950656,1119_thumb.jpg

Innsiden. Rotete som fy, men man ser ikke inni der uansett. Skal lage viftehull bak en eller annen gang for å få ned temperaturen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan ikke være mange milimeterne mellom satakabelen på HDD og vifta på CPU-kjøler =p

Noen få millimeter :p

Har du sett Benny sitt? rolleyes.gif

Nope. Hva slags er det?

liker gamle kabinetter og da, du har litt lite plass men ingen ser jo inn i det, kanskje airflow blir litt slapp?:p

Defenitivt. Har planer om å lage et høl baki, men hittil har jeg en akseptabel temperatur. :p

Lenke til kommentar

Gammelt kabinettet, og det er meningen også. Ville ha noe annet enn et fjortisskabinett fylt med neonrør.

Innsiden. Rotete som fy, men man ser ikke inni der uansett. Skal lage viftehull bak en eller annen gang for å få ned temperaturen.

Er CPU kjøleren formet som en sommerfugl? Den var da søt :D

Lenke til kommentar

fett kabinett I.A.G ! :thumbup:

For min del blir d endringer i planene , dropper lian-li og vannkjøling da jeg ikke gidder tullet til netshop lenger så da blir det Corsair 800D + et 5970 fra komplett og fortsetter å kjøre på luft en stund til.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Er CPU kjøleren formet som en sommerfugl? Den var da søt :D

Japp. Det er en sommerfugl ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...