Durochris Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Er vel ikke så vanskelig å holde det ryddig selvom det er mange disker. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Kommer jo ann på kabinettet selvfølgelig... ...og tidkrevende Endret 17. mai 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Det på bildet over er ikke gjort på 5min for og si det slik Endret 17. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Men skjønner ikke helt hva han tenkte på da han brukte krympestrømper på strømledningene. En rad er det singel ledninger, mens på resten er det bare en krypestrømpe og den er ikke krympa. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Det på bildet over er ikke gjort på 5min for og si det slik Og det er ikkje et lite trangt kabinett heller Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Men skjønner ikke helt hva han tenkte på da han brukte krympestrømper på strømledningene. En rad er det singel ledninger, mens på resten er det bare en krypestrømpe og den er ikke krympa. Lenge leve latskap! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Det er eller bare for og se Lenke til kommentar
Khani Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Synes du skal beholde det gamle kabinettet, har lyst til å gjøre noe sånt selv med gammelt kabinett og ny HW. Men få det en 120mm hullsag å skjer et hull i fronten (hvis du får til, ikke i plasten bare i stålet). God idé, takk skal du ha. Skal se hva jeg får til. Her har du mitt kabinett som jeg bruker enda. Gammelt Brick medium tower med innmat fra sent 2007. Har i ettertid montert gitter på alle viftene og lagt over tynt gardinstoff som filter. Funker fjell. Når jeg ser slike bilder får jeg lyst til og sette av mer tid til prosjektet mitt. Alltid like fint og gjøre en casemod på et eldre kabinett, selv om den beige fargen ikke akkurat er så fin. Men til slikt har vi jo lakk selvfølgelig. Endret 22. mai 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Er vel ikke så vanskelig å holde det ryddig selvom det er mange disker. Bra orden der. Hvilket kabinett har du? har selv 13 (eller er det 14?) disker i serveren min. Har god lednings kontroll, men diskene står litt-her-og-der, pga cheiftech's big tower har ikke plass til mer en 8 disker i "hardisk racket". Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Det der et spesiallaget kabinett grevaeg bygde for en stund tilbake. Arbeidsloggen finner du her Om det var Durochris sitt kabinett du lurte på, finner du det i signaturen hans (Lian Li PC-B70) Endret 20. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Nei , dette blir siste gang jeg bestiller noe fra netshop som ikke er på lager , makan til tull har jeg ikke sett. Når jeg bestilte sto det at det var ubkreftet leveringsdato dagen etter , så jeg tenkte jo at det ikke kunne være så lenge til greiene kom på lager da , men der tok jeg fil gitt , for det netshop gjør er å forskyve leveringsdatoen 1 dag hver dag presis ved midnatt nå i 2 uker. var da synd det bare er netshop/microplex som seller Lian-li og vannkjøling i norge Men for jo håpe jeg får greine snart så jeg får startet å bygge Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Ganske genialt kabinett Grevaeg har laget der, sykt med diskplass. Nå gikk dessverre min "gode gamle" Mist PSU til h, det startet med at den ble så varm at jeg brant meg på itsiden av kabinettet, så bare døde den brått. R.I.P MIST 500w. Så da blir det vel bestillt en Corsair HX 850w psu fra komplett snart. Da får jeg tid til å rydde litt i kabinettet, og finne en ordentelig festeløsning for ssden min. Edit: var vist bare termosikringa som gikk, men ny Corsair hx850watt er bestilt Endret 22. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Nei , dette blir siste gang jeg bestiller noe fra netshop som ikke er på lager , makan til tull har jeg ikke sett. Når jeg bestilte sto det at det var ubkreftet leveringsdato dagen etter , så jeg tenkte jo at det ikke kunne være så lenge til greiene kom på lager da , men der tok jeg fil gitt , for det netshop gjør er å forskyve leveringsdatoen 1 dag hver dag presis ved midnatt nå i 2 uker. var da synd det bare er netshop/microplex som seller Lian-li og vannkjøling i norge Men for jo håpe jeg får greine snart så jeg får startet å bygge Absolutt alle andre nettbutikker vil gjøre det samme, derfor det er ubekreftet. lawl Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Nei, det er ikke sant. Jeg har handlet endel rundt omkring, og det er kun netshop som kjører utsettelse på leveringsdato. Hos alle andre har jeg fått epost dersom det oppstår utsettelser, eller så har datoen blitt overholdt. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Du sier noe der. Tok meg 6 uker før de fikk sende meg hele pakken jeg hadde bestilt, fordi de manglet en vifte. Og datoen snek seg forrover. Og så fikk jeg en mail på at datoen var forskyvet en uke etter jeg motok pakken. Endret 22. mai 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Nei, det er ikke sant. Jeg har handlet endel rundt omkring, og det er kun netshop som kjører utsettelse på leveringsdato. Hos alle andre har jeg fått epost dersom det oppstår utsettelser, eller så har datoen blitt overholdt. Har aldri opplevd det med Netshop, men Amentio derimot er noen skikkelige jævler på dette. De hadde tilogmed satt lagerstatus som 100+, og når jeg sendte epost om hvorfor de da ikke sender, så sa de at lagerstatusen reflekterer produsentens antall. Gir jo null og ingen mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Må bare slenge meg med på denne. Jeg måtte vente to måneder før de sendte delene jeg trengte til en PC - selv om delene "var på lager". Lenke til kommentar
Khani Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 Husker jeg rett, sender de pakker med hest og kjerre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 Neinei, de har en person som går med pakkene Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Jeg synes de burde gjøre som PTN, bruke sneglepost Endret 24. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå