Porsta Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Den oragne Chieftecen er digg azz Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) snekkeren har du fått nytt kabinett eller??? hvor er prosjekt snekkerboden (black and chrome) Endret 8. mars 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Går da ann å ha to eller flere PCer..! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 snekkeren har du fått nytt kabinett eller???hvor er prosjekt snekkerboden (black and chrome) Har vel svart på dette to-tre ganger,men ja jeg har fått nytt og ja jeg har Black&Chrome fortsatt Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Har ikke akkurat kabinett, det er jo en boks som elektriske deler er i. Men har PCen på nattpulten min da Hakke akkurat giddi å kjøpt kabinett til PCen. Skal skru hele PCen fast i nattbordet hadde jeg tenkt.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Har ikke akkurat kabinett, det er jo en boks som elektriske deler er i. Men har PCen på nattpulten min da Hakke akkurat giddi å kjøpt kabinett til PCen. Skal skru hele PCen fast i nattbordet hadde jeg tenkt.. ^^ virkelig lættis å se bilder av pcer uten kæbbis Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har ikke akkurat kabinett, det er jo en boks som elektriske deler er i. Men har PCen på nattpulten min da Hakke akkurat giddi å kjøpt kabinett til PCen. Skal skru hele PCen fast i nattbordet hadde jeg tenkt.. Tja, hvorfor ikke, også sette nattbordet under et litt åpent vindu, så har du fin kjøling på vinterstid.. Lenke til kommentar
slez Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Bare uten vindu, og helt orginalt. Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Bare uten vindu, og helt orginalt. Samme her! Har nesten likt kabinett i svart. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Får vel slenge ut noen bilder av hele kabinettet, og ikke bare innmaten: Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har akkuratt gått til innkjøp av et Beantech er drit fornøyd jeg altså. men de viftene som følger med er det ikke vits i og plugge i en gang de holder kansje 40db eller noe alle 3 utrolig støyete men kjøle det gjør de... Kabinettet har kjempe kvalitet... Alt er i børsta stål (sort i mitt tilfelle) Hd ramma har gummi\stikk mellom HD og ramma altså vibrasjons demping. Den har også Fw\usb2.0 i front sinnsykt kjekke klips til HK plata God plass til omtrent allt... veldig deilig og bygge i kan anbefale dette Veldig stilrene kabinettet til en ok pris som ligger rett rundt 700kr Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Mitt kabinett: (Thermaltake Armor) Med blitz: Uten blitz: Lenke til kommentar
maze Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Får vel legge ut mitt her og. Slik : Endret 19. mars 2005 av maze Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nydelig kabinett maze, digger den neon-strip`en som ligger rundt fronten! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Får vel slenge ut noen bilder av hele kabinettet, og ikke bare innmaten: Hva er den greia over DVD'n? Viser den sangene du spiller? Hvor får man kjøpt sånn? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hva er den greia over DVD'n? Viser den sangene du spiller? Hvor får man kjøpt sånn? Det er vel en vifteskontroll Endret 20. mars 2005 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) dobbelpost *slettet* Endret 20. mars 2005 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det er vel en vifteskontroll Huff så kjedelig Noen som vet hvor man får kjøpt display som viser låter som spilles? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hammar elektronikk. http://www.hammar.no/v.asp?s=p&v=b&i=48 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) CS fjortiss kabinett delux. helt enig, skal selges, skal kjøpe Thermaltake Tsunami er ikke så mye bedre det da? Sier du som er 15 Generelt: Begynner å bli smålei av fjortisser(og andre) som gjør narr av folk som har Thermaltake o.l. fordi de har hørt fra de voksne at det bare er Lian Li som gjelder. Hva man syns om kabinett er smak og behag, men man trenger ikke gang på gang å gnage på folk "stilrent blablabla" viss folk syns deres ferdigmodda plastic-fantastic er det kuleste i verden så får dem bare syns det, ikke no poeng i å "burst their bubble". Endret 20. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå