Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt nysgjerrig på hvordan han får startet 2 psu'er sånn at de starter helt samtidig så alle ting får strøm samtidig

For å starte strømforsyningen må man kortslutte to av ledningene til HK, regner med at disse ledningene kan parallellkobles slik at du kortslutter begge når PCn skrus på.

Lenke til kommentar

Er litt nysgjerrig på hvordan han får startet 2 psu'er sånn at de starter helt samtidig så alle ting får strøm samtidig

For å starte strømforsyningen må man kortslutte to av ledningene til HK, regner med at disse ledningene kan parallellkobles slik at du kortslutter begge når PCn skrus på.

Vet jo hvordan en PSU funker, bare lurer på hvordan han har gjort det får å få det til å se pent ut, uten en dobbelt så tykk kabelstrømpe midt i atx ledningen, og for at han skal kunne ta ut psuene uten at de henger fast i hverandre

Lenke til kommentar

Enig der! Med PC til over 60000 kr burde man ha penger til et bedre kamera...

Kan noen si meg hvorfor han trenger to PSU-er? Det er da shitloads av muligheter på en Enermax Revolution strømforsyning...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Joa, ser den. Jeg er ikke klar over hvor mye strøm GTX 480 krever, men med Enermax Revolution følger det i hvert fall med nok til å koble til 4 skjermkort. Jeg har heller ikke mye peiling på vannkjøling, men siden du nevner det regner jeg med at pumpene krever litt de også...

Lurer på hvordan det hadde gått om han hadde koblet opp alt mot en strømforsyninghmm.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Hadde sikkert gått men jo lavere % andel av effekten du bruker jo bedre klarer psuen å omformere strømen rent og mulighet for å oppgradere

med motstanden i vannet tror jeg pumpene på jobbe litt og da blir det litt effekt der å.

GTX 480 er ikke akkurat kjent for å være strømgjerrig.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Da var Lian Li PC-P50B bestilt som snart skal få ta over for Storm Scout kabinettet mitt. ellers bestilte jeg med vannkjølings settet som hardware nylig anmeldte . gler meg virkeli til å få sette igang å se hva jeg får til ut av dette ! blir minn første selvbygde vannkjølings oppsett å satser på lian li kabinettet har en grei kabel management løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...