Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Bare Cpu,Cpukjøler ram og Dvdrom igjen nå : ))

Er det HD5970 jeg ser der? Sammen med Asus Maximus III Gene? I ett Obsidian 800D :) Slår aldri feil det vett :)

Nei! Asus formula III :p å 5870 kort xD Meeen det er et Obsidan 800D ja.

Haha, my mistake, men skjer med at 5870 kortet ditt er langt a? Mitt er kortere tror jeg :p Ser sånn ut ihvertfall :p

Liker å ha litt plass å boltre seg på. Kanskje det har noe med at det er den litt mer hissige versjon ? ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det HD5970 jeg ser der? Sammen med Asus Maximus III Gene? I ett Obsidian 800D :) Slår aldri feil det vett :)

Haha, my mistake, men skjer med at 5870 kortet ditt er langt a? Mitt er kortere tror jeg :p Ser sånn ut ihvertfall :p

Liker å ha litt plass å boltre seg på. Kanskje det har noe med at det er den litt mer hissige versjon ? ikke vet jeg.

Hmmm, hvilket merke har du a?

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=518748

Lenke til kommentar

Jaja, da får jeg vel oppdatere med noen nye bilder etter de siste endringene :thumbup:

...

Mer bilder finner du i workloggen:

....

Pent :) Men lurer veldig på åssen temps du får med den h50en? Har en 920 på 4gz og vurderer å skaffe meg h50 selv :)

Har ikke målt noe med vifter på MAX, og har klokket ned igjen. Men det er en god kjøler, uten tvil. Topper 49 grader nå etter 3-4 timer Bad Company, og nå er det sikkert 25 grader på rommet, så er ikke værst... Og da står vifta på 40%

http://www.komplett....aspx?sku=518748

Hmm, er det så stor forskjell på gamle og nye vifteversjonene? Min har midstilt og større vifte, og er kortere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Liker det, vannkjøling og greier :thumbup: Det er Silverstone TJ07 er det ikke?

Du kunne vel sikkert tørket litt støv ja, ihvertfall oppå

Lenke til kommentar

Du kunne kanskje skjult 6-pin kablene litt bedre, men ellers ser det veldig fint ut! :thumbup:

Hehe hadde sleevet den forrige psu'n helt og holdent samt gjømt alle kabler, men den endte opp med å ende livet tidlig.. satte inn en hx1000 usleevet, men hadde allerede satt alt på plass da så det ble litt freestyle med kabler :)

Liker det, vannkjøling og greier :thumbup: Det er Silverstone TJ07 er det ikke?

Du kunne vel sikkert tørket litt støv ja, ihvertfall oppå

Det er helt korrekt er en TJ07 ja..

Ja tenkte å rense den iløpet av måneden kanskje det kommer litt bedre bilder uten støv neste gang :p

Lenke til kommentar

Lufting tar da ikke alt støv å ikke alle har kompressor. Med dustoff så får du tatt innsiden av strømforsyining. Immellom rillene på cpu kjøler. Chipsett kjøleren på hovedkortet.får tatt å blåst rent innsiden av vifter som da gjør det mer stillegående. Kan evnt ta skjermkort å andre små kriker å kroker. Men for all del sett pcen på verandaen å se hvor bra det blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...