Thommas88 Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Bare Cpu,Cpukjøler ram og Dvdrom igjen nå : )) Er det HD5970 jeg ser der? Sammen med Asus Maximus III Gene? I ett Obsidian 800D Slår aldri feil det vett Nei! Asus formula III å 5870 kort xD Meeen det er et Obsidan 800D ja. Haha, my mistake, men skjer med at 5870 kortet ditt er langt a? Mitt er kortere tror jeg Ser sånn ut ihvertfall Liker å ha litt plass å boltre seg på. Kanskje det har noe med at det er den litt mer hissige versjon ? ikke vet jeg. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Bare Cpu,Cpukjøler ram og Dvdrom igjen nå : )) Er det HD5970 jeg ser der? Sammen med Asus Maximus III Gene? I ett Obsidian 800D Slår aldri feil det vett Nei! Asus formula III å 5870 kort xD Meeen det er et Obsidan 800D ja. Haha, my mistake, men skjer med at 5870 kortet ditt er langt a? Mitt er kortere tror jeg Ser sånn ut ihvertfall Liker å ha litt plass å boltre seg på. Kanskje det har noe med at det er den litt mer hissige versjon ? ikke vet jeg. Hmmm, hvilket merke har du a? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Bare Cpu,Cpukjøler ram og Dvdrom igjen nå : )) Er det HD5970 jeg ser der? Sammen med Asus Maximus III Gene? I ett Obsidian 800D Slår aldri feil det vett Nei! Asus formula III å 5870 kort xD Meeen det er et Obsidan 800D ja. Haha, my mistake, men skjer med at 5870 kortet ditt er langt a? Mitt er kortere tror jeg Ser sånn ut ihvertfall Liker å ha litt plass å boltre seg på. Kanskje det har noe med at det er den litt mer hissige versjon ? ikke vet jeg. Hmmm, hvilket merke har du a? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=518748 Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Jaja, da får jeg vel oppdatere med noen nye bilder etter de siste endringene ... Mer bilder finner du i workloggen: .... Pent Men lurer veldig på åssen temps du får med den h50en? Har en 920 på 4gz og vurderer å skaffe meg h50 selv Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Jaja, da får jeg vel oppdatere med noen nye bilder etter de siste endringene ... Mer bilder finner du i workloggen: .... Pent Men lurer veldig på åssen temps du får med den h50en? Har en 920 på 4gz og vurderer å skaffe meg h50 selv Har ikke målt noe med vifter på MAX, og har klokket ned igjen. Men det er en god kjøler, uten tvil. Topper 49 grader nå etter 3-4 timer Bad Company, og nå er det sikkert 25 grader på rommet, så er ikke værst... Og da står vifta på 40% Bare Cpu,Cpukjøler ram og Dvdrom igjen nå : )) Er det HD5970 jeg ser der? Sammen med Asus Maximus III Gene? I ett Obsidian 800D Slår aldri feil det vett Nei! Asus formula III å 5870 kort xD Meeen det er et Obsidan 800D ja. Haha, my mistake, men skjer med at 5870 kortet ditt er langt a? Mitt er kortere tror jeg Ser sånn ut ihvertfall Liker å ha litt plass å boltre seg på. Kanskje det har noe med at det er den litt mer hissige versjon ? ikke vet jeg. Hmmm, hvilket merke har du a? http://www.komplett....aspx?sku=518748 Hmm, er det så stor forskjell på gamle og nye vifteversjonene? Min har midstilt og større vifte, og er kortere. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Ja men hvordan er din Klokkehastighet? 865 MHz? Memory Clock Speed? 5.2 GHz Mener de andre var på 4.8 og 850. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Ja men hvordan er din Klokkehastighet? 865 MHz? Memory Clock Speed? 5.2 GHz Mener de andre var på 4.8 og 850. Stemmer det, men nå kjører jeg mitt på 900 MHz og 5,0 GHz... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Må si det der er den kuleste versjonen av NZXT Khaos jeg har sett på lenge Er det mulig å få noen bilder av innmaten? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Hva slags kabinett er det der a Moraelyn? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Jeg nevnte det i innlegget over, NZXT Khaos Endret 30. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Her er mitt lille støvfulle kabinett Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Du kunne kanskje skjult 6-pin kablene litt bedre, men ellers ser det veldig fint ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Liker det, vannkjøling og greier Det er Silverstone TJ07 er det ikke? Du kunne vel sikkert tørket litt støv ja, ihvertfall oppå Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Du kunne kanskje skjult 6-pin kablene litt bedre, men ellers ser det veldig fint ut! Hehe hadde sleevet den forrige psu'n helt og holdent samt gjømt alle kabler, men den endte opp med å ende livet tidlig.. satte inn en hx1000 usleevet, men hadde allerede satt alt på plass da så det ble litt freestyle med kabler Liker det, vannkjøling og greier Det er Silverstone TJ07 er det ikke? Du kunne vel sikkert tørket litt støv ja, ihvertfall oppå Det er helt korrekt er en TJ07 ja.. Ja tenkte å rense den iløpet av måneden kanskje det kommer litt bedre bilder uten støv neste gang Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Kjøp DustOff på class ohlson eller noe. 200kr. Bare å spraye i vei som bare det! tar alt i hjørner osv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Kjøp DustOff på class ohlson eller noe. 200kr. Bare å spraye i vei som bare det! tar alt i hjørner osv. Noe som er skikkelig scam, kan vel lufte i 10 sek så er den tom.. Om du har en kompressor eller lignende bruk det istedenfor. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Lufting tar da ikke alt støv å ikke alle har kompressor. Med dustoff så får du tatt innsiden av strømforsyining. Immellom rillene på cpu kjøler. Chipsett kjøleren på hovedkortet.får tatt å blåst rent innsiden av vifter som da gjør det mer stillegående. Kan evnt ta skjermkort å andre små kriker å kroker. Men for all del sett pcen på verandaen å se hvor bra det blir. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg kjøpte en slik luft-på-boks sak på Mekk til 179,- elns. Den har jeg brukt veldig mye, og det er fortsatt mye igjen. Rundt halve flaska. Veldig kjekt og blåse rent CPU-kjøler og slikt. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Snu den opp ned og skrem vettet av folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå