Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er helt klart forbedringspotensiale. Skal få tak i en s-ata dvd-brenner så jeg slipper ide-kabelen.

Lurer også på om jeg skal ditche front-tilkoblingene til lyd. Bruker dem jo ikke anyway. Eneste jeg oppnår er en stygg grå kabel som slanger seg tværs over hovedkortet. :(

Lenke til kommentar

Siden dere tydligvis ikke har fulgt med på arbeidsloggen til bad__ip:

Men der skal vite at Stock kjøleren er kastet ut, og en Corsair H50 er satt inn, samt tre stk. Fractal Design 120mm Silent vifter i toppen.

Jeg synes alt egentlig ser veldig bra ut, men det ser meget mye bedre ut med Corsair H50'en. Det er også gjort en bedre ryddejobb etter disse bildene er tatt.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jeg er ihvertfall knallfornøyd med den. Holder cpu i mitt lille trange kabinett nede på 28 grader idle og 35 grader load så det er ganske sykt. Det eneste helvette med den jeg har er og få det til å sitte på hovedkort. Et rent helvette om jeg skal være ærlig, men når man først får det til sitter den...

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Ja, det er Dark Knight ja :D Er du fornøyd med den? Har en kamerat som bestilte den nå.

Ja kjempefornøyd, bortsett fra den vifta som følger med, da den bråker noe fært. Kjempenkelt å montere (ikke klips som den S1283), ser fin ut, kjøler utrolig bra og bra pris, ikke verdt å betale mer for den svarte TRUE kjøleren når denne gjør akkurat samme jobben...

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...