ClawHammer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Stilig vifte! hvilket merke er det ? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 mitt^^ Du har vel ikke noen gang vurdert å vaske musematta? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 FORD..NOZ har stjålet avtaren min!!! Skal legge inn noen blider, men hvor ken jeg uploade dem? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 FORD..NOZ har stjålet avtaren min!!! Skal legge inn noen blider, men hvor ken jeg uploade dem? http://www.forvirra.com/upload/ Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 FORD..NOZ har stjålet avtaren min!!! Skal legge inn noen blider, men hvor ken jeg uploade dem? http://www.forvirra.com/upload/ Takker, her er et bilde av boksen min. Skal se til å få ryddet litt i ledningene, men har ikke giddet enda. Unskyld for den dårlige kvaliteten, får ta med et skikkelig kamera når jeg kommer hjem, men nå er det på kino, Constantine Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 mitt^^ Du har vel ikke noen gang vurdert å vaske musematta? haha :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 [fjernet] Hvor har du gjort av det kabinetet siden det ikke eksisterer? Kan ikke skrote et slik kunstverk da jo det kan man. man bare sparker den,kjører den over med bil,og kaster den på dynga. Helt riktig. Jeg valgte hammer for å pynte på det Slik ser det ut akkurat nå, på vei ned i ved-sjakta for fyring til vintern: Og jeg kjøpte meg dette for å ha et hus for pc'en til jeg får bygget meg et nytt et: Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 CS fjortiss kabinett delux. helt enig, skal selges, skal kjøpe Thermaltake Tsunami er ikke så mye bedre det da? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg har q-tec kabbis Link har modda det litt men skal legge ut bilder i morra nor broren min komer fra lan med grønt neon lys og en psu mod (skal ha radioaktiv look ) skal legge ut bilder når den er ferdig. det bilde er gammalt da Endret 26. februar 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Min ser vel sånn ut, planglegger å modde eller lage nytt kabinett, i tre eller aliminium. La også til til noen bilder av skrivebordet mitt, vil anbefale dual skjerm til alle! Gå og plukk en skjerm fra dynga hvis du ikke har. Size doesn't matter, bruker ikke den andre til ting som krever størelse eller bra bildekavlitet(den store). Kabinettet: Skrivebord: Og skrivebord fra en annen vinkel: Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Her er min, se link i signatur for mer! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Endret 5. mars 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
team.tao Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 her er mitt kabinett et image & shapetek servertower http://www.catchgamer.no/image.php?type=pr...4217&text=Zyb^N Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Et bilde til Sykt... Har du en disco-kule (eller hva det nå heter..) i kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå