Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Du finner masse slik guider på modde-forumet hvis du leter :thumbup:

Det positive er at eneste måten og bli flink på er og prøve seg frem slik du gjør.

 

Så bare stå på sier jjeg :thumbup:

Planen du sa der hørtes meget bra ut :yes:

 

En annen ting er at du skal ha kredd for og ta imot tilbakemeldinger på måten du gjorde, altfor mange går rett i forsvar for de tror personer som sier\skriver det mener det vondt.

Som jeg vil påpeke ikke var min hensikt :)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes, what he said.

 

Du burde også pusse ned de skarpe kantene fra utkuttet :]

Står på lista ^^ Har ikke verktøy for det atm...

Imorgen pusser jeg ned lakken og lakker det svart, så er det klart for TG :)

 

Edit: Takk Amanita, og Möllers :)

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Jeg vil nå si jeg har ganske mye inni. Jeg synes jeg har vært flink å stripse så mange kabler sammen som mulig. Dessuten gjør 8 hot-swap brønner til at jeg har trengt færre power-kabler. Tilsammen bruker jeg bare 4 modulære kabler, inklusiv 2 x PCI-E.

 

Hvis alle kablene hadde hengt og slengt hadde nok ikke jeg heller fått på side-panelet, men jeg har festet alt tett inntil veggskillet med strips og fester. De fleste kablene kan nesten ikke rikkes, og det er ingenting som berører sidepanelet når jeg setter det på.

 

 

Slik ser det ut hos meg etter x antall monteringer og demonteringer, måtte skifte tanken med pumper og byttet HK fordi jeg klarte å bøye en pinne i sokkelen(har fått fikset det men vil ikke bytte tilbake pga multi throtling på P6T7)

 

img1131.jpg

 

Hvorfor er det ikke et spor i den kanten nederst på HK-brettet slik at man får alle PCI-e, 24 pin og CPU kablene skikkelig inn. Skal ta en skikkelig runde til helgen med rydding og stripsing.

Lenke til kommentar

Ahhhh jeg bare digger det kabinettet! ;O

Ser veldig bra ut!

 

btw;

Kan du linke meg til hvor du kjøpte den "avstands-tingen" mellom radiatoren og kabinettet?

Kjekt å vite tilfelle jeg skulle starte med vann

 

 

 

Takker for det :D begynner å bli ganske fornøyd selv også nå. Og her er linken til avstandsfeste. Er fra koolance. veldig fornøyd med det. Også justertbart i tillegg. støtter opp til 480 rads :D

Lenke til kommentar

Ah, takk skal du ha :]

hvor mye penger ca gikk med på vannkjølings-oppsettet ditt?

blitt litt ekstra interessert i vann da jeg har en ordre inne på et GTX480, som blir heeelvettes varmt

 

 

for å være ærlig har jeg mistet oversikten for lenge siden. siden jeg har prøvd litt forskjellige. Testet 2 forskjellige vannblokker for cpu, byttet skjermkort en gang, pluss at jeg har byttet slanger, kjøpt nye push on nipler ørten ganger osv... men tror nok du bør regne med 4-5000 kr for gode blokker, radiator(er), slanger, nipler, pumpe, vanntank osv. og det meste må bestilles fra utlandet grunnet tilgang på vannkjølingsdeler i norge er noe dårlig. men sikkert svidd av 10L frem til nå på å prøve meg frem. Prøvde på vann for første gang for ca 1 års tid siden tenker jeg. Også byttet kabinett i mellomtiden. hadde ett lian li pcx-2000 til å begynne med, men var ikke så egnet til vannkjøling som corsair sitt så da byttet jeg :D

 

Og regner med at du har bestilt evga sin co-op utgave med ferdigmonterte vannblokker?? Og tror du skal ha i alle fall 2 360 radiatorer som jeg har om du har planer om å kjøle alt på vann. Spes med tanke på effektbruk og varmegang på disse nye 470 og 480 kortene mener jeg. Jeg har temp på ca 50-52 max på mine kort under bfbc2 og rundt 48-52 på cpu. og da kjøler jeg alt på 2X360 TFC radiatorer med 3 noctua vifter på den ene og 3 Triebwerk LS - 120x120x55 - 1.200 RPM på den andre rad'n. tror ikke det er noe så alt for mye egentlig. men har høy temp inne forsåvidt. og pc'n står presset inn i ett hjørne i tillegg. litt dårlig med plass for varmen å forsvinne.

Lenke til kommentar

Ohhh mye penger x]

Men helt sikkert verdt det :]

 

 

Kjøpte vanlig Evga GTX480 på luft, har ikke noen umiddelbare tanker om å gå til vannkjøling enda.

Har også en Coolit ECO på vei (samma greia som H50), så skal se hvordan coolit omni blir (universal gpu vannkjøling http://www.coolitsystems.com/index.php/omni.html ) før jeg bestemmer meg :]

 

 

Men takk for godt og utfyllende svar!

Lenke til kommentar

om det er verdt det vet jeg nå ikke men... fortsatt gøy da :D hehe. og den universal gpublokka virket jo egentlig veldig kurrant. I alle fall hvis den passer til de fleste aktuelle korta som er på markedet nå.

 

Og har vel alltid vært nvidiafan, men ble noe skuffet av de testene som er lagt av fermi egentlig. trodde de skulle ha noe høyere ytelse faktisk. mange av ati's kort er fortsatt kraftigere på vanlige oppløsninger. kjenner ikke så alt for mange som bruker en 32" til pc skjerm egentlig.

 

Og bare hyggelig. håper det var til hjelp

Lenke til kommentar

Kabinett: Antec 1200

Prosessor: Intel i7 - 950 med en V8 kjøler

Hovedkort: Asus P6T

Minne: 3x2 GB OCZ 1600 mhz

Skjermkort: XFX HD 5970

Hard Disk: Intel x25-m 80GB SSD og en caviar disk på 1TB

PSU: Chieftec 850 Watt Modulær PSU.

Skjerm:42" flat TV

 

Skal selvfølgelig rydde opp i kabelrotet så fort jeg har tid.

legger med et utrolig dårlig iphone bilde.

img00421270134284.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...