Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Corsair sitt hart gjort slik at du må overfylle kabinettet før man kan si at man er dyktig tilø og gjemme kabler :!: Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du har alt for lite HW inni Jeg har Obsidian også og får nesten ikke på side-dekslet pga alle kablene. Jeg vil nå si jeg har ganske mye inni. Jeg synes jeg har vært flink å stripse så mange kabler sammen som mulig. Dessuten gjør 8 hot-swap brønner til at jeg har trengt færre power-kabler. Tilsammen bruker jeg bare 4 modulære kabler, inklusiv 2 x PCI-E. Hvis alle kablene hadde hengt og slengt hadde nok ikke jeg heller fått på side-panelet, men jeg har festet alt tett inntil veggskillet med strips og fester. De fleste kablene kan nesten ikke rikkes, og det er ingenting som berører sidepanelet når jeg setter det på. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tada! Limet var ikke helt venn med meg idag, men det pusser jeg vekk etterpå Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Så ikke så bra ut... D: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Enig der. Var langt fra pent. Vurdert å skaffe deg ny kasse Natrich? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Enig der. Var langt fra pent. Vurdert å skaffe deg ny kasse Natrich? Når pengene tillater det så skal jeg det. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg og sliter med kablene på baksiden av Obsidian. Må stresse litt med å få på døra av og til. Da står den og buler utover midt på. Tror nok jeg må ta meg en dag og stripse sammen det som er mulig å stripse. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hehe, er umulig værre en under bakdøra på P183'et mitt.. Tør ikke åpne med mindre det er ytterst nødvendig, brukte vel 15-30 min bare på å få den igjen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Haha, jeg som trodde at døra på mitt P180 Mini var ille nok. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Uhm, Antec har jo en genial løsning til dette: Hengslene på baksiden. Strips dem fast og døra går på og av lett Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nei, den går fortsatt ikke på så lett. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Uhm, Antec har jo en genial løsning til dette: Hengslene på baksiden. Strips dem fast og døra går på og av lett Utdyp. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det var bra. Hva er egentlig så ille med det? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Lakken ser ganske så ille ut noen steder. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Altfor mye til og ramses opp Det sser ut som du har stresset med det du har gjoort, foreks. vinduet som er kuttet ut. Du skulle fått tak i gummilist som er ganske billig. for man ser metall-kanten veldig lett. Lakken-aarbeidet ser uferdig og bare klasket på. Endret 23. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Lakken ser ganske så ille ut noen steder. Så du sier jeg bør lakke det om? Det har jeg tenkt på, men jeg har ingen gode ideer. Sitter du med noen så tar jeg de gjerne imot. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er egentlig ikke noe fan av kabinettet i det hele tatt, så har ingen tips desverre. Synes du heller bør kjøpe deg et nytt kabinett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Puss det helt rent, grunn det med hvit, lakk det med blått og avsslutt med lakk-spray. Bedre hvis du leser en sikkelig lakk-guide Men og få det rutete på en sikkelig måte burde være mulig Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Puss det helt rent, grunn det med hvit, lakk det med blått og avsslutt med lakk-spray. Bedre hvis du leser en sikkelig lakk-guide Men og få det rutete på en sikkelig måte burde være mulig Takk for innspill. Min lille plan er å lakke det svart, så legge på "røyk" med airbrush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå