Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å fremheve hardware synes jeg hvitt lys kanskje er det beste å bruke. Det blir mer nøytralt, og gjør bare hardwaren litt mer synlig og dekorativthumbup.gif

 

Hvitt lys ftw! Skal ha en hvit LED eller to i Black 'n' White for å vise frem hardware.

 

Natrich: Hva med å sleeve IDE-kabelen? :dribble:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Murdermod-metoden bruker jeg, siden jeg syns det blir finest da.

 

Siste bildet i guiden der som dere ser har en krympeplast.Vil man ha bedre feste så tar man en like stor bit til med krympeplast og fester den imellom stømpen og krympestrømpen;)

Da har man like godt tak som strips og jeg syns det blir finere.

Skal se om jeg finner et bilde av det.

 

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=202639

 

 

Problemet med og finne bilde av det jeg mener er at man får med en forklaring når man kjøper hos murder mod.

Men poenget er at man tar en ekstra bit med krympeplast over den biten som holder fast strømpen til kabelen.

Pass også på at du har kabelen helt strekt ut.

Så noe og feste kabelen til kan gjøre ting lettere.

Skal finne et bilde av en jeg har sleevet, hvis jeg ikke finner så skal jeg få tatt bilde som viser det jeg mener:)

 

Beklager en rotete melding:(

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Innebærer den klemmer og slik? :p I såfall vet jeg hvilken metode du tenker på. :)

 

Btw, tok nettopp og klippet bort gitteret foran viftehullet bak på den ene P180 Mini-en min, noen som vet hvor jeg kan få ta en sort eller hvit gummilist til å ha der så jeg ikke kutter meg når jeg skal montere vifter og at det ser penere ut? :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Innebærer den klemmer og slik? :p I såfall vet jeg hvilken metode du tenker på. :)

 

Btw, tok nettopp og klippet bort gitteret foran viftehullet bak på den ene P180 Mini-en min, noen som vet hvor jeg kan få ta en sort eller hvit gummilist til å ha der så jeg ikke kutter meg når jeg skal montere vifter og at det ser penere ut? :)

 

Hvorfor fjernet du gitteret?

Lenke til kommentar

Skal prøve å få satt en sort viftegrill der ja. :)

 

Men selvfølgelig, noen stor skade på airflow, og mye støy genererer jo ikke akkurat det gitteret som var der da. Bidrar til litt økt turbulens og slik som kan skape støy, men jeg fjernet den mest fordi jeg synes det er penere uten viftegitteret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...