ignoreme Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hehe, ingenting annet på linja når du dro 1130 watt? Har aldri prøvd å dra maks ut av en strømforsyning men kunne jo ha vært gøy. Har svidd av ett par stykker på andre måter (A) Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hehe, ingenting annet på linja når du dro 1130 watt? Har aldri prøvd å dra maks ut av en strømforsyning men kunne jo ha vært gøy. Har svidd av ett par stykker på andre måter (A) Nei kun maskinen, ikke noe annet men Microplex påstod at jeg hadde sansynligvis ca 100W til å gå på. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 1230 watt? Høres rart ut, tror noen kondensatorer hadde tatt kvelden før det. At Mist har en viss margin er greit nok det, men 230 watt? eh.. bare å prøve det Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Huh, nå når jeg leste hva du skrev så hoppet hjertet over et par slag. Trodde nå at Silverstone hadde hivd seg på fjortissbølgen med jallalys og greier, men var heldigvis ikke så ille. Synes kabinettet så greit ut jeg, selv om det kan ligne litt på HAF. Heldigvis har ikke Silverstone hoppet på fjortis-bølgen, det kunne blitt riktig ille Jeg må si NZXT har fått til at par flotte kabinett etter hvert nå... Adamas begynner så smått å gi meg en Silverstone/Lian Li-følelse, samtidig som Khaos virker ganske spennende å bygge i/case modde Når jeg først snakker om NZXT, de har også begynt med hvite vifter med svart ramme... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 skal prøve, må bare få en ny tank til vannkjølingen, XSPC tanken begynte å lekke limet løsnet. Sidewinder har sendt en ny som erstatning heldigvis. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Siden vi diskuterer casemodding kan dere se litt på dette: Kabinett: Viftestyring laget med potmeter, må for min egen del si at dette var ett morsomt eksperiment som i en liten stund stod montert i en pc. Styrte hele 10 vifter med systemet og det fungerte gull! Ikke vakkert utført da det som sagt var en test: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 snip Var ikke helt fan av Khaos, men de første du kom med der var bra. Rimelig imponerende av NZXT har gått fra dette til dette egentlig. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 1230 watt? Høres rart ut, tror noen kondensatorer hadde tatt kvelden før det. At Mist har en viss margin er greit nok det, men 230 watt? eh.. bare å prøve det Hva er rart med det? Min Enermax har oppgitt dette: Total Power 1050W@50°C Peak Power 1260W Den PcPower & Cooling 1200w jeg hadde før hadde Total power 1200w og Peak Power 1400w Har sett Crosair hx1000 som har tatt ut ca 1150w under load f.eks. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jo takk:) Måleren viser følgende: Watt, KWH, MAX watt, Ampere, den regner ut strømprisen ut ifra forbruket og prisen du har satt. Den er også beskyttet mot jording samt overlast. Tror jeg kjøpte den på Clas ohlson, men den skal byttes ut med følgende: Trådløs energimåler Edit: Har testet ut måleren med langt dyrere målere og forskjellen de har vist har vært marginal. Handler sjeldent elektronikk hos billig butikker men de har faktisk enkelte varer som er gode, denne kjøpte jeg etter anbefalinger av venner Artikkel nr 76-481-16 hos ELFa. Samme måleren. Jeg har den samme og en annen og det er nesten ikke forskjell på resultatet Ble bekymret en gang da jeg dro 1130W ut av Mist 1000W hehe såpass ja. jeg har lånt en wattmåler av en kamerat, og systemet mitt (se profilen) trekker ca 305 watt ved full load på en 3dmark 06 gjennonkjøring. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Jo takk:) Måleren viser følgende: Watt, KWH, MAX watt, Ampere, den regner ut strømprisen ut ifra forbruket og prisen du har satt. Den er også beskyttet mot jording samt overlast. Tror jeg kjøpte den på Clas ohlson, men den skal byttes ut med følgende: Trådløs energimåler Edit: Har testet ut måleren med langt dyrere målere og forskjellen de har vist har vært marginal. Handler sjeldent elektronikk hos billig butikker men de har faktisk enkelte varer som er gode, denne kjøpte jeg etter anbefalinger av venner Artikkel nr 76-481-16 hos ELFa. Samme måleren. Jeg har den samme og en annen og det er nesten ikke forskjell på resultatet Ble bekymret en gang da jeg dro 1130W ut av Mist 1000W Tror ikke du trenger bekymre deg. Mist 1000W har ca. 82% effektivitet ved full last så du må opp i omtrent 1220W ut av stikkontakta ved 1000W ut av strømforsyninga. Endret 26. februar 2010 av Kamerat Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Mitt er nå slik.. Fin test brakke detta Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Har hatt vårrengjøring idag, det førte til en større kabelrydding: Edit: Har kuttet av de alt for lange og mange lydkablene. Nå er det bare en Endret 1. mars 2010 av Mreinha Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Slik skal jeg ha det etterhvert Hvordan/hva her du laget det med ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Er ikke han som har laget det Han vil ha det slik etterhvert sa han;) hovedpoenget er at Nizzen elsker dual-sokkel kortet til Evga, han er litt i det. Endret 16. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Forstår nizzen lett på den der Er jo ett nydelig hovedkort, og ikke minst ett vanvittig vakkert oppsett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nydelig laget det kabinettet der, noen som vet hvilket det er? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det er ett som bare er renderet. Eller en en på xs forumet som planlegger å bygge. Tror han driver å leter etter eventuelle firma\personer som kan være inntresert i å hjelpe med bygging av det. Noe sånnt Lenke til kommentar
Toad Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er bare en render laget av en kar på XS. LINK Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Nydelig laget det kabinettet der, noen som vet hvilket det er? Visst jeg ikke tar feil er det en forumbruker silentpcreview som har lagt det på google sketchup. Tror bare det er på planleggingsstadiet. Edit. Sorry. Var litt sent ute. Glemte å refreshe. Endret 16. mars 2010 av Teac Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 De bildene som Chr1steR linket til kan umulig være laget i Sketchup? Nydelig grafikk ned til minste detalj jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå