Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg lyt vel kome med eit lite bidrag eg òg, sidan eg bygde meg ny PC no for litt sidan:

pc01h.jpgpc02.jpg

pc03b.jpg

pc04.jpg

(Og ja, eg er klår over den skjemmande grå leiinga som går på skrå ned i framkant av kabinettet - det er USB-forbindelsen til Aquaero-en. Kabelen er ikkje lenger enn at han såvidt rekk fram, og eg har ikkje fått somla meg til å skaffe ein annan kabel enno... :))

Lenke til kommentar

bad__ip: Eg går ut frå at det er frontpartiet du tenkjer på då? I så fall så er eg heilt einig med deg, det kunne vore gjort mykje her for å få han litt meir rein og ryddig. Tanken var der, men sidan eg har bygd denne som ein rein bruksgjenstand så tok eg noko lett på det.

Men neste gong eg skal til og byggje meg PC (vonleg ikkje med det fyrste... :p) så vert det kanskje lagt litt meir omsorg ned i designet. :)

2B'1: Heilt korrekt! :) 6 x 2 GB, for å vere nøyaktig.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Dere som har Corsair 800d. Har dere problemer med vibrasjon fra harddisk plassene nederst i kabinette? Jeg har 2 stk 1tb disker der nede og de vibrerer noe voldsomt. Vibrasjonen forplanter seg rundt i hele kabinettet. Det er jo ingen skruehull på disse feste skinnene så hvordan skal en løse dette problemet..

Lenke til kommentar
Misliker HAF og HAL -kabinettene. :(

+1/2 Jeg misliker designet, men ytelsen virker jo grei nok ;)

Joda, men man trenger jo ikke å lage grusomt stygge kabinetter selv om de yter bra. :p

Misliker HAF og HAL -kabinettene. :(

Sjøl ass - Men vet ikke helt hvorfor, minner meg kanskje om den tia jeg spilte CS 1.6 for 6 år sia, da hadde sikkert HAF kabinetta vært DRITkule, men den gang ei.

Ja, er vel noe sånt. Er noe fjortiss over dem. Minner meg om kabinettet man velger til konfirmasjons-PC-en (selv var min konfirmasjons-PC i et LanBox Lite -kabinett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...