Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med en Lian Li Der kan man putte 4 HDD og den tar opp 3 x 5,25" Der er det også filter på 120mm vifta.

Ikke en dum sak det der. Får sende dem en mail og spør om den passer Corsair kabinettet.

 

Ja, den er ganske smart :D Hvertfall at det er støv filter. Tror den passer alle kabinetter med 3 ledinge 5,25"

Men lurt å spørre for sikkerthets skyld. Søk på google, kan hende du finner noen som har brukt den i andre kabinetter ;)

Lenke til kommentar
Hva med en Lian Li Der kan man putte 4 HDD og den tar opp 3 x 5,25" Der er det også filter på 120mm vifta.

Ikke en dum sak det der. Får sende dem en mail og spør om den passer Corsair kabinettet.

 

Ja, den er ganske smart :D Hvertfall at det er støv filter. Tror den passer alle kabinetter med 3 ledinge 5,25"

Men lurt å spørre for sikkerthets skyld. Søk på google, kan hende du finner noen som har brukt den i andre kabinetter ;)

 

Har 2 stk av denne lianli saken. Den er ganske fin, men silverstone av samme opplegget er finere. Støvfilteret er kjekt nok, bare synn at man må ta ut hele dritten for å få ut filteret. Dette er såpass tungvindt at det ikkje er noe mening etter min smak. Greitt å nevne det ialelfall.

Lenke til kommentar

Enig med Nizzen, selv om også Silverstone-saken har sine svake punkter:

 

1. Blått LED-lys (Smak og behag riktignok).

2. Tungvindt å montere inn harddisker, du må ta ut hele HD-Racket og ta vekk det ene Aluminiums-dekslet.

3. Vibrasjon kan forekomme, med mindre du skrur skruene svært godt inn.

4. Det er jo en relativt dyr sak...

Lenke til kommentar
Enig med Nizzen, selv om også Silverstone-saken har sine svake punkter:

 

1. Blått LED-lys (Smak og behag riktignok).

2. Tungvindt å montere inn harddisker, du må ta ut hele HD-Racket og ta vekk det ene Aluminiums-dekslet.

3. Vibrasjon kan forekomme, med mindre du skrur skruene svært godt inn.

4. Det er jo en relativt dyr sak...

 

Hvorfor skal silverstone og mange andre store merker alltid putte på Blå/Røde LED-lys i sakene sine?

De kunne i det minste gjort det enkelt å fjerne/demontere.

Lenke til kommentar
Enig med Nizzen, selv om også Silverstone-saken har sine svake punkter:

 

1. Blått LED-lys (Smak og behag riktignok).

2. Tungvindt å montere inn harddisker, du må ta ut hele HD-Racket og ta vekk det ene Aluminiums-dekslet.

3. Vibrasjon kan forekomme, med mindre du skrur skruene svært godt inn.

4. Det er jo en relativt dyr sak...

 

Hvorfor skal silverstone og mange andre store merker alltid putte på Blå/Røde LED-lys i sakene sine?

De kunne i det minste gjort det enkelt å fjerne/demontere.

 

Det er jo evig lett å ta bort det lyset da :D Tilogmed jeg fikk det til :p

 

Når ikkje jeg får vibrasjon med 15k rpm sasdisker i den, så får ingen det :) (joda, kanskje veldig gamle SCSI disker)

Lenke til kommentar
582498.jpeg

min :p

Så bra ut det der. Du er heldig som har så god klaring mellom Noctuaen og skjermkortet. Hos meg er det 1mm klaring mellom Noctua og skjermkortet. Noe som fører til at skjermkortet ligger 10-15 grader over normal idle temperartur. Utrolig irriterende støy fra skjermkortet :/

Når jeg skal koble ut prosessorvifte kabelen må jeg ta ut skjermkortet ved hjelp av et flatt skrujern. Ikke veldig spennende.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...