Teac Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva med en Lian Li Der kan man putte 4 HDD og den tar opp 3 x 5,25" Der er det også filter på 120mm vifta. Ikke en dum sak det der. Får sende dem en mail og spør om den passer Corsair kabinettet. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva med en Lian Li Der kan man putte 4 HDD og den tar opp 3 x 5,25" Der er det også filter på 120mm vifta. Ikke en dum sak det der. Får sende dem en mail og spør om den passer Corsair kabinettet. Ja, den er ganske smart Hvertfall at det er støv filter. Tror den passer alle kabinetter med 3 ledinge 5,25" Men lurt å spørre for sikkerthets skyld. Søk på google, kan hende du finner noen som har brukt den i andre kabinetter Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva med en Lian Li Der kan man putte 4 HDD og den tar opp 3 x 5,25" Der er det også filter på 120mm vifta. Ikke en dum sak det der. Får sende dem en mail og spør om den passer Corsair kabinettet. Ja, den er ganske smart Hvertfall at det er støv filter. Tror den passer alle kabinetter med 3 ledinge 5,25" Men lurt å spørre for sikkerthets skyld. Søk på google, kan hende du finner noen som har brukt den i andre kabinetter Har 2 stk av denne lianli saken. Den er ganske fin, men silverstone av samme opplegget er finere. Støvfilteret er kjekt nok, bare synn at man må ta ut hele dritten for å få ut filteret. Dette er såpass tungvindt at det ikkje er noe mening etter min smak. Greitt å nevne det ialelfall. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Enig med Nizzen, selv om også Silverstone-saken har sine svake punkter: 1. Blått LED-lys (Smak og behag riktignok). 2. Tungvindt å montere inn harddisker, du må ta ut hele HD-Racket og ta vekk det ene Aluminiums-dekslet. 3. Vibrasjon kan forekomme, med mindre du skrur skruene svært godt inn. 4. Det er jo en relativt dyr sak... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Enig med Nizzen, selv om også Silverstone-saken har sine svake punkter: 1. Blått LED-lys (Smak og behag riktignok). 2. Tungvindt å montere inn harddisker, du må ta ut hele HD-Racket og ta vekk det ene Aluminiums-dekslet. 3. Vibrasjon kan forekomme, med mindre du skrur skruene svært godt inn. 4. Det er jo en relativt dyr sak... Hvorfor skal silverstone og mange andre store merker alltid putte på Blå/Røde LED-lys i sakene sine? De kunne i det minste gjort det enkelt å fjerne/demontere. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Enig med Nizzen, selv om også Silverstone-saken har sine svake punkter: 1. Blått LED-lys (Smak og behag riktignok). 2. Tungvindt å montere inn harddisker, du må ta ut hele HD-Racket og ta vekk det ene Aluminiums-dekslet. 3. Vibrasjon kan forekomme, med mindre du skrur skruene svært godt inn. 4. Det er jo en relativt dyr sak... Hvorfor skal silverstone og mange andre store merker alltid putte på Blå/Røde LED-lys i sakene sine? De kunne i det minste gjort det enkelt å fjerne/demontere. Det er jo evig lett å ta bort det lyset da Tilogmed jeg fikk det til Når ikkje jeg får vibrasjon med 15k rpm sasdisker i den, så får ingen det (joda, kanskje veldig gamle SCSI disker) Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 @Nizzen Evig lett som i at du er PRO på sånt, eller Evig lett som i at man klarer det med litt enkel tukling. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Klippe en ledning er vel så lett som det kan bli? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Selvsagt er det ikke vanskelig, alle og enhver klarer det, men det tilfører litt ekstra arbeid. Dessuten bråker viften iforhold til de fleste andre standard vifter, men hvis du tilfeldigvis har 15-16 SAS harddisker så regner jeg med man ikke klager...? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Alltid's nice med Crossfire og Noctua i et stilrent kabinett Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) min Så bra ut det der. Du er heldig som har så god klaring mellom Noctuaen og skjermkortet. Hos meg er det 1mm klaring mellom Noctua og skjermkortet. Noe som fører til at skjermkortet ligger 10-15 grader over normal idle temperartur. Utrolig irriterende støy fra skjermkortet :/ Når jeg skal koble ut prosessorvifte kabelen må jeg ta ut skjermkortet ved hjelp av et flatt skrujern. Ikke veldig spennende. Endret 5. februar 2010 av Teac Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Pent uten tvil, men Noctua viftene ødelegger. Bytt de i noen pene Fractal vifter som jeg selv har i mitt Antec P180 Mini Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fractal-viftene er lekre ja. Skal ha noen slike i kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Giallorossi: kunne ikke vært mer enig:) Syns de kunne valgt en annen farge enn magesyre-farge ja:P Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Helt enig sjøl ass, synd at så dyre komponenter kan være så stygge. Fractal viftene er stillegående og sexy! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fractal viftene er stillegående (..) Dog må de festes med ordentlig skruer, gummi-skruer fungerer dårlig dessverre. Heldigvis følger begge deler med (Selvsagt i matchende farge, svart) Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Gummi-skruer har jeg enda ikke prøvd ut, men fortsatt usikker på om jeg skal gå for Fractal Silent Series 120mm og 140mm eller om jeg skal gå for Scythe Slip Strem 120mm viftene, som da bråker litt mer, men flytter nesten dobbelt så mye luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå