Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Benchmark horer. ^^ Men ellers, jævli fet PC minhund!

Liker benchmarks jeg :whistle: og å bygge.

@MiRaCL Lite hansiktsmessig tja jo kansje, men kan vel kjøre alle spill på maks i 1920 x 1200 og endel spill på maks i 5760 x 1200. :innocent:

Og den fungerer meget godt som varmeovn i disse kalde vinterdager. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så har han sagt "noen" ganger nå at 5970 skal guttungen ha:P

Og den blokka vet jeg hvem som lager, dyktig person:)

Minhund: Du får pm av meg i morra angående den blokka;)

Stemmer det at jeg sa det men fikk en kredittnota fra Komplett på hans 4870x2 så da kjøpte jeg et til, huff HW syken :nei:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Endelig kvitt de svære røde sidene fra de ordinære 5870 kortene. Vapor-X kortene er helt sorte langs siden. Stod mye mer i stil til resten, når sidedøren med vinduet er på. Kretskortene på Vapor-X kortene er forresten helt blå, akkurat som hovedkortet, hvilket bare gjorde det enda bedre.

post-152029-1264598406_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Endelig kvitt de svære røde sidene fra de ordinære 5870 kortene. Vapor-X kortene er helt sorte langs siden. Stod mye mer i stil til resten, når sidedøren med vinduet er på. Kretskortene på Vapor-X kortene er forresten helt blå, akkurat som hovedkortet, hvilket bare gjorde det enda bedre.

post-152029-1264598406_thumb.jpg

Hvilket harddisk kabinett/kasse har du i 5.25 brønnene? Skal selv kjøpe en slik til min 800d.

Lenke til kommentar
Hvilket harddisk kabinett/kasse har du i 5.25 brønnene? Skal selv kjøpe en slik til min 800d.

Chieftec SST-3141SAS. Men byttet viften, den som fulgte med bråkte fælt.

Kan tenke meg den bråkte endel ja. Har vært borti noen Chieftec vifter tidligere. Har et dilemma om jeg skal går for 3x5,25 --> 4 sata eller 4 x 5,25 --> 6 sata. Er litt begrenset med plass i Corsairen. Har brukt en plass til Dvd-brenner (som jeg bruker en gang i året) og skal bruke en slott til viftekontroller. Tror nok det blir en slik kasse på meg. Får muligens plass til en til disk nede i kabinettet og en bak viftekontrolleren.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Woot, ser bra ut! :D

Pent ballsack! :D

Takk og takk. :D

Tror nok det blir en slik kasse på meg. Får muligens plass til en til disk nede i kabinettet og en bak viftekontrolleren.

Ja, det går fint en ekstra disk i "buret" i bunnen foran om man er litt Petter Smart. Spesielt en SSD går helt fint (jeg festet en ekstra med dobbeltsidig tape der).

Den kassen (og forsåvidt viftekontrolleren også) blir kanskje ikke helt enkelt å montere. Men det vet du sikkert om du har 800D. Den siden hvor festeanordningene er, er det vanskelig å bruke skruer. Det går ikke å fjerne klampene. Så da er det ikke så mange skruehull å velge mellom, og de er vanskelig å komme til. Hotswap-kasser uten riller på siden vil heller ikke passe. Jeg måtte lete en stund før jeg fant ut at det fra Chieftec ville passe. Og det var bare såvidt jeg klarte å få den på plass.

Lenke til kommentar
Woot, ser bra ut! :D

Pent ballsack! :D

Takk og takk. :D

Tror nok det blir en slik kasse på meg. Får muligens plass til en til disk nede i kabinettet og en bak viftekontrolleren.

Ja, det går fint en ekstra disk i "buret" i bunnen foran om man er litt Petter Smart. Spesielt en SSD går helt fint (jeg festet en ekstra med dobbeltsidig tape der).

Den kassen (og forsåvidt viftekontrolleren også) blir kanskje ikke helt enkelt å montere. Men det vet du sikkert om du har 800D. Den siden hvor festeanordningene er, er det vanskelig å bruke skruer. Det går ikke å fjerne klampene. Så da er det ikke så mange skruehull å velge mellom, og de er vanskelig å komme til. Hotswap-kasser uten riller på siden vil heller ikke passe. Jeg måtte lete en stund før jeg fant ut at det fra Chieftec ville passe. Og det var bare såvidt jeg klarte å få den på plass.

Prøvde selv med en slik som jeg har liggende, inn i Corsairen. Den gikk greit inn når jeg tok av de side greiene, men jeg fant ikke noe plass å feste den. Den ble bare hengende i luften. Får prøve å google meg frem til en grei billig kasse. Ikke alltid like praktisk med "skrueløst" kabinett.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...