Mydog Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Benchmark horer. ^^ Men ellers, jævli fet PC minhund! Liker benchmarks jeg og å bygge. @MiRaCL Lite hansiktsmessig tja jo kansje, men kan vel kjøre alle spill på maks i 1920 x 1200 og endel spill på maks i 5760 x 1200. Og den fungerer meget godt som varmeovn i disse kalde vinterdager. :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Så har han sagt "noen" ganger nå at 5970 skal guttungen ha:P Og den blokka vet jeg hvem som lager, dyktig person:) Minhund: Du får pm av meg i morra angående den blokka;) Endret 11. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Haha, jeg kan kjøre alle spill her i 1920x1200 med et 5870 jo Men jeg skal ikke si noe, blir et 5870 til på meg neste uke Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Så har han sagt "noen" ganger nå at 5970 skal guttungen ha:P Og den blokka vet jeg hvem som lager, dyktig person:) Minhund: Du får pm av meg i morra angående den blokka;) Stemmer det at jeg sa det men fikk en kredittnota fra Komplett på hans 4870x2 så da kjøpte jeg et til, huff HW syken Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Helldigrisn minhund da. Får den kule blokka.. Jeg og vil ha en custom blokk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gi meg litt av æren her da Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gi meg litt av æren her da Tusen takk til deg Amanita Muscaria, gleder meg til den blokka kommer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Tro meg, er bare hyggelig og kunne formidle slikt til en hw-"gærning", man skal ta godt vare på de."klappe på" Har hatt en topp fra han før, han lagde custom-topp til Gtx-blokkene fra Swiftech i kobber som var meget bra. Beklager off-topic folkens:S Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 All ære til deg Amanita Muscaria. Gler meg til å se resultatet. Hm, tro hvem som får sitt custom stash først av oss.. Jeg venter kabinett og du en mega blokk.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har bare fulgt med lenge på den blokka, syns det er rart at en privatperson lager den...mens produsentene ikke. Spess. når P6T7 vant avstemmelsen hos Koolanze på hvilket hk de skulle lage blokk til. Har vel med størrelsen:P 1,3kg veier hele blokka vist. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hehe det er saker. Mitt Gigabyte ga-ep45-u3dp veier ikke akkuratt lite med alle vanblokkene på. 2x mosfet, nord\sørbro\ cpu + kompresjons nippler.. Håper Den kjøler godt. Slik att det blir supert til klokking med 5xxx serien:) Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Endelig kvitt de svære røde sidene fra de ordinære 5870 kortene. Vapor-X kortene er helt sorte langs siden. Stod mye mer i stil til resten, når sidedøren med vinduet er på. Kretskortene på Vapor-X kortene er forresten helt blå, akkurat som hovedkortet, hvilket bare gjorde det enda bedre. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Woot, ser bra ut! Passet indeed veldig godt inn med kabinettet de skjermkortene Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Endelig kvitt de svære røde sidene fra de ordinære 5870 kortene. Vapor-X kortene er helt sorte langs siden. Stod mye mer i stil til resten, når sidedøren med vinduet er på. Kretskortene på Vapor-X kortene er forresten helt blå, akkurat som hovedkortet, hvilket bare gjorde det enda bedre. Hvilket harddisk kabinett/kasse har du i 5.25 brønnene? Skal selv kjøpe en slik til min 800d. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hvilket harddisk kabinett/kasse har du i 5.25 brønnene? Skal selv kjøpe en slik til min 800d. Chieftec SST-3141SAS. Men byttet viften, den som fulgte med bråkte fælt. Endret 27. januar 2010 av ballsack Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hvilket harddisk kabinett/kasse har du i 5.25 brønnene? Skal selv kjøpe en slik til min 800d. Chieftec SST-3141SAS. Men byttet viften, den som fulgte med bråkte fælt. Kan tenke meg den bråkte endel ja. Har vært borti noen Chieftec vifter tidligere. Har et dilemma om jeg skal går for 3x5,25 --> 4 sata eller 4 x 5,25 --> 6 sata. Er litt begrenset med plass i Corsairen. Har brukt en plass til Dvd-brenner (som jeg bruker en gang i året) og skal bruke en slott til viftekontroller. Tror nok det blir en slik kasse på meg. Får muligens plass til en til disk nede i kabinettet og en bak viftekontrolleren. Endret 27. januar 2010 av Teac Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Woot, ser bra ut! Pent ballsack! Takk og takk. Tror nok det blir en slik kasse på meg. Får muligens plass til en til disk nede i kabinettet og en bak viftekontrolleren. Ja, det går fint en ekstra disk i "buret" i bunnen foran om man er litt Petter Smart. Spesielt en SSD går helt fint (jeg festet en ekstra med dobbeltsidig tape der). Den kassen (og forsåvidt viftekontrolleren også) blir kanskje ikke helt enkelt å montere. Men det vet du sikkert om du har 800D. Den siden hvor festeanordningene er, er det vanskelig å bruke skruer. Det går ikke å fjerne klampene. Så da er det ikke så mange skruehull å velge mellom, og de er vanskelig å komme til. Hotswap-kasser uten riller på siden vil heller ikke passe. Jeg måtte lete en stund før jeg fant ut at det fra Chieftec ville passe. Og det var bare såvidt jeg klarte å få den på plass. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Woot, ser bra ut! Pent ballsack! Takk og takk. Tror nok det blir en slik kasse på meg. Får muligens plass til en til disk nede i kabinettet og en bak viftekontrolleren. Ja, det går fint en ekstra disk i "buret" i bunnen foran om man er litt Petter Smart. Spesielt en SSD går helt fint (jeg festet en ekstra med dobbeltsidig tape der). Den kassen (og forsåvidt viftekontrolleren også) blir kanskje ikke helt enkelt å montere. Men det vet du sikkert om du har 800D. Den siden hvor festeanordningene er, er det vanskelig å bruke skruer. Det går ikke å fjerne klampene. Så da er det ikke så mange skruehull å velge mellom, og de er vanskelig å komme til. Hotswap-kasser uten riller på siden vil heller ikke passe. Jeg måtte lete en stund før jeg fant ut at det fra Chieftec ville passe. Og det var bare såvidt jeg klarte å få den på plass. Prøvde selv med en slik som jeg har liggende, inn i Corsairen. Den gikk greit inn når jeg tok av de side greiene, men jeg fant ikke noe plass å feste den. Den ble bare hengende i luften. Får prøve å google meg frem til en grei billig kasse. Ikke alltid like praktisk med "skrueløst" kabinett. Endret 27. januar 2010 av Teac Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hva med en Lian Li Der kan man putte 4 HDD og den tar opp 3 x 5,25" Der er det også filter på 120mm vifta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå