Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 @Mekkus: Den maskinen kan ikke ha stått i normale omgivelser Det er ihvertfall to forskjellige maskiner på det bildet, det nest nederste bildet stammer fra en Dell maskin med s775 socket og BTX hovedkort. Sikkert en Optiplex eller noe slikt. Er det nå jeg burde skaffe meg et liv, siden jeg ser såpass mye utav det lille bildet? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det nå jeg burde skaffe meg et liv, siden jeg ser såpass mye utav det lille bildet? Det er nok for sent for deg, desverre... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Selv om jeg har et flott kabinett selv (Corsair 800D) måtte jeg bare tillate meg å sikle litt da jeg så Lian Li PC-X2000/Tyr X2000 Hadde jeg bare hatt bruk for et kjempedyrt server-kabinett... Endret 1. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Mitt kabinett. Akkurat blåst ut av det. Cooler Master ATCS 840 Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Mitt kabinett. Mangler litt HW fortsatt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Mitt kabinett. Mangler litt HW fortsatt. Flott oppsett! (Bare så du vet det, dekselet til hotswap-kontaktene står ikke i sporet som skal holde det på plass ) Lenke til kommentar
Teac Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kobla til to harddisker i 800d i dag. I de nederste sporene. Knota noe veldig til jeg fant ut det fulgte med to stk skinner som skulle settes på hver side. Da ble ting plutselig veldig enkelt. Men stusset litt på at de har brukt et såpass stort område til kun to disker. Har ikke plass til flere disker i kabinettet nå Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kobla til to harddisker i 800d i dag. I de nederste sporene. Knota noe veldig til jeg fant ut det fulgte med to stk skinner som skulle settes på hver side. Da ble ting plutselig veldig enkelt. Men stusset litt på at de har brukt et såpass stort område til kun to disker. Har ikke plass til flere disker i kabinettet nå Du kan jo alltids modde litt, eller bruke 5 1/4 tommers brønnene til harddisker Lenke til kommentar
Teac Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kobla til to harddisker i 800d i dag. I de nederste sporene. Knota noe veldig til jeg fant ut det fulgte med to stk skinner som skulle settes på hver side. Da ble ting plutselig veldig enkelt. Men stusset litt på at de har brukt et såpass stort område til kun to disker. Har ikke plass til flere disker i kabinettet nå Du kan jo alltids modde litt, eller bruke 5 1/4 tommers brønnene til harddisker Ja, det som er planen. Tror nok det blir en slik. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 På tide å legge ut noen bilder av kabinettet da:) Lian LI PC-A20B Ble solgt av Netshop i en liten periode, kosta nærmere 4k når det var i salg. Meget bra kabinett. Veldig bra kjølt og støyisolert. Jeg har også satt inn Lian Li cube moduler i front = 2x 120mm i front. Stod mellom dette og Tyr-2000. (tyr-2000 har 80mm vifter i bånn, partypooper). Har vurdert Corsai Obsidian 800D, men føler ikke at behovet er helt der enda. Muligens hvis jeg noen gang går for vannkjøling igjen. LCD displayet i toppen av kabinettet viser system info o.s.v, noe billig rask fra Ebay. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 På tide å legge ut noen bilder av kabinettet da:) Lian LI PC-A20B Ble solgt av Netshop i en liten periode, kosta nærmere 4k når det var i salg. Meget bra kabinett. Veldig bra kjølt og støyisolert. Jeg har også satt inn Lian Li cube moduler i front = 2x 120mm i front. Stod mellom dette og Tyr-2000. (tyr-2000 har 80mm vifter i bånn, partypooper). Har vurdert Corsai Obsidian 800D, men føler ikke at behovet er helt der enda. Muligens hvis jeg noen gang går for vannkjøling igjen. LCD displayet i toppen av kabinettet viser system info o.s.v, noe billig rask fra Ebay. Så bra ut det der. Hvilken prosessorvifte bruker du? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Theralright ultra 120 extreme m/ push pull. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) På tide å legge ut noen bilder av kabinettet da:) Lian LI PC-A20B Ble solgt av Netshop i en liten periode, kosta nærmere 4k når det var i salg. Meget bra kabinett. Veldig bra kjølt og støyisolert. Jeg har også satt inn Lian Li cube moduler i front = 2x 120mm i front. Stod mellom dette og Tyr-2000. (tyr-2000 har 80mm vifter i bånn, partypooper). Har vurdert Corsai Obsidian 800D, men føler ikke at behovet er helt der enda. Muligens hvis jeg noen gang går for vannkjøling igjen. LCD displayet i toppen av kabinettet viser system info o.s.v, noe billig rask fra Ebay. Ser ut som et flott kabinett det der! Men jeg hadde lett valgt Tyr PC-2000 over det der (Bortsett fra at prisen er i høyeste laget...) Endret 9. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Pc-A20b og Tyr 2000 kosta det samme når jeg kjøpte. Tyr PC-2000 er sikkert fint det også, men er og blir et design kabinett som er mindre praktisk. Tyr PC-1000 derimot er noe bedre. Skal aldri ha et kabinett med 80mm vifter igjen noen gang... Tyr-2000 er også veldig høyt og noe upraktisk om man har ambisjoner om mange hardisker / vannkjøling. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Endelig ferdig med bygging/endring av HW i kabinettet. Har byttet HK fra Asus Rampage II Extreme til ASUS P6T7 Supercomputer og fått satt på vannblokka på MSI Radeon HD5970. Hadde egentlig tenkt å ha 3 looper men endte opp med kun 2 da jeg ikke fant noe fornuftig plass til de 2 siste radiatorene. Slik så det ut før endringen. og slik ble det. Litt bilder av prosessen og sluttreultatet Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor ribbet kabinett Baksiden med kabelspagetti Asus P6T7 Supercomputer montert og Apogee XTen er på plass Avkledd MSI Radeon HD5970 Og her påkledd med en EK fullcover vannblokk Litt små snacks til slutt Endret 12. mars 2010 av minhund Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Det supercomputer kortet er jo snaxy da. Er det ikke en på XS forumet som har laget en custom wc kjøler for nb\sb\mosfet i en. så er det en enkel mosfet blokk oh han har ett blankt cover over heile. Slik en skulle du hatt. Her er adressa til bilde av den. Vet ikke hvor bra den er da.. http://img690.imageshack.us/img690/1911/tnimg3419.jpg http://img39.imageshack.us/img39/5531/13968192.jpg Endret 11. januar 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det supercomputer kortet er jo snaxy da. Er det ikke en på XS forumet som har laget en custom wc kjøler for nb\sb\mosfet i en. så er det en enkel mosfet blokk oh han har ett blankt cover over heile. Slik en skulle du hatt. Her er adressa til bilde av den. Vet ikke hvor bra den er da.. http://img690.imageshack.us/img690/1911/tnimg3419.jpg http://img39.imageshack.us/img39/5531/13968192.jpg Har sett den og skal ha den om jeg får tak i den da. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Steike tid du ja :) "litt misunnelig" Endret 11. januar 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Minhund: Hvis man ser bortifra at det er morro å ha 3 gfx kort. Hva skal du med 2x 5870 og 1x 5970 ? Ytelsen er jo ekstrem, men ikke noe hensiktsmessig Kuult opsett iallefall. Burde få den en lian li cube eller noe du. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Benchmark horer. ^^ Men ellers, jævli fet PC minhund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå