Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bor du i Usa da? Sånn som jeg regnet på det så endte det kabinettet på 3500,- visst du ska ha den levert på døra..

 

Nei, gjør nok ikke det :)

Men når eg først bestilte et helt vannkjølingsett så utgjør kabinettet litt mindre på frakt prisen. Dessuten var det en såpass stor ordre (~10000) at frakten blir litt 'rabattert'.

Men ikke tolk det som om eg anbefaler å handle fra USA bare av den grunnen, blir jo sikkert ikke noe billigere (venter også på at tollen skal slå meg på håndleddet med moms til 2500,-). Er bare fornøyd med at prisene ikke er så ille :)

Lenke til kommentar
Dere andre som har Corsair 800D, vet dere om en god viftestyring som passer utseendemessig?

Jeg bestilte en SLIK sammen med mitt Corsair 800D. Kan ta bildet av det når jeg får montert den og se hvordan det blir. :p

 

Hvordan den er kvalitetsmessig vet jeg ikke.

 

Apropo viftestyring. Kan man koble kald katode på disse? Kan jeg dimme lysa med det?

 

edit: Denne har vell passet litt mere utseendemessig?:p

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar
Dere andre som har Corsair 800D, vet dere om en god viftestyring som passer utseendemessig?

 

Denne kan muligens være noe?

http://microplex.no/Avdelinger/Datakompone...aler-28653.aspx

 

Det kan godt være, jeg tenkte kanskje noen hadde prøvd noe som kunne passe ;)

 

Dere andre som har Corsair 800D, vet dere om en god viftestyring som passer utseendemessig?

Jeg bestilte en SLIK sammen med mitt Corsair 800D. Kan ta bildet av det når jeg får montert den og se hvordan det blir. :p

 

Hvordan den er kvalitetsmessig vet jeg ikke.

 

Apropo viftestyring. Kan man koble kald katode på disse? Kan jeg dimme lysa med det?

 

edit: Denne har vell passet litt mere utseendemessig?:p

 

Den siste der ser mest passende ut, men er det noen her som har den?

Lenke til kommentar
Hvordan er temperaturen på skjermkorta dine når du har SLI? Skal ha Crossfire senere i det kabinettet der, så har jeg lest at mange sier det blir veldig varmt, spesielt for skjermkorta.

 

temperaturen er faktisk ikke så alt for ille. ligger på rundt 65-70 grader under hard load. sjeldent noe over i alle fall. med vann på skjermkorta regner jeg med at jeg ikke kommer noe spes over 45.

Lenke til kommentar

Vel, det er vel på tide og legge ut et par bilder av kassa mi og, siden jeg bestilte Obsidian 800D for 30 min siden :D Bildene ble tatt veldig raskt, så kvaliteten er ikke så bra.

 

Ikke bry dere om støvet som ligger på gulvet :ph34r:

post-137074-1260730992_thumb.jpg

 

Front

post-137074-1260731086_thumb.jpg

 

Side

post-137074-1260731182_thumb.jpg

 

Side med katode på, blitz på

post-137074-1260731277_thumb.jpg

 

Side med katode på, blitz av

post-137074-1260731382_thumb.jpg

 

Innsiden, ikke bry dere om rotet, er umulig å få det ryddig i Nine Hundred med kablene til PSUen jeg har :roll: Den blir forhåpentligvis byttet ut med en Corsair PSU etterhvert :)

post-137074-1260731534_thumb.jpg

(jada, GPUen er dritt.. Venter på et 5870 :p )

 

Det var det. Kommer nye bilder så snart jeg har fått Obsidan 800D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...