Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

De Noctua viftene er så sinnsykt stygge at selv om de var det beste på markede hadde jeg ikke villet kjøpt de. :p

Skjønner ikke hvorfor de bruker de fargene der. :S

 

Men ellers, jævli fet PC! Får det samma kabinettet og PSU om et par dager selv. ^^

Du hadde vell ikke noe problemer med kablene på PSU'en? Tenker på lengda.

 

Skal være enig med fargen ja... burde ha kommet i litt diverse farger. hadde man i alle fall hatt en valg :-p

 

og er forholdsvis fornøyd selv nå. slet med 8 pins kabelen til cpu, men følger med forlenger i kabinettet så saken ordner seg selv allikevel :D

 

Hadde vært fint med noen Skythe Slim i kassa der ja;)

Men meget rent oppsett :thumbs:

 

Hvis du føler for det i fremtiden så hadde den gått opp 4 hakk med litt sleeving i sort kanskje;)

 

skal nok få prøvd å lagd til noe sprekt der også. ser vanvittig mye bedre ut. Er vel ingen ting å diskutere på. bare få ut fingeren og få bestilt meg no sleevs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gsx1000r, hvordan fik du koblet til alle viftene? Jeg har bare en 3 pin til vifter på hk, så jeg får for øyeblikket ikke koblet til mer enn én vifte :(

 

 

endte med å bruke masse sånne 3-4 pins molex overganger bare. så har vel en aldri så liten remse på baksiden :-p kjører vel faktisk ingen av viftene på hovedkortet nå.

 

Men minus med det å koble de direkte på psu'n er jo at man ikke får noen form for styring og at de går på maks konstant. så får se om jeg ikke muligens spandere på meg en liten viftestyring etterhvert. få dempet støyen en liten smule.

Lenke til kommentar

Vakkert oppsett Gsx1000r. :D

Vurderer Obsidian 800D jeg også, selv om komponentene mine ville sett tuslete ut i det store kabinettet. :p

 

Er ikke akkurat nøytrale i fargen Noctua-viftene nei, men kan ikke si jeg misliker dem fordet.

Må være noen av de beste viftene jeg har prøvd hvertfall(har derfor fullt hus og vel så det av dem selv).

 

Eneste minuset er at de yter dårligere om de får litt motstand, ellers flytter de veldig mye luft ift. rotasjonshastigheten, og spesielt støy.

Lenke til kommentar
Vakkert oppsett Gsx1000r. :D

Vurderer Obsidian 800D jeg også, selv om komponentene mine ville sett tuslete ut i det store kabinettet. :p

 

Er ikke akkurat nøytrale i fargen Noctua-viftene nei, men kan ikke si jeg misliker dem fordet.

Må være noen av de beste viftene jeg har prøvd hvertfall(har derfor fullt hus og vel så det av dem selv).

 

Eneste minuset er at de yter dårligere om de får litt motstand, ellers flytter de veldig mye luft ift. rotasjonshastigheten, og spesielt støy.

 

 

Takker for det :D og jeg kan ikke annet enn å anbefale dette kabinettet til alle som vurdere en kongekabinett. Er jo ikke prisen blitt så alt for gal på det heller. Tror det var dustin som hadde det til rundt 1800,-

 

Og må være enig med deg på viftene. ser ikke alt for nydelige ut, men gjør virkelig jobben sin uten å høre ut som ett fly som er på vei til å ta av.

 

Vakkert oppsett Gsx1000r. :D

Vurderer Obsidian 800D jeg også, selv om komponentene mine ville sett tuslete ut i det store kabinettet. :p

 

Ikke i forhold til mine regner jeg med :p

 

 

 

ROFL :D

 

Fått byttet ut alle viftene til noctua :D ble meget fornøyd.

Veldig ryddig og fint :) Er det lov å spørre hvor mye du har brukt på det oppsettet? :p

 

 

Er lov å spørre, men svarer ikke ;) hehe. antagelig alt alt alt for mye penger. har ingen oversikt lengre, men har jobbet litt for rundt 16000 kr av det som har blitt stappet inn i der. tipper mellom 40-60K tenker jeg. Og ja, jeg er langt fra normal ;)

Lenke til kommentar
Gsx: Trenger du hjelp til det med sleeving og hvem som har de som ser best ut så bare send meg en pm:)

 

Takker og bukker for det. Ikke prøvd meg på det tidligere så greit å få noen pointers. Sjekke ut av det på nyåret tenkte jeg. Har det meste av jobb og julestri fått roet seg ned håper jeg.

Lenke til kommentar

Betalte nettopp for vannkjøling fra frozencpu, og kjøpte likesågodt 800D i samme sleng, med en Mana Energy potion, "professional sound dampening mats" og noen lys med bryter, ble det likevel ikke mer enn 1900 :). Grei pris det. ville vært 15-1600 uten extra sakene. Gleder meg til å få se et rent å fint kabinett ^^.

 

Siden eg nå først er i tråden kan eg vel poste et bilde av mitt Antec 900 som snart blir erstattet.

 

post-180036-1260397798_thumb.jpg

 

Ganske fornøyd med kablene egentlig, 8 pin til hovedkort kan gjemmes under skjermkortet, men ble for kort når eg kjørte CFX her om dagen.

Lenke til kommentar
Betalte nettopp for vannkjøling fra frozencpu, og kjøpte likesågodt 800D i samme sleng, med en Mana Energy potion, "professional sound dampening mats" og noen lys med bryter, ble det likevel ikke mer enn 1900 :). Grei pris det. ville vært 15-1600 uten extra sakene. Gleder meg til å få se et rent å fint kabinett ^^.

 

Siden eg nå først er i tråden kan eg vel poste et bilde av mitt Antec 900 som snart blir erstattet.

 

post-180036-1260397798_thumb.jpg

 

Ganske fornøyd med kablene egentlig, 8 pin til hovedkort kan gjemmes under skjermkortet, men ble for kort når eg kjørte CFX her om dagen.

Bor du i Usa da? Sånn som jeg regnet på det så endte det kabinettet på 3500,- visst du ska ha den levert på døra..

Lenke til kommentar
Hvordan er temperaturen på skjermkorta dine når du har SLI? Skal ha Crossfire senere i det kabinettet der, så har jeg lest at mange sier det blir veldig varmt, spesielt for skjermkorta.

 

Alt etter hvordan du setter det opp, det beste er og ha hk så du kan ha en slot i mellom.

Men hvis du tenker på 5870 så er ikke varmen stort problem nei;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...