Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å lure nå om man vil trenge en forlenger til den 4 pins strømkontakten til hovedkortet i Corsair 800D'en, og kanskje tilogmed 24 pinnern? Har Corsair 650TX strømforsyning - noen som vet om den er lang nok?

8 og 4 pins strømforlenger til HK følger med kabinettet.

Avstanden til 24 pins kontakten på de fleste HK er ikke på langt nær like lang, så med Corsair sin TX650 trenger du ikke forlenger.

Takker! Da sover jeg godt i natt og.

Edit: Hmm, eller kanskje ikke. Ikke så lovende luftstrøm her.

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte et Corsair Obsidian 800D idag jeg og. :) Bestilte hos Dustin Home for 1 884,-

Gratulerer! Jeg bestilte til samme pris da jeg bestilte.

Jeg begynner å lure nå om man vil trenge en forlenger til den 4 pins strømkontakten til hovedkortet i Corsair 800D'en, og kanskje tilogmed 24 pinnern? Har Corsair 650TX strømforsyning - noen som vet om den er lang nok?

Jeg trenger 24-pin forlenger, men så har jeg unormalt korte kabler da... Tviler på at du trenger det ;)

Lenke til kommentar
Bestilte et Corsair Obsidian 800D idag jeg og. :) Bestilte hos Dustin Home for 1 884,-

Gratulerer! Jeg bestilte til samme pris da jeg bestilte.

Jeg trenger 24-pin forlenger, men så har jeg unormalt korte kabler da... Tviler på at du trenger det ;)

Regner med at det er en eldre generisk PSU det er snakk om her?

Pleier somregel bare å passe i de små hp pc'ene de kom i. :p

Lenke til kommentar

Har for kort 8pins 12v strømkontakt fra strømforsyning til hovedkortet. Er det trygt å skjøte denne med "sukkerbit"kontakter (har kabler av lik dimensjon), eller kan ikke slike kabler forlenges? Kjedelig om jeg må kjøpe ny strømforsyning, da den jeg har er kun 1 måned gammel..

Lenke til kommentar
Kjøp en vanlig 8-pin forlenger?

Hvor får jeg kjøpt den? 8-pinen min er ikke løs/modulær, slik de øvrige strømkablene på strømforsyningen er. Har ikke klart å finne forlenger noe sted, må jo være han-kontakt i den ene enden og hun-kontakt i den andre..?

Lenke til kommentar
Frakten er ikke dyr uansett. Jeg bestilte 800D kabinettet, strømforsyning og noe annet småtteri, og frakten ble 99kr.

På Amentio ble det nesten 300kr i frakt. :p

Den frakten må være subsidiært. Ser for eksempel på komplett så koster kabinettet 1995,- + 331,5,- ifrakt sum: 2326,-

Differanse på 553,- det er en del...

Lenke til kommentar

Hvor får jeg kjøpt den? 8-pinen min er ikke løs/modulær, slik de øvrige strømkablene på strømforsyningen er. Har ikke klart å finne forlenger noe sted, må jo være han-kontakt i den ene enden og hun-kontakt i den andre..?

Fant en her vertfall. http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...roducts_id=2514

For frakta ble det 6.80$, så totalt ble det 14,75$. Som blir 85 NOK. Ikke så ille det da. Har du bestilt det i norge har vell frakta blitt 140kr. :p

Lenke til kommentar

Microplex.no

Lenke til kommentar

De Noctua viftene er så sinnsykt stygge at selv om de var det beste på markede hadde jeg ikke villet kjøpt de. :p

Skjønner ikke hvorfor de bruker de fargene der. :S

Men ellers, jævli fet PC! Får det samma kabinettet og PSU om et par dager selv. ^^

Du hadde vell ikke noe problemer med kablene på PSU'en? Tenker på lengda.

Lenke til kommentar
Fått byttet ut alle viftene til noctua :D ble meget fornøyd.

Er det en 14cm- og fem 12cm-vifter du har der?

Det skjuler seg kanskje en 12/14cm-vifte bak hotswap-dekselet også?

3X14 cm og 5 X 12 cm vifter har det lurt seg inn i der :D 4X 12 cm til rad og 1 X 12 til hdd. bare få rotet meg til å handle inn noen vannblokker til grafikken også nå så blir det nok bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...