tacomodo Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg begynner å lure nå om man vil trenge en forlenger til den 4 pins strømkontakten til hovedkortet i Corsair 800D'en, og kanskje tilogmed 24 pinnern? Har Corsair 650TX strømforsyning - noen som vet om den er lang nok? 8 og 4 pins strømforlenger til HK følger med kabinettet. Avstanden til 24 pins kontakten på de fleste HK er ikke på langt nær like lang, så med Corsair sin TX650 trenger du ikke forlenger. Takker! Da sover jeg godt i natt og. Edit: Hmm, eller kanskje ikke. Ikke så lovende luftstrøm her. Endret 8. desember 2009 av tacomodo Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vist du ser reviewen av kabinette her på Hardware.no, så ser du at Corsair kabinettet nesten ligger på samme nivå som Antec Nine hundered, når det gjelder temperaturer inne i kabinettet. LINK Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Bestilte et Corsair Obsidian 800D idag jeg og. Bestilte hos Dustin Home for 1 884,- Gratulerer! Jeg bestilte til samme pris da jeg bestilte. Jeg begynner å lure nå om man vil trenge en forlenger til den 4 pins strømkontakten til hovedkortet i Corsair 800D'en, og kanskje tilogmed 24 pinnern? Har Corsair 650TX strømforsyning - noen som vet om den er lang nok? Jeg trenger 24-pin forlenger, men så har jeg unormalt korte kabler da... Tviler på at du trenger det Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 1 forsøk på kjøp, salg, eller annen PR/reklame på forumet er fjernet fra tråden. (http://www.bruktmarked.no). Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bestilte et Corsair Obsidian 800D idag jeg og. Bestilte hos Dustin Home for 1 884,- Gratulerer! Jeg bestilte til samme pris da jeg bestilte. Jeg begynner å lure nå om man vil trenge en forlenger til den 4 pins strømkontakten til hovedkortet i Corsair 800D'en, og kanskje tilogmed 24 pinnern? Har Corsair 650TX strømforsyning - noen som vet om den er lang nok? Jeg trenger 24-pin forlenger, men så har jeg unormalt korte kabler da... Tviler på at du trenger det Regner med at det er en eldre generisk PSU det er snakk om her? Pleier somregel bare å passe i de små hp pc'ene de kom i. Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har for kort 8pins 12v strømkontakt fra strømforsyning til hovedkortet. Er det trygt å skjøte denne med "sukkerbit"kontakter (har kabler av lik dimensjon), eller kan ikke slike kabler forlenges? Kjedelig om jeg må kjøpe ny strømforsyning, da den jeg har er kun 1 måned gammel.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kjøp en vanlig 8-pin forlenger? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Ser at dustin home har gratis frakt til studenter. Tror dere dette også gjelder et Corsair 800D kabinett? Edit. Fant det ut. 1 773,60 kr total pris! Endret 9. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kjøp en vanlig 8-pin forlenger? Hvor får jeg kjøpt den? 8-pinen min er ikke løs/modulær, slik de øvrige strømkablene på strømforsyningen er. Har ikke klart å finne forlenger noe sted, må jo være han-kontakt i den ene enden og hun-kontakt i den andre..? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Frakten er ikke dyr uansett. Jeg bestilte 800D kabinettet, strømforsyning og noe annet småtteri, og frakten ble 99kr. På Amentio ble det nesten 300kr i frakt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Frakten er ikke dyr uansett. Jeg bestilte 800D kabinettet, strømforsyning og noe annet småtteri, og frakten ble 99kr. På Amentio ble det nesten 300kr i frakt. Den frakten må være subsidiært. Ser for eksempel på komplett så koster kabinettet 1995,- + 331,5,- ifrakt sum: 2326,- Differanse på 553,- det er en del... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kjøp en vanlig 8-pin forlenger? Hvor får jeg kjøpt den? 8-pinen min er ikke løs/modulær, slik de øvrige strømkablene på strømforsyningen er. Har ikke klart å finne forlenger noe sted, må jo være han-kontakt i den ene enden og hun-kontakt i den andre..? Fant en her vertfall. http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...roducts_id=2514 For frakta ble det 6.80$, så totalt ble det 14,75$. Som blir 85 NOK. Ikke så ille det da. Har du bestilt det i norge har vell frakta blitt 140kr. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 På Chilled PC blir det 4.80$ inkl. frakt for denne: http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_in...roducts_id=1532 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kjøp en vanlig 8-pin forlenger? Hvor får jeg kjøpt den? 8-pinen min er ikke løs/modulær, slik de øvrige strømkablene på strømforsyningen er. Har ikke klart å finne forlenger noe sted, må jo være han-kontakt i den ene enden og hun-kontakt i den andre..? Microplex.no Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 På Chilled PC blir det 4.80$ inkl. frakt for denne: http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_in...roducts_id=1532 £4.80 er ikke det samme som 4.80$ Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fått byttet ut alle viftene til noctua ble meget fornøyd. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 De Noctua viftene er så sinnsykt stygge at selv om de var det beste på markede hadde jeg ikke villet kjøpt de. Skjønner ikke hvorfor de bruker de fargene der. :S Men ellers, jævli fet PC! Får det samma kabinettet og PSU om et par dager selv. ^^ Du hadde vell ikke noe problemer med kablene på PSU'en? Tenker på lengda. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hadde vært fint med noen Skythe Slim i kassa der ja;) Men meget rent oppsett Hvis du føler for det i fremtiden så hadde den gått opp 4 hakk med litt sleeving i sort kanskje;) Endret 9. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fått byttet ut alle viftene til noctua ble meget fornøyd. Er det en 14cm- og fem 12cm-vifter du har der? Det skjuler seg kanskje en 12/14cm-vifte bak hotswap-dekselet også? Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fått byttet ut alle viftene til noctua ble meget fornøyd. Er det en 14cm- og fem 12cm-vifter du har der? Det skjuler seg kanskje en 12/14cm-vifte bak hotswap-dekselet også? 3X14 cm og 5 X 12 cm vifter har det lurt seg inn i der 4X 12 cm til rad og 1 X 12 til hdd. bare få rotet meg til å handle inn noen vannblokker til grafikken også nå så blir det nok bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå