Agrophel Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 The official MSRP price of DA BOX is as follow: Basic model (no window): $159.99 All black version (with window): $179.99 er prisene usa, har hørt kommer til europa løpet av des. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Prisene var ikke så ille heller egentlig, selv når en teller med eventuell shipping til Jetcarrier, og toll/moms og lignende gebyrer. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det så jaggu meg stuselig ut inni det corsair kabbiset nå ja Ja Hadde jeg bare hatt penger til bedre hw... Ja da kunne det sett slik ut feks. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Misunner deg EDIT: Hvilke skjermkort er det du har der? Endret 21. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Misunner deg EDIT: Hvilke skjermkort er det du har der? 2 Stk Powercolor HD 5870 med EK nikkel/acetal vannblokker. Temp ligger på 25 grader idle og 29 grader under load på stock hastighet. Sitter og klokker litt nå og skal opp på 1000 MHz på gpu og 1300 på minne. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Misunner deg EDIT: Hvilke skjermkort er det du har der? 2 Stk Powercolor HD 5870 med EK nikkel/acetal vannblokker. Temp ligger på 25 grader idle og 29 grader under load på stock hastighet. Sitter og klokker litt nå og skal opp på 1000 MHz på gpu og 1300 på minne. Misunner deg enda mer nå! Har så lyst på HD 5870, men jeg tror nok det vil ta en stund før det blir aktuelt... Det er rart hvor små HD 5870 ser ut i Corsair 800D Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Det så jaggu meg stuselig ut inni det corsair kabbiset nå ja Ja Hadde jeg bare hatt penger til bedre hw... Da er det bare å sette opp en ønskeliste til nissen og være veldig snill en måneds tid Blir vel noen konkurranser på hw og diverse netsjapper fra 1.desember, så da kan det hende det kan komme litt hardware der og Endret 21. november 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Misunner deg EDIT: Hvilke skjermkort er det du har der? 2 Stk Powercolor HD 5870 med EK nikkel/acetal vannblokker. Temp ligger på 25 grader idle og 29 grader under load på stock hastighet. Sitter og klokker litt nå og skal opp på 1000 MHz på gpu og 1300 på minne. Klarer du 1000 på gpu og 1300 på minnet, så er det meget bra i crossfire. Jeg sliter med å klokke minnet noe særlig i crossfire. 1030 på gpu går greitt, men ikkje mere enn 1230 på minnet. Kjører jeg bare med ett kort, så klarer jeg lett 1000 på gpu og 1300 på minnet. Misunner deg EDIT: Hvilke skjermkort er det du har der? 2 Stk Powercolor HD 5870 med EK nikkel/acetal vannblokker. Temp ligger på 25 grader idle og 29 grader under load på stock hastighet. Sitter og klokker litt nå og skal opp på 1000 MHz på gpu og 1300 på minne. Misunner deg enda mer nå! Har så lyst på HD 5870, men jeg tror nok det vil ta en stund før det blir aktuelt... Det er rart hvor små HD 5870 ser ut i Corsair 800D Få deg en jobb Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Det så jaggu meg stuselig ut inni det corsair kabbiset nå ja Ja Hadde jeg bare hatt penger til bedre hw... Da er det bare å sette opp en ønskeliste til nissen og være veldig snill en måneds tid Blir vel noen konkurranser på hw og diverse netsjapper fra 1.desember, så da kan det hende det kan komme litt hardware der og Nissen har jeg ikke sett mer en et par ganger da jeg var liten, så han kan strykes fra lista Men konkuranser ser eg frem til! Misunner deg EDIT: Hvilke skjermkort er det du har der? 2 Stk Powercolor HD 5870 med EK nikkel/acetal vannblokker. Temp ligger på 25 grader idle og 29 grader under load på stock hastighet. Sitter og klokker litt nå og skal opp på 1000 MHz på gpu og 1300 på minne. Misunner deg enda mer nå! Har så lyst på HD 5870, men jeg tror nok det vil ta en stund før det blir aktuelt... Det er rart hvor små HD 5870 ser ut i Corsair 800D Få deg en jobb Hadde jeg bare hatt mer fritid... Har MER enn nok av ting å finne på, og en jobb ville tatt nesten all fritida Men joa, det hadde nok vært den sikreste løsningen Endret 21. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 minhund: Hvilke temperaturer hadde du på skjermkorta dine da du ikke hadde vannkjøling? idle og load vist du husker det. Skal kjøpe meg samma kabinett selv, men skal ikke ha vannkjøling (ikke enda hvertfall). Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 minhund: Hvilke temperaturer hadde du på skjermkorta dine da du ikke hadde vannkjøling? idle og load vist du husker det. Skal kjøpe meg samma kabinett selv, men skal ikke ha vannkjøling (ikke enda hvertfall). Tja her kan du se med litt klokk. Det kommer jo litt ann på MB og hvor tett kortene sitter, mine hadde bare 5 mm åpning i mellom. Det øverste kortet ble 5 til 10 grader varmere, du ser ikke det på bildet men det lå på 65 grader på maks. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvordan ser det ut inni, jeg vil se HW også. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Får vell legge ut bilde av min også da. Så ser dere hvorfor jeg skal kjøpe meg Corsair 800D. Har alltid hatt småe, trange kabinett, men nå er det nokk. ^^ Har nå et Antec Nine Hundered: Jeg prøvde faktisk og "rydde" så godt jeg kunne i kabinette, men det var faen ikke enkelt i det kabinette der. Lagde ikke noen hull til kablene da, selv om det kanskje hadde vært best. Endret 6. desember 2009 av blashyrkh Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Må si jeg ble frelst av å se Corsaid 800D kabinettene deres. Jeg var bombesikker på at jeg kom til å bestille et Lian Li kabinett, men nå er det gjort... Bestilte et jeg og Hva betalte dere? 1 795,- er vel ikke gæren pris (netshop)? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bestilte et Corsair Obsidian 800D idag jeg og. Bestilte hos Dustin Home for 1 884,- Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Må si jeg ble frelst av å se Corsaid 800D kabinettene deres. Jeg var bombesikker på at jeg kom til å bestille et Lian Li kabinett, men nå er det gjort... Bestilte et jeg og Hva betalte dere? 1 795,- er vel ikke gæren pris (netshop)? Det var jo billig Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det hørtes ut som en fin pris ja! Frister mye med 800D her også, problemet er at jeg har et helt greit kabinett jeg ikke bruker.. Blir jeg kvitt det på noen måte skal det handles Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg begynner å lure nå om man vil trenge en forlenger til den 4 pins strømkontakten til hovedkortet i Corsair 800D'en, og kanskje tilogmed 24 pinnern? Har Corsair 650TX strømforsyning - noen som vet om den er lang nok? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg begynner å lure nå om man vil trenge en forlenger til den 4 pins strømkontakten til hovedkortet i Corsair 800D'en, og kanskje tilogmed 24 pinnern? Har Corsair 650TX strømforsyning - noen som vet om den er lang nok? 8 og 4 pins strømforlenger til HK følger med kabinettet. Avstanden til 24 pins kontakten på de fleste HK er ikke på langt nær like lang, så med Corsair sin TX650 trenger du ikke forlenger. Endret 8. desember 2009 av ballsack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå