Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Misunner deg :roll:

 

EDIT: Hvilke skjermkort er det du har der?

2 Stk Powercolor HD 5870 med EK nikkel/acetal vannblokker. Temp ligger på 25 grader idle og 29 grader under load på stock hastighet. Sitter og klokker litt nå og skal opp på 1000 MHz på gpu og 1300 på minne.

 

Misunner deg enda mer nå! Har så lyst på HD 5870, men jeg tror nok det vil ta en stund før det blir aktuelt...

 

Det er rart hvor små HD 5870 ser ut i Corsair 800D :p

Lenke til kommentar
Det så jaggu meg stuselig ut inni det corsair kabbiset nå ja :)

 

Ja :( Hadde jeg bare hatt penger til bedre hw... :ermm:

 

Da er det bare å sette opp en ønskeliste til nissen og være veldig snill en måneds tid :D

 

Blir vel noen konkurranser på hw og diverse netsjapper fra 1.desember, så da kan det hende det kan komme litt hardware der og :D

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar
Misunner deg :roll:

 

EDIT: Hvilke skjermkort er det du har der?

2 Stk Powercolor HD 5870 med EK nikkel/acetal vannblokker. Temp ligger på 25 grader idle og 29 grader under load på stock hastighet. Sitter og klokker litt nå og skal opp på 1000 MHz på gpu og 1300 på minne.

 

Klarer du 1000 på gpu og 1300 på minnet, så er det meget bra i crossfire. Jeg sliter med å klokke minnet noe særlig i crossfire. 1030 på gpu går greitt, men ikkje mere enn 1230 på minnet. Kjører jeg bare med ett kort, så klarer jeg lett 1000 på gpu og 1300 på minnet.

 

Misunner deg :roll:

 

EDIT: Hvilke skjermkort er det du har der?

2 Stk Powercolor HD 5870 med EK nikkel/acetal vannblokker. Temp ligger på 25 grader idle og 29 grader under load på stock hastighet. Sitter og klokker litt nå og skal opp på 1000 MHz på gpu og 1300 på minne.

 

Misunner deg enda mer nå! Har så lyst på HD 5870, men jeg tror nok det vil ta en stund før det blir aktuelt...

 

Det er rart hvor små HD 5870 ser ut i Corsair 800D :p

 

Få deg en jobb :p

Lenke til kommentar
Det så jaggu meg stuselig ut inni det corsair kabbiset nå ja :)

 

Ja :( Hadde jeg bare hatt penger til bedre hw... :ermm:

 

Da er det bare å sette opp en ønskeliste til nissen og være veldig snill en måneds tid :D

 

Blir vel noen konkurranser på hw og diverse netsjapper fra 1.desember, så da kan det hende det kan komme litt hardware der og :D

 

Nissen har jeg ikke sett mer en et par ganger da jeg var liten, så han kan strykes fra lista :thumbdown: Men konkuranser ser eg frem til!

 

Misunner deg :roll:

 

EDIT: Hvilke skjermkort er det du har der?

2 Stk Powercolor HD 5870 med EK nikkel/acetal vannblokker. Temp ligger på 25 grader idle og 29 grader under load på stock hastighet. Sitter og klokker litt nå og skal opp på 1000 MHz på gpu og 1300 på minne.

 

Misunner deg enda mer nå! Har så lyst på HD 5870, men jeg tror nok det vil ta en stund før det blir aktuelt...

 

Det er rart hvor små HD 5870 ser ut i Corsair 800D :p

 

Få deg en jobb :p

 

Hadde jeg bare hatt mer fritid... Har MER enn nok av ting å finne på, og en jobb ville tatt nesten all fritida :hm: Men joa, det hadde nok vært den sikreste løsningen ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
minhund: Hvilke temperaturer hadde du på skjermkorta dine da du ikke hadde vannkjøling? idle og load vist du husker det. :p

 

Skal kjøpe meg samma kabinett selv, men skal ikke ha vannkjøling (ikke enda hvertfall). :p

Tja her kan du se med litt klokk.

post-152551-1260100394_thumb.jpg

 

Det kommer jo litt ann på MB og hvor tett kortene sitter, mine hadde bare 5 mm åpning i mellom. Det øverste kortet ble 5 til 10 grader varmere, du ser ikke det på bildet men det lå på 65 grader på maks.

Lenke til kommentar

Får vell legge ut bilde av min også da. Så ser dere hvorfor jeg skal kjøpe meg Corsair 800D. :p

 

Har alltid hatt småe, trange kabinett, men nå er det nokk. ^^

 

Har nå et Antec Nine Hundered:

 

post-137243-1260105937_thumb.jpg

 

post-137243-1260106071_thumb.jpg

 

Jeg prøvde faktisk og "rydde" så godt jeg kunne i kabinette, men det var faen ikke enkelt i det kabinette der. :p Lagde ikke noen hull til kablene da, selv om det kanskje hadde vært best.

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar
Jeg begynner å lure nå om man vil trenge en forlenger til den 4 pins strømkontakten til hovedkortet i Corsair 800D'en, og kanskje tilogmed 24 pinnern? Har Corsair 650TX strømforsyning - noen som vet om den er lang nok?

 

8 og 4 pins strømforlenger til HK følger med kabinettet.

 

Avstanden til 24 pins kontakten på de fleste HK er ikke på langt nær like lang, så med Corsair sin TX650 trenger du ikke forlenger.

Endret av ballsack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...