Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
XenZor: har du fått tak i det merke (klistermerket) på vinduet ditt selv eller følgte det med kabinette var ganske tøfft..

Vis du har skaffa det selv, Hvor ???

deviantart.com

jeg så det der en gang som "daily deviantation" hvertfall.

Lenke til kommentar
Her er maskinen min, en Lian-Li PC75 USB.

Klikk på bildet for stort bilde.

Med lys:

maskinmlys_tb.jpg

XenZor

Hvordan greide du det i plexien? :w00t:

Laser-etchen kan kjøpes av for eks ThePcmodshop (aka koolpcmod). De sender ruta som gave så du slipper med stor sansynelighet moms og tollavgifter. Xenzor og jeg betalte ca 230 kr hver inkl acryplata. Hos PC-Modshop kan en også sende inn egne bilder og få det brent inn i acryplaten. :thumbup:

eks:

vmwindow1.jpg

Et annet alternativ kan være Voyeurmods De har ikke så mange ferdigmotiver, de satser mer på ar du som kunde sender over et bilde. Helst på cdrom ettersom et bilde ala 5400x6000 pixels ikke akuratt er noe serlig å sende på mail.

Eller så er det bare å google litt etter custom laser etches for eks.

erfaringer. Men du må garantert kjøpe slike ruter på andre sieden av dammen ikke noen firmaer her til land som har slike produkter.

Endret av Bofur
Lenke til kommentar
her er mitt :D

har samma som deg.. du har vel fjerna den sidedøra? den er stygg den.. ;)

synd jeg ikke har digitalt kamera, for jeg hadde det styggeste Tt kabinettet for 3uker siden.

(flytta på ganske mye inni kabinettet) Det så tragisk ut inni der!

vis du fjerner 3,5" "hylla" der du skal putte diskettstansjonen, får du litt mer plass, og litt bedre plass til ledninger som skal vekk fra vinduet... personlig syntes jeg kabinettet ser best ut uten den "hylla".

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar
her er mitt :D

har samma som deg.. du har vel fjerna den sidedøra? den er stygg den.. ;)

synd jeg ikke har digitalt kamera, for jeg hadde det styggeste Tt kabinettet for 3uker siden.

(flytta på ganske mye inni kabinettet) Det så tragisk ut inni der!

vis du fjerner 3,5" "hylla" der du skal putte diskettstansjonen, får du litt mer plass, og litt bedre plass til ledninger som skal vekk fra vinduet... personlig syntes jeg kabinettet ser best ut uten den "hylla".

nei har ikke fiksa på side døra, har du gjort d???? og hvis du har d kan du si hvilken side dør du har litt intresert..... :p

Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk, men var ikke den såkalte neon string'en litt rotete og dårlig plassert?  ;)

Neon string ? hvor jeg har da vel ikke noe neon string ?

Er det et bilde DU har tatt av din pc? Isåfall; er ikke det grønne lyset mitt inne i kabinettet en neon string da? Eller hvis ikke - hva er det?

Lenke til kommentar
Rundt vifta har jeg tursjet som lyser opp med uv rørene mine og IDE kablene mine har jeg kablestrømpe på som Floppyen min også har  :yes:  I tilleg har alle kablene mine fra strømforsyningen kabelstrømper.

Ok, beklager. Så ut som en neon string... :D

Jør ikke noe det vel ;)

:no: uff raidmax vekker dårlige minner.... er jo rene steke ovner jo... ikke kjøler dem no bra heller

Lenke til kommentar
Rundt vifta har jeg tursjet som lyser opp med uv rørene mine og IDE kablene mine har jeg kablestrømpe på som Floppyen min også har  :yes:  I tilleg har alle kablene mine fra strømforsyningen kabelstrømper.

Ok, beklager. Så ut som en neon string... :D

Jør ikke noe det vel ;)

:no: uff raidmax vekker dårlige minner.... er jo rene steke ovner jo... ikke kjøler dem no bra heller

Det er jo helt greie luftingsmuligheter i Raidmax Scorpio da. Funker godt for meg. Pc'n blir ihvertfall ikke overopphetet lenger. Det var et problem for meg før jeg skaffet meg Raidmax. Da streika til og med strømboksen (pga overoppheting). Måtte bestille ny strømboks også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...