ballsack Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Ja, det støtter mATX. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Ja, det støtter mATX. Flott! Takk for kjappe svar, nå er jeg endelig klar til å bestille Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Det støtter m-ATX også ja. Too late.. Endret 17. november 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Når kabinettet kommer skal jeg prøve å få lagt ut noen bilder her av hvordan det ser ut med mATX i det Gleder meg! (Håper kablene rekker ) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 M-atx i Obsidian? hæhæhæh, blir som en peanøtt inni der : 3 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 M-atx i Obsidian? hæhæhæh, blir som en peanøtt inni der : 3 Ja, det blir spennende å se hvordan det blir Om jeg ikke får meg nytt hovedkort før TG, får du vel se det da, antar jeg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Etter å ha drasset med meg det dette store monsteret av et kabinett, ha jeg nå fått kobla opp det som trengs i mitt nye Corsair 800D Jeg ble litt overrasket over størrelsen, men jeg må si det er et FANTASTISK kabinett! Alt virker solid, og det tålte til og med å bli sendt i posten! Men som alltid er det et problem... ledningene som skal gå fra PSU til hovedkortet er alt for korte. 4 pin-en er det forlenger til, så det går nok greit, men 24 pin-en er alt for kort, så nå står PSU-en å hviler ufestet under grafikkortet mitt Spørsmålet blir: Skal jeg kjøpe 24 pin forlenger, eller likegodt kjøpe en ny PSU nå? (Jeg har uansett plaener om å kjøpe en ny PSU rundt juletider uansett...) Bilder kommer, må bare endre størrelsen litt... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Hvis du skal ha deg en ny PSU kan du jo likegjerne kjøpe det nå. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har et standar kabinett som er på en bærbar, aldri funnet nytt ! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Hvis du skal ha deg en ny PSU kan du jo likegjerne kjøpe det nå. Problemet er at penger ikke vokser på trær,og om de hadde det, ville de vel ha falt ned for lengst... Høsten kommer så brått på! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Her ser dere hvor korte ledningene er, og hvor lite et mATX ser ut i Corsair 800D Endret 21. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Jeg sa du måtte kjøpe forlenger til 24 pin. M-ATX bla lite i det stor kabinettet ja, skal du bytte til senere? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Jeg sa du måtte kjøpe forlenger til 24 pin. M-ATX bla lite i det stor kabinettet ja, skal du bytte til senere? Men jeg gadd iklke kjøpe forlenger før jeg visste sikkert om jeg trengte det PC'n funker jo nå også, men jeg har sideplata av så jeg får plass til PSU'n og så strømledningen får tilgang. Planen er å skaffe ny strømforsyning etterhvert, og deretter nytt grafikkort, hovedkort, CPU, RAM osv. Midt inni der lurer jeg på om jeg kanskje går til innkjøp av en SSD Noen som vet om en forgrening til vifte-kontakten (3 pin) som er på hovedkortet? Jeg har bare en til CPU-kjøler og en ekstra, så jeg får ikke koblet til mer enn en kabinett-vifte samtidig... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Det så jaggu meg stuselig ut inni det corsair kabbiset nå ja Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Det så jaggu meg stuselig ut inni det corsair kabbiset nå ja Ja Hadde jeg bare hatt penger til bedre hw... Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Slikt mitt corsair kabinett ser ut innvendig. Noe midlertidig opplegg i forhold til vannpumpa. Ha tak i meg en flatere type slik at jeg kan få montert pumpa i bunnen av kabinettet. Pluss 1 ny 140mm noctua i bakkant av kabinettet og en 120mm noctua til på radiatoren. Kommer gpu under vannkjøling om ikke alt for lenge håper jeg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Det der var saker, Gsx! Viftekjøling på chipset tror jeg ikke at jeg har sett før. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Kasse jeg har lyst kjøpe når den kommer mATX, du får plass til ATI 5970 i den kassa. http://www.lan-gear.com/ Endret 21. november 2009 av Agrophel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 AKKURAT et slikt kabinett jeg har vært ute etter en stund nå, til et nytt mATX bygg jeg planlegger. Noen som vet hvor mye herligheten blir å koste? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) mATX, du får plass til ATI 5970 i den kassa. Mente du det til meg? Jeg vet at jeg har plass til lange skjermkort, men lommeboka sier nei Håper bare jeg rekker å skaffe bedre hw før TG. Vil jo helst ikke lage noen flaskehals i systemet mitt EDIT: Tror jeg misforsto litt Endret 21. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå