Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha drasset med meg det dette store monsteret av et kabinett, ha jeg nå fått kobla opp det som trengs i mitt nye Corsair 800D :D

Jeg ble litt overrasket over størrelsen, men jeg må si det er et FANTASTISK kabinett! Alt virker solid, og det tålte til og med å bli sendt i posten! :wow:

Men som alltid er det et problem... ledningene som skal gå fra PSU til hovedkortet er alt for korte. 4 pin-en er det forlenger til, så det går nok greit, men 24 pin-en er alt for kort, så nå står PSU-en å hviler ufestet under grafikkortet mitt :(

Spørsmålet blir: Skal jeg kjøpe 24 pin forlenger, eller likegodt kjøpe en ny PSU nå? (Jeg har uansett plaener om å kjøpe en ny PSU rundt juletider uansett...)

Bilder kommer, må bare endre størrelsen litt...

Lenke til kommentar
Jeg sa du måtte kjøpe forlenger til 24 pin. :realmad:

M-ATX bla lite i det stor kabinettet ja, skal du bytte til senere?

Men jeg gadd iklke kjøpe forlenger før jeg visste sikkert om jeg trengte det :p PC'n funker jo nå også, men jeg har sideplata av så jeg får plass til PSU'n og så strømledningen får tilgang.

Planen er å skaffe ny strømforsyning etterhvert, og deretter nytt grafikkort, hovedkort, CPU, RAM osv. Midt inni der lurer jeg på om jeg kanskje går til innkjøp av en SSD :)

Noen som vet om en forgrening til vifte-kontakten (3 pin) som er på hovedkortet? Jeg har bare en til CPU-kjøler og en ekstra, så jeg får ikke koblet til mer enn en kabinett-vifte samtidig...

Lenke til kommentar

Slikt mitt corsair kabinett ser ut innvendig. Noe midlertidig opplegg i forhold til vannpumpa. Ha tak i meg en flatere type slik at jeg kan få montert pumpa i bunnen av kabinettet. Pluss 1 ny 140mm noctua i bakkant av kabinettet og en 120mm noctua til på radiatoren. Kommer gpu under vannkjøling om ikke alt for lenge håper jeg.

post-190922-1258833502_thumb.jpg

Lenke til kommentar
mATX, du får plass til ATI 5970 i den kassa.

Mente du det til meg? Jeg vet at jeg har plass til lange skjermkort, men lommeboka sier nei :( Håper bare jeg rekker å skaffe bedre hw før TG. Vil jo helst ikke lage noen flaskehals i systemet mitt ;)

EDIT: Tror jeg misforsto litt :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...