Meh. Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Viftene har et behagelig støynivå, det som overasket meg var hvor lite et ATX HK så ut i kabinettet.Jeg har 2 stk 5870 som er relativt lange men det er fortsatt 13 cm igjen til HD brønnene. Om det er noe spes. du lurer på ang kabinettet så fyr løs? Da lurer jeg på hvordan mitt micro-ATX kommer til å se ut :!: 13 cm? Seriøst? Funker knappene til å ta av sideplatene bra? Sitter platene godt fast? Er det noen spesielle deler på kabinettet som tåler lite/mindre enn resten? Noe spesielt jeg bør tenke på? Synes du kabinettet var verdt penga? Endret 16. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Det hadde nesten vært enda bedre TMWH! Men det kommer nok etterhvert det også. @minhund: Du er nok den som har gjettet nærmest hittil. Er igrunn ikke rart dere ikke greier det da kabinettet ikke er i salg og flere av dere har sikkert aldri sett det før. Jeg snakker om ett av Gigabyte sine utstillingskabinetter/showcase, altså en kabinettene/boksene de bruker til å vise frem hardware på ulike events og konkurranser. Noen av dere vil sikkert ikke like det dere ser, men jeg ser potensialet i kabinettet og har lyst til å prøve å lage en så ryddig kasse som mulig. Nok snakk, her er noen bilder fra prøve monteringen: Går også ann å lyse opp Gigabyte logen med kadoter, men heldigvis er det en av/på knapp for de: Skjermkortet har litt dumme kontakter og ødelegger en del, men skal nok få til bedre kabelføring etterhvert. Har også planer om å kabelstrømper på alle kabler etterhvert og bytte ut Intel kjøleren Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 HAHA, småheftig sak da. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Fett! Hvordan fikk du tak i det ? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Viftene har et behagelig støynivå, det som overasket meg var hvor lite et ATX HK så ut i kabinettet.Jeg har 2 stk 5870 som er relativt lange men det er fortsatt 13 cm igjen til HD brønnene. Om det er noe spes. du lurer på ang kabinettet så fyr løs? Da lurer jeg på hvordan mitt micro-ATX kommer til å se ut :!: 13 cm? Seriøst? Funker knappene til å ta av sideplatene bra? Sitter platene godt fast? Er det noen spesielle deler på kabinettet som tåler lite/mindre enn resten? Noe spesielt jeg bør tenke på? Synes du kabinettet var verdt penga? Micro-Atx blir borte i dette kabinette. 13 cm kontrollmålt Knappene funker helt fint og sideplatene sitter. Plast dekslene til viftene/3,5 bakplaten, hotswap skuffene har skruehull tilpasset SSD Ikke noe spesielt jeg kommer på som du bør tenke på, kabinette er vel verdt penga. Jeg har 2 Lian-Li og 3 Thermaltake kabinetter her og dette er det beste jeg har vært bort i til nå. Her kan du se litt hvor god plass du får. NB! til meg selv pass på å ikke hekte stolen i strømkablen til vannpumpa. CPU overheat shutdown. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Takk for svar! Kjekt å vite det med det med SSD i hot-wap-skuffene osv (Selv om jeg ikke har noen SSD-er foreløpig ) Regner vel nesten med at jeg bestiller i morgen Hvilket hovedkort er det der? Endret 16. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Takk for svar! Kjekt å vite det med det med SSD i hot-wap-skuffene osv (Selv om jeg ikke har noen SSD-er foreløpig ) Regner vel nesten med at jeg bestiller i morgen Hvilket hovedkort er det der? Synd med SSD, vet at Digitalimpuls fortsatt har noen Intel X25-M 160 GB men de er dyre da. Det er et Asus Rampage II Extreme. Endret 16. november 2009 av minhund Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Veldig flott kabinett! Blir nok mitt neste vil jeg tro Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Navn på det Corsair kabinettet? Veldig stilig og praktisk, stor plass med mange kabel hull <3 Noe annet en mitt trange midi tower 902 ^^ Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Navn på det Corsair kabinettet?Veldig stilig og praktisk, stor plass med mange kabel hull <3 Noe annet en mitt trange midi tower 902 ^^ 800D er navnet Det er vel det eneste kabinettet Corsair har laget til nå tror jeg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Check, thank you Er det denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=489882 Fysjamei 2400 spenn !! Endret 16. november 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Check, thank you Er det denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=489882 Fysjamei 2400 spenn !! Jepp that's it. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Nei skal de ha så mye for et kabinett så kan de nok bare glemme det Kunne jo bygd et eget legendarisk kabinett for de penga der Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Man får som regel det man betaler for Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Man får som regel det man betaler for Akuratt som den lille 120mm vifta jeg linka til i går eller? Når det kommer til norge så er jo alt dyrt =/ Men ligger noe i det du sier Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Man får som regel det man betaler for Eller geniale tilbud:D Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Check, thank you Er det denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=489882 Fysjamei 2400 spenn !! Litt billigere her Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) minhund, tåler hot-swap-skuffene mye? Den "stanga" man drar i for å få dem ut, ser litt vel tynn ut... EDIT: Det står EATX på dustinhome.no, og det står at kabinettet støtter ATX og E-ATX, men det støtter vel micro-ATX også? Endret 17. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 De tåler mer enn nok... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) De tåler mer enn nok... Bra Men... EDIT: Det står EATX på dustinhome.no, og det står at kabinettet støtter ATX og E-ATX, men det støtter vel micro-ATX også? Endret 17. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå