Mydog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fikk meg nytt "kabinett" idag 10 poeng til den som greier å gjette hva slags! Corsair 800D? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Er nok ikke det nei. Dere gjetter det aldri, om noen så gjør skal de få en ordentlig premie en gang. Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Thermaltake Level 10 Big Tower? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Siden det står "kabinett" så antar jeg at det ikke er et vanlig kabinett, men noe Mr.Anki skal vrenge og denge til å bli et kabiss Jeg tipper det er en brødboks Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hmm.. Bur til marsvinet ditt, kanskje? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ingen rett hittil. Det var klart til å montere hardware når jeg fikk det. Men det er ikke noe normalt kabinett nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Antec Skeleton? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Oppblåsbar dame? Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 En felg eller et hjul??? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 akvarie eller gammel tandberg tv Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bump: Er det noen her som har Corsair 800D som vet om en fin måte å plassere 3,5 tommers minnekortlesere/diskettstasjoner uten å "ødelegge" det fine utseende? Det er fint om noen kan svare, det er nok (forhåpentligvis) ikke lenge til jeg bestiller Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bump:Er det noen her som har Corsair 800D som vet om en fin måte å plassere 3,5 tommers minnekortlesere/diskettstasjoner uten å "ødelegge" det fine utseende? Det er fint om noen kan svare, det er nok (forhåpentligvis) ikke lenge til jeg bestiller Om du ikke skal bruke den mye så kan du sette den inni, helt nede er det 3,5" spor. Bakdelen er jo at du må inn i kabinettet for å bruke den. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Bump:Er det noen her som har Corsair 800D som vet om en fin måte å plassere 3,5 tommers minnekortlesere/diskettstasjoner uten å "ødelegge" det fine utseende? Det er fint om noen kan svare, det er nok (forhåpentligvis) ikke lenge til jeg bestiller Om du ikke skal bruke den mye så kan du sette den inni, helt nede er det 3,5" spor. Bakdelen er jo at du må inn i kabinettet for å bruke den. Jaja, men jeg tenkte ekstern 3,5 tommers brønn Jeg kan vel alltids bare kjøpe en slik e.l., så da kan minnekortleseren på 3,5 tommer som jeg har i dag, heller leve sitt eget liv i et tomt kabinett Noen her som har innspill å komme med før jeg bestiller Corsair 800D? EDIT: Tro kanskje ikke ledningene på PSU-en min er lange nok, men... (Den jeg har nå er på 300W og fulgte med PC'n ) Blir vel ny PSU etter jul en gang får jeg håpe... Endret 16. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Hva skal du med minnekortleser? Alle mine kamraer og mobiltlf. har USB tilkobling, de som ikke hadde det hadde minnekortleser på USB kabel. Du bør kjøpe folenger til 24 pin og 4/8 pin. De får du her og her. Endret 16. november 2009 av minhund Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Hva skal du med minnekortleser?Alle mine kamraer og mobiltlf. har USB tilkobling, de som ikke hadde det hadde minnekortleser på USB kabel. Jeg synes det er MYE enklere å sette minnekortet i PC'n enn å sette USB-kabelen i både kameraet/mobilen og PC'n. Det er ikke noe must med minnekortleser, men jeg synes det er kjekt å ha muligheter Hva synes du? Har du noen negative/positive punkter om 800D å komme med før jeg svir av 1983 kroner? EDIT: Takk for det siste tipset, men jeg regner med at dealextreme har de billigere Endret 16. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ingen av dere over har greid å gjetta hva slags kabinett jeg fikk idag. Poster bilder om litt. Så er bare å gjette litt til Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Du fikk ditt hjemmelagde tilbake etter det hadde vært på lakkering ?? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Du bør kjøpe folenger til 24 pin og 4/8 pin. De får du her og her. Det følger 8-pins forlengerkabel med Obsidian 800D. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Så er bare å gjette litt til Noe lignende dette fra Silverstone? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er kjempe fornøyd med kabinettet god plass til alt inkludert vannkjøling og mine store syltelabber når noe må justeres. Viftene har et behagelig støynivå, det som overasket meg var hvor lite et ATX HK så ut i kabinettet. Jeg har 2 stk 5870 som er relativt lange men det er fortsatt 13 cm igjen til HD brønnene. Om det er noe spes. du lurer på ang kabinettet så fyr løs? @Mr.Anki Er det dette kabinettet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå