Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bump:
Er det noen her som har Corsair 800D som vet om en fin måte å plassere 3,5 tommers minnekortlesere/diskettstasjoner uten å "ødelegge" det fine utseende?

 

Det er fint om noen kan svare, det er nok (forhåpentligvis) ikke lenge til jeg bestiller ;)

Om du ikke skal bruke den mye så kan du sette den inni, helt nede er det 3,5" spor. Bakdelen er jo at du må inn i kabinettet for å bruke den. :p

Lenke til kommentar
Bump:
Er det noen her som har Corsair 800D som vet om en fin måte å plassere 3,5 tommers minnekortlesere/diskettstasjoner uten å "ødelegge" det fine utseende?

 

Det er fint om noen kan svare, det er nok (forhåpentligvis) ikke lenge til jeg bestiller ;)

Om du ikke skal bruke den mye så kan du sette den inni, helt nede er det 3,5" spor. Bakdelen er jo at du må inn i kabinettet for å bruke den. :p

 

Jaja, men jeg tenkte ekstern 3,5 tommers brønn ;) Jeg kan vel alltids bare kjøpe en slik e.l., så da kan minnekortleseren på 3,5 tommer som jeg har i dag, heller leve sitt eget liv i et tomt kabinett ;)

 

Noen her som har innspill å komme med før jeg bestiller Corsair 800D?

 

EDIT: Tro kanskje ikke ledningene på PSU-en min er lange nok, men... :ermm: (Den jeg har nå er på 300W og fulgte med PC'n :p)

 

Blir vel ny PSU etter jul en gang får jeg håpe...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Hva skal du med minnekortleser?

Alle mine kamraer og mobiltlf. har USB tilkobling, de som ikke hadde det hadde minnekortleser på USB kabel.

 

Jeg synes det er MYE enklere å sette minnekortet i PC'n enn å sette USB-kabelen i både kameraet/mobilen og PC'n. Det er ikke noe must med minnekortleser, men jeg synes det er kjekt å ha muligheter ;)

 

Hva synes du? Har du noen negative/positive punkter om 800D å komme med før jeg svir av 1983 kroner?

 

EDIT: Takk for det siste tipset, men jeg regner med at dealextreme har de billigere ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Jeg er kjempe fornøyd med kabinettet god plass til alt inkludert vannkjøling og mine store syltelabber når noe må justeres.

Viftene har et behagelig støynivå, det som overasket meg var hvor lite et ATX HK så ut i kabinettet.

Jeg har 2 stk 5870 som er relativt lange men det er fortsatt 13 cm igjen til HD brønnene.

Om det er noe spes. du lurer på ang kabinettet så fyr løs?

 

@Mr.Anki

Er det dette kabinettet ?

post-152551-1258403635_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...