Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Veldig nice system Mas99.Er de nye Ati kortene du har i systemet strømkrevende?

Takk for det.

Jeg kjører med en Mist 800w og det holder enn så lenge. Bytter den med en Mist 1000w om den blir for liten når vannkjølingen blir montert. :)

Agrophel det ser flott ut men hvordan er temperaturene i det kabinettet?

Endret av Mas99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nah, Fant 1231ML på ebay for litt over 3k, må skaffe meg flere SSD, før den blir bruk. Kunne ikke la den gå fra meg, den er vel nesten 8k for den i norge :p

Areca 1680ix-16 står i filservern :p

Bilde av 1680ix-16 http://img194.imageshack.us/img194/5427/areca2a.jpg

3k? Du skulle ha kjøpt 2 stk :D

Skulle hatt en 1231ml som jeg kunne hatt i samme maskin sammen med 1680ix en min. 1231 til ssd diskene mine og 1680ix til sataraidene og sas raidene mine.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Mika: Kommer til og bli fint som f... når du har fått sleevet alt.

DualB. er en genial fyr :love:

Uansett så ser det ganske bra ut nå=)

takker :blush:

alt var sleevet men galaxyen min ble utslettet av ett svart hull og sa *poff* :p

skal få tak i noe mer sleeving snart fra DualB og sleeve meg ferdig.. eneste som er kjipt tok meg ti timer med galaxyn :roll:

Lenke til kommentar
Tar tid ja, men endelig funnet teknikken som får kablene som de skal:)

Er faktisk ganske morsomt når man først får kommet i gang sikkelig, men veldig kjedlig hvis den sier poff når man er ferdig:(

ja ver veldig kjipt.. var litt uheldig med coronaen får en si :p men ble som strikking egentlig, satt og sleeva i blinde mens jeg så på tv hehe :D

Lenke til kommentar
Nah, Fant 1231ML på ebay for litt over 3k, må skaffe meg flere SSD, før den blir bruk. Kunne ikke la den gå fra meg, den er vel nesten 8k for den i norge :p

Areca 1680ix-16 står i filservern :p

Bilde av 1680ix-16 http://img194.imageshack.us/img194/5427/areca2a.jpg

3k? Du skulle ha kjøpt 2 stk :D

Skulle hatt en 1231ml som jeg kunne hatt i samme maskin sammen med 1680ix en min. 1231 til ssd diskene mine og 1680ix til sataraidene og sas raidene mine.

Kan hende jeg får moms krav, han ville ikke sende den så gift :p

Men 1231ml ligger på ebay fra 620-650$ NY, men min var opnet og testet eller no. blei litt billire :p

Endret av Agrophel
Lenke til kommentar
Fine bilder (og hw) du har der Mas99! Men du kan vel ikke poste noen nærbilder av festet rundt "vinduet" på Corsair 800D (fra begge sider)? Det hadde vært veldig fint om du hadde tatt deg tid til det :)

Litt usikker på hva du mener med rundt vinduet.

post-152551-1256475252_thumb.jpg

post-152551-1256475342_thumb.jpg

post-152551-1256475353_thumb.jpg

Var det dette du var ute etter?

Ja, det var måten vinduet er festet i sideplaten jeg var ute etter. Det var kanskje litt upresist det forrige innlegget mitt.

Tusen takk! :thumbs:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Ah , denne var sur ! ATI 5870 passer ikke til Coolermaster Storm Scout ! er rett og slett faktisk alt for langt.. så da blir det nok nytt kabinett på meg.

Noen tips ? lurer kansje litt på Corsair kabinettet.

(kansje litt på kanten , men om noen kunne tenke seg et Storm scout kabinett bare ta kontakt :) )

Lenke til kommentar
noen som har noe ærfaring med å fjerne merker fra plexiglaset på sidedører ?

ser at komplett har et kjempetilbud på coolermaster Storm Sniper med er AMD edition med fult av AMD merker på plexiglasset.. noen som vet noe om hvordan det er å fjerne de merkene ?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=451752

Hvorfor ikke bare gå for vanlige Storm Sniper ?

Fordi det der var på tilbud til rundt 7-800kr. 47% rabatt eller noe i nærheten ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...