Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Aquacomputer:) Men prisen per stykk? hvis du vil dele det med oss=) Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det var jo rått å ryddi inni det der. Bare litt kabel sleeving så blir det nessten usynelige kabler. Om den er svart Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Aquacomputer:)Men prisen per stykk? hvis du vil dele det med oss=) Viste det var noe jeg glemte å spørre om Ja ja, har jo råd til det penger er jo ikke alt, spesielt når det gjelder ny HW. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Det var jo rått å ryddi inni det der. Bare litt kabel sleeving så blir det nessten usynelige kabler. Om den er svart Takker, skal en tur innom Clasern på mandag får se hva de har. Tar i mot tips til andre butikker som kan ha det som skal til. Beklager dobbelpost Endret 24. oktober 2009 av Mas99 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Microplex har iallefall Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ville gjerne sett bilde fra baksiden av det corsair kabinettet. Ser aldri helt poenget med en ryddig front og en spaggettiboks bakpå Uanett så er det Corsair kabinettet et flott og gjennomført kabinett hvor man kan få det ryddig. Endret 24. oktober 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Poenget? Poenget er at en er ALDRI på baksiden av kabinettet, så rot der er bare naturlig sålenge det ser bra ut på den riktige siden Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Og å ha det ryddig mellom komponentene bedrer jo også airflow-en og gjør det enklere å jobbe i kassa. Er ikke så ofte man jobber på baksiden (regner med at dere snakker på baksiden av hovedkortplata, og ikke baksiden, der alle I/O-kontaktene er), så der tåler man å ha kabelsalat. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg tør ikke fjerne bakpanelet mitt, i frykt for å ikke få det på igjen etterpå XD - Så rotete og trangt er det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er sånn med meg også. Sliter med å få det på om jeg tar det av. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen like å ha orden også der det ikke alltid synes Ja, det er selvsagt viktigs å ha det ryddi front og da mest pga airflow. Men det skader jo ikke at ting er gjort med litt stil og ikke bare trøkt sammen bak. Det blir jo som å rydde, men å hive alt i en og samme skuff. Det ser jo pent ut uten at det er orden i syskrinet, hehe Jaja, jeg vet jeg er sær, men jeg elsker at ting er systematisk Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ville gjerne sett bilde fra baksiden av det corsair kabinettet. Ser aldri helt poenget med en ryddig front og en spaggettiboks bakpå Uanett så er det Corsair kabinettet et flott og gjennomført kabinett hvor man kan få det ryddig. Baksiden ser slik ut fordi jeg brukte kun 30 min på sette dette sammen. Mangler også endel kabler i riktig lengde også Alt skal ut igjen om noen dager når vannkjølingen skal monteres. Endret 24. oktober 2009 av Mas99 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ja, når du får vannkjølinga og litt bedre tid så er det jo fult mulig å få det bra der og, (les system) på kablinga. Ser jo relativt greit å få det til Takk for bildet forresten. Endret 25. oktober 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er enig med L O G I M A N på det med rydding. Når man først tar seg til til og gjøre det fint så kan man ta baksiden også=) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Poenget?Poenget er at en er ALDRI på baksiden av kabinettet, så rot der er bare naturlig sålenge det ser bra ut på den riktige siden Det er derfor man ikkje har vindu i et kabinett, så slipper man å rydde Ganske kjekt når man har 17 harddisker i det ene kabinettet og 19 i det andre Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Fine bilder (og hw) du har der Mas99! Men du kan vel ikke poste noen nærbilder av festet rundt "vinduet" på Corsair 800D (fra begge sider)? Det hadde vært veldig fint om du hadde tatt deg tid til det Endret 25. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fine bilder (og hw) du har der Mas99! Men du kan vel ikke poste noen nærbilder av festet rundt "vinduet" på Corsair 800D (fra begge sider)? Det hadde vært veldig fint om du hadde tatt deg tid til det Litt usikker på hva du mener med rundt vinduet. Var det dette du var ute etter? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Poenget?Poenget er at en er ALDRI på baksiden av kabinettet, så rot der er bare naturlig sålenge det ser bra ut på den riktige siden Det er derfor man ikkje har vindu i et kabinett, så slipper man å rydde Ganske kjekt når man har 17 harddisker i det ene kabinettet og 19 i det andre Jeg kan fint se problemet med å få orden i bare kablene til antallet disker Men du lider garantert av en eller annen disk fetish Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Her er SPILL PC min. Tatt med mobil tlf. Få fixe noe bedre bilder senere. CPU: Intel Core 7 D0 HK Evga SLI MCRO X58 RAM: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 6GB GFX: Asus 4870x2 2GB HDD: 1x Intel X25-M 160 GB Case Lian Li PC-v351 Endret 25. oktober 2009 av Agrophel Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Veldig nice system Mas99.Er de nye Ati kortene du har i systemet strømkrevende? Så veldig trangt og komplisert ut Agrophel,men dog nice system det også.Kraft i en tilsynelatene liten forpakning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå