Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var jo rått å ryddi inni det der. Bare litt kabel sleeving så blir det nessten usynelige kabler. Om den er svart :thumbup:

Takker, skal en tur innom Clasern på mandag får se hva de har.

Tar i mot tips til andre butikker som kan ha det som skal til.

:blush: Beklager dobbelpost

Endret av Mas99
Lenke til kommentar

Og å ha det ryddig mellom komponentene bedrer jo også airflow-en og gjør det enklere å jobbe i kassa. Er ikke så ofte man jobber på baksiden (regner med at dere snakker på baksiden av hovedkortplata, og ikke baksiden, der alle I/O-kontaktene er), så der tåler man å ha kabelsalat. :)

Lenke til kommentar

Noen like å ha orden også der det ikke alltid synes :)

Ja, det er selvsagt viktigs å ha det ryddi front og da mest pga airflow. Men det skader jo ikke at ting er gjort med litt stil og ikke bare trøkt sammen bak. Det blir jo som å rydde, men å hive alt i en og samme skuff. Det ser jo pent ut uten at det er orden i syskrinet, hehe

Jaja, jeg vet jeg er sær, men jeg elsker at ting er systematisk :p

Lenke til kommentar
Ville gjerne sett bilde fra baksiden av det corsair kabinettet. Ser aldri helt poenget med en ryddig front og en spaggettiboks bakpå :)

Uanett så er det Corsair kabinettet et flott og gjennomført kabinett hvor man kan få det ryddig.

Baksiden ser slik ut fordi jeg brukte kun 30 min på sette dette sammen.

Mangler også endel kabler i riktig lengde også

Alt skal ut igjen om noen dager når vannkjølingen skal monteres.

post-152551-1256425902_thumb.jpg

Endret av Mas99
Lenke til kommentar
Poenget?

Poenget er at en er ALDRI på baksiden av kabinettet, så rot der er bare naturlig sålenge det ser bra ut på den riktige siden

Det er derfor man ikkje har vindu i et kabinett, så slipper man å rydde ;) Ganske kjekt når man har 17 harddisker i det ene kabinettet og 19 i det andre :p

Lenke til kommentar

Fine bilder (og hw) du har der Mas99! Men du kan vel ikke poste noen nærbilder av festet rundt "vinduet" på Corsair 800D (fra begge sider)? Det hadde vært veldig fint om du hadde tatt deg tid til det :)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Fine bilder (og hw) du har der Mas99! Men du kan vel ikke poste noen nærbilder av festet rundt "vinduet" på Corsair 800D (fra begge sider)? Det hadde vært veldig fint om du hadde tatt deg tid til det :)

Litt usikker på hva du mener med rundt vinduet.

post-152551-1256475252_thumb.jpg

post-152551-1256475342_thumb.jpg

post-152551-1256475353_thumb.jpg

Var det dette du var ute etter?

Lenke til kommentar
Poenget?

Poenget er at en er ALDRI på baksiden av kabinettet, så rot der er bare naturlig sålenge det ser bra ut på den riktige siden

Det er derfor man ikkje har vindu i et kabinett, så slipper man å rydde ;) Ganske kjekt når man har 17 harddisker i det ene kabinettet og 19 i det andre :p

Jeg kan fint se problemet med å få orden i bare kablene til antallet disker :D

Men du lider garantert av en eller annen disk fetish :p

Lenke til kommentar

Her er SPILL PC min. Tatt med mobil tlf. Få fixe noe bedre bilder senere.

25102009116.jpg

25102009114.jpg

25102009115.jpg

25102009121.jpg

25102009120.jpg

pctower.jpg

25102009119.jpg

25102009124.jpg

CPU: Intel Core 7 D0

HK Evga SLI MCRO X58

RAM: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 6GB

GFX: Asus 4870x2 2GB

HDD: 1x Intel X25-M 160 GB

Case Lian Li PC-v351

Endret av Agrophel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...