Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kanskje noen av dere som husker at jeg har vært på utkikk etter kabinett en stund nå, etter at Thermaltake V9 var ødelagt da jeg mottok det. Jeg har som sagt tidligere sett en del på Antec P183, men nå har jeg også vurdert Corsair 800D. Har noen av dere noen synspunkter på valget? 2k for et kabinett er kanskje litt drøyt i forhold til den HW-en jeg har nå, men jeg har planer om å oppgradere etterhvert som pengene hoper seg opp på kontoen :p

Jeg setter pris på kommentarer og synspunkter! :D

Lenke til kommentar
Det er kanskje noen av dere som husker at jeg har vært på utkikk etter kabinett en stund nå, etter at Thermaltake V9 var ødelagt da jeg mottok det. Jeg har som sagt tidligere sett en del på Antec P183, men nå har jeg også vurdert Corsair 800D. Har noen av dere noen synspunkter på valget? 2k for et kabinett er kanskje litt drøyt i forhold til den HW-en jeg har nå, men jeg har planer om å oppgradere etterhvert som pengene hoper seg opp på kontoen :p

Jeg setter pris på kommentarer og synspunkter! :D

Jeg stemmer corsair.

Lenke til kommentar
Corsair om du vil bruke 2k på kasse, Antec hvis ikke. :)

Det er nettopp det jeg funderer på!

Fint om flere sier hva de synes, så jeg kan høre(lese) flere synspunkter :) Om dere anbefaler noe annet er det fint om dere gir konkrete eksempler som kan være gode alternativer til de jeg har skrevet opp ;)

Jeg må nok fundere litt til :hm:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Klarer ikke vente på vannkjølings komponenter, må bare prøve på luft. :innocent:

Monteringen går altfor fort, dette kabinettet er en drøm å montere i.

Kabel organisering er ikke min sterke side men her er det lett.

Hovedkortet ser ut som et mini-ATX i dette kabinettet, selv skjermkortene har god plass.

post-152551-1256408793_thumb.jpg

post-152551-1256408986_thumb.jpg

post-152551-1256409111_thumb.jpg

post-152551-1256409143_thumb.jpg

post-152551-1256409245_thumb.jpg

Lenke til kommentar
I came-

Så jæææævla ryddig. :D

Det er lett å få det ryddig, kabel gjennomføringer over alt og deksler som skjuler resten.

Plass nok til 1 trippel og 2 dobble readiatorer, her skal det inn to krets vankjøling. :dribble:

Endret av Mas99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...