Ragequit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Hei, jeg mottok mitt nye kabinett fra Komplett i dag, en Corsair Obsidian Series 800D. Dette er et kabinett med løsninger for nær sagt alt. Anbefales! Litt sloppy kabling fra min side, men jeg er rimelig fornøyd. Noctua-viftene jeg vant i konkuransen på hw.no her om dagen. Endret 8. oktober 2009 av PederHA Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Noen som har en bedre løsning for IDE-kabelen? Bør vifta på døra blåse inn eller ut? Snakk om en 200mm samme som meg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) PederHA, du gjør jeg misunnelig Hadde jeg vunnet de viftene hadde nok jeg lagt litt ekstra i kabinett og kjøpt 800D jeg også Endret 8. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei, jeg mottok mitt nye kabinett fra Komplett i dag, en Corsair Obsidian Series 800D.Dette er et kabinett med løsninger for nær sagt alt. Anbefales! Litt sloppy kabling fra min side, men jeg er rimelig fornøyd. Noctua-viftene jeg vant i konkuransen på hw.no her om dagen. Flot kabinett Eneste som mangler er masse hardware Er jo ikkje vits med stort kabinett hvis det ikkje er fullt med hardware Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Haha, ja. Det blir vel SLi på meg snart. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 En sånn SKIKKELIG heftig trisli blokk? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Noctua-viftene jeg vant i konkuransen på hw.no her om dagen. Din fucker! De viftene skulle jo jeg vinne. Men, ja, nice kasse! Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 En sånn SKIKKELIG heftig trisli blokk? Nja, jeg tror heller vi snakker om vanlig SLi, men muligheten er jo der. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Ett par nye bilder fra meg, da jeg har kjøpt ny kjøler! Tror du at et mer lyseblått hovedkort ala Gigabyte P55-UD3 ville matche kabinettet bedre enn et svart, slik du har nå? Står i denne situasjonen selv, og svaier litt akkurat på dette punktet. Selv synes jeg at kombinasjonen av svart og blå som på f. eks. Asus P7P55D er finere isolert sett, men synes liksom ikke det går så godt overens med et sølv kabinett. Hva sier de designbevisste her? Endret 8. oktober 2009 av Agentspoon Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Hvorfor ikke velge det hovedkortet med best funksjonalitet? Det er jo ikke slik at man sitter å stirrer inn i pc-en sin 24/7. Jeg ville gått for Asus, forresten. Blå/svart mot sølv ser bedre ut enn blå/hvit, etter min mening. Endret 8. oktober 2009 av PederHA Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg ville valgt et hovedkort som ser bedre ut enn et marginalt bedre hovedkort. Men så ble jeg fra meg når jeg fikk riper i mitt Antec P180 Mini også da. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 UD3R betyr bare at den støtter RAID tror jeg. Altså er Gigabyte så og si på lik linje med Asus sitt hovedkort både på ytelse og funksjonalitet, samt at det koster 160 kroner mindre. Så helt seriøst, design er det eneste som er igjen av betydning for meg. Og ja, jeg er ganske bevisst på akkurat det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) EVGAene sine P55 hovedkort er også lekre da:D Endret 8. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 De svart/røde tenker du på da? Særdeles lekre. Dessverre får jeg dem neppe til 930 kroner da. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Støtte for raid er da absolutt positivt? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hva er "SLi" for no rare greier? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er to eller flere skjermkort fra nvidia som er koblet sammen, noe som fører til ekstra ytelse. Det samme heter crossfire hor ATI/AMD. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Støtte for raid er da absolutt positivt? Ikke dersom jeg bare kjører en enkelt harddisk. Ikke det at jeg har et så veldig begrenset budsjett, men jeg prøver å kjøpe inn etter behov. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 non-R kortet har også RAID, men ikke de ekstra fire portene til RAID1-oppsett (fungerer kun til det) Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, såpass. Vel, jeg lærer noe nytt hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå