Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SnittLeif.. seff ikke! men noen liker jo faktisk jallamekk ;) (aner ikke hvorfor/hvordan)

 

Noen ganger er de bra kabinettene de som er jallamekk vøttø.. f.eks et qtec kabinett som har fått litt extra plass til vannkjøling og et par vifter :thumbup: (ikke at jeg egentlig liker qtec kabinetter)

 

Når det gjeller juletrebelysning i pc`n, ville jeg heller hoppa på HK mitt! :cool:

hvordan jallamekker man kabinetter? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg personlig har ikke noe imot de som liker ferdig modda kabinetter , men jeg liker dem ikke selv.

 

natrium : På tide og fjerne julelua snart ;) ?

 

Edit : Jule ikke Hjule :p

1. Jula varer helt til påske

2. Jeg har rota bort orginalen :(

jula varer helt itl tg :!:

 

får vel legge med noen bilder av mitt og da.

Lenke til kommentar
Jeg personlig har ikke noe imot de som liker ferdig modda kabinetter , men jeg liker dem ikke selv.

 

natrium : På tide og fjerne julelua snart ;) ?

 

Edit : Jule ikke Hjule :p

1. Jula varer helt til påske

2. Jeg har rota bort orginalen :(

jula varer helt itl tg :!:

 

Faktisk. Planene var å skifte den da. Uansett så tror jeg vi bør komme litt mer on-topic nå.

Lenke til kommentar

Har tatt nye bilder emd digital kamera, ikke webcam som sist gang. Bildene er ikke veldig store i hverken størrelse eller kb, men er for store til å legges rett ut, og har ikke peiling på hvoran jeg resizer bilder, så blir bare linker, ikke noe thumbnail.

 

På innsiden

Enda et fra innsiden

Selve kabinettet

Skrivebordet mitt, i tilfelle det skulle være av interesse

 

Er ikke spesielt bra kamera da, så noen av bildene er ikke helt bra nå heller. Vurderer å lage/kjøpe nytt, er seriøst jævla tungt, og det ser ikke spesielt bar ut. Det blåe ser kansje litt rart ut men det er børsta aliminium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...