kloningen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvordan er det med riper på P183, Thom? Ettersom det er 'shiny' fargen, må vel ripene synes godt. Og blir det fort riper? Hva er heter den Samsung skjermen din? En som satt noen par stoler plasser unna meg hadde den, og ble litt nysjerrig på navn. Samsung 226BW heter skjermen. Nei, blir ikke mye riper, eller fingermerker. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Etter jeg lakka kabinette innvendig, var det værste å montere PSU og side dekselet. Dette lagte litt riper. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Lakke-delen gruer jeg meg til, siden jeg skal være supernøye:P Mye våtpussing osv. da ja. Men jeg skal lage et "beskyttelse-bur" rundt psuen så den kan bare skli inn på plass. TMWH: Hvilken lakktype brukte du? Endret 24. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Lian Li pc-6277A Biostar TPower I45 Intel E8500 ATI HD4350 OCZ 1000Watt 8 GB Corsair pc6400 1250GB HDD Et litt merkelig system, men det er satt sammen etter behov og hva jeg hadde liggende. Hovedkortet (som er ett av de beste s775 hovedkortene til ren FSB) kjører stock, men det er det eneste jeg har og jeg har ikke ork til å bytte det med noe annet. Strømforsyneren er også overkill, men den er den eneste jeg har og den var gratis så jeg bryr meg ikke. Skjermkortet er ganske elendig, men så lenge det fungerer til HD og har HDMI-utgang er jeg fornøyd. De 8 GB med ram kan jeg egentlig ikke unskylde på noe annet måte enn at det var salg på komplett ... Over til bildene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 BIOSTARBIOSTARBIOSTAR Du vant hjertet mitt med Biostar Og det var en clean pc:) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ryddig og fint der ja Er det en Vendette 2 du har der? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Når kassa er ryddig, så betyr det at man ikkje har nok hardware i Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Knall hovedkort du har der dvergiske! Har ett slikt jeg ikke bruker, så blir nok å legge det ut for salg. Kommer med noe nye bilder snart, har bytta CPU-kjøler! ~ Mortis Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Biostar sitt p45 er tha thang til fsb-klokking:D Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Takk, takk folkens! Ryddig og fint der ja Er det en Vendette 2 du har der? Jeg tror det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dvergbordet: Rååååååt. Bra kabelorganisering. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Lian Li pc-6277ABiostar TPower I45 Intel E8500 ATI HD4350 OCZ 1000Watt 8 GB Corsair pc6400 1250GB HDD Et litt merkelig system, men det er satt sammen etter behov og hva jeg hadde liggende. Hovedkortet (som er ett av de beste s775 hovedkortene til ren FSB) kjører stock, men det er det eneste jeg har og jeg har ikke ork til å bytte det med noe annet. Strømforsyneren er også overkill, men den er den eneste jeg har og den var gratis så jeg bryr meg ikke. Skjermkortet er ganske elendig, men så lenge det fungerer til HD og har HDMI-utgang er jeg fornøyd. De 8 GB med ram kan jeg egentlig ikke unskylde på noe annet måte enn at det var salg på komplett ... Over til bildene. Borr hull i HK plate så er du på topp Endret 24. september 2009 av *88* Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Utrolig ryddig PC du har der. Pent kabinett i tillegg også. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nettopp installert NorthQ 3580 vannkjøler.Kan si at den var vanskeligere å installere enn jeg hadde trodd på forhånd,spesielt i mitt forholdsvis trange kabinett.Måtte modde på den svære 250mm viften på siden av kabinettet for å få sidedekselet på plass.Etter litt nedfiling og fjerning av en skrue fikk jeg dekselet akkurat på plass. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Lakke-delen gruer jeg meg til, siden jeg skal være supernøye:PMye våtpussing osv. da ja. Men jeg skal lage et "beskyttelse-bur" rundt psuen så den kan bare skli inn på plass. TMWH: Hvilken lakktype brukte du? Så det ikke før nå Jeg brukte motorlakk fra Biltema. Har blitt annbefalt motorlakk på mnpctech tror jeg det heter Hang der ganske mye før Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vet noen av dere om en norsk nettbutikk som selger Lian Li PC-P50 med rød innside? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hvor lange grafikkort er det plass til i P183? Tror dere det vil bli plass til 2x Radeon HD5870? Endret 26. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvis du har dette kabinettet kan du vell bare måle? Hvis ikke ligger det sikkert noen som har målt dette på nettet et sted Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er iallefall plass om du tar ut den ene hdd brønnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå