Nizzen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 blir villt å se mitt og Amanita Muscaria sitt kabinett vet siden av hverandre når han er ferdig med sitt Jeg har ikkje gjort en dritt, bare satt i 19 harddisker, mens Amanita Muscaria har/skal mekke evig i det Må snike meg opp til Amanita Muscaria for å ta noen bilder snart, så vi får noen teazere her Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg er så heldig at Nizzen skal ta bilder med sikkelig kamera:D Og det er utrolig kult syns jeg, takker Nizzen for hjelpen på det området Endret 21. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Høres bra ut gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Men hvis noen har tilgang på vannkutter så send meg en pm, det hadde hjulpet mye. siden det jeg tenker på blir vansklig for hånd...ihvertfall nøyaktig. Takker TMWH, skal gjøre mitt beste...da kan jeg ihvertfall ikke si at jeg kunne gjort det bedre og ta kritikken jeg får med meg til neste gang jeg gjør noe:) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ja siden NetSop gjore en feil så må jeg betale 200 spenn for og sende tilbake vifta . Jeg bor altså et kvarter unna NetShop men må sende den med posten for 200 kroner. De kan prøve og nekte meg og komme og levere pakka på lageret der, så skal jeg knuse hvert vindu i det stygge bygget... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) var da svært så hissige vi var :!: Sånne sinne-anfall blir dyrt.... Endret 22. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Høres spennende ut Amanita Muscaria! Gleder meg til du får opp arbeidsloggen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fluesopp, få opp worklogg ASAP! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ja siden NetSop gjore en feil så må jeg betale 200 spenn for og sende tilbake vifta . Jeg bor altså et kvarter unna NetShop men må sende den med posten for 200 kroner. De kan prøve og nekte meg og komme og levere pakka på lageret der, så skal jeg knuse hvert vindu i det stygge bygget... Oh noes call nine whine whine... Seriøst... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fluesopp, få opp worklogg ASAP! ikke ennå ,alt skal være på plass først:) Nå har skaffet en som skal dreie alu-føtter og 2 støtte-"pinner" i alu siden jeg fjerner den plata som støtter opp midt-plata;) Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen nye bilder, tatt med "natt-modus" på. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Fin fin maskin det der ! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Pent kabinett og relativt ryddig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Helt grei Pent hw-oppsett. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Meget bedre rig der, ja! Ryddig og fint Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Siden NetSopp lar meg levere tilbake vifta via hentebua så må jeg si de har ganske så god support forholdt til hva jeg trodde. Komplett derimot har ennå ikke svart på retur forespørselen jeg sendte for 2 uker siden, og i dag legger de tilbake varen i hylla selv samt sender meg regning. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er vel ingen i Netshop eller komplett som ikke lar deg levere noe i hentebuene. Aldri vært noe problem det. Bare fylle ut et skjema. Komplett tar ikke noe i retur uten at det er hentet ut. Samme skjer med angrefrist, du må foreta deg noe aktivt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Siden NetSopp lar meg levere tilbake vifta via hentebua så må jeg si de har ganske så god support forholdt til hva jeg trodde. Komplett derimot har ennå ikke svart på retur forespørselen jeg sendte for 2 uker siden, og i dag legger de tilbake varen i hylla selv samt sender meg regning. Her lukter det brukerfeil Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvordan er det med riper på P183, Thom? Ettersom det er 'shiny' fargen, må vel ripene synes godt. Og blir det fort riper? Hva er heter den Samsung skjermen din? En som satt noen par stoler plasser unna meg hadde den, og ble litt nysjerrig på navn. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 hvis du jobber med kabinettet og er redd for striper så bruk latex-hansker foreks:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå