WheelMan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dårligste kabel ryddinga jeg har sett hittil TMWH. Samme hvordan kablene ligger, så ser det jo ALDRI fint ut med en maskin på bordet Joda: Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Kjøp deg Antec Skeleton Nei takk Arbeidslogg på det nye benchbordet kommer Du var litt flinkere en meg du Wheelman Endret 18. september 2009 av TMWH Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Wheelman: Hva med resten der da? x] Fullt av kabler tenker jeg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Wheelman: Hva med resten der da? x] Fullt av kabler tenker jeg Ser ikke så ille ut. Det meste ligger langs veggen, desutten er det bak skjermene så jeg ser det ikke uansett Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vad tycks om mitt kabinett? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjøp deg Antec Skeleton Nei takk Arbeidslogg på det nye benchbordet kommer Du var litt flinkere en meg du Wheelman Null problem og gjøre det fint, men som alt annet så må man være nøye da. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Do not want.. Fjern det apple klistremerket.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kjøp deg Antec Skeleton Heller dimas eller techbench Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Slik. Generell offtopic klarer vi å holde oss unna.. sant, jenter? Diskusjoner rundt webshops tror jeg også har en egen kategori. EDIT: Åpne tråden, kanskje.. Endret 18. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dette har jeg bestilt hos NetSopp: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=121858 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=34506 Så da blire overklokking, men så klart ikke før mandag siden netsopp ikke har åpent lenger en til 4 og ikke i helger så må jeg vente til...mandag Begge viftene er Blå LED muohaha - pimp my ride Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nå jeg skal ødelegge for deg og fortelle deg at den kjøleren er et av de dårligste valgene i dag? ^^ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Less talking, more pictures: Har borret noen hull i dag, men 20pin kabelen er ikke lang nok Får se om jeg finner en i morgen. Jeg er krav stor, trenger litt kritikk/ros. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Gå for noe stort du gutten. Xigmatek Dark knight er billig og kjøler blant de beste på luft. Om du vil kan du også bytte ut viften med en blå.. (Ikke bruk Mist viften til det, er litt for svak for det bruket.) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nå jeg skal ødelegge for deg og fortelle deg at den kjøleren er et av de dårligste valgene i dag? ^^ Helt enig, kjøler dårlig og prisen er plæ i forhold til ytelse. 88: Sleeving gjør det fint, så lenge det er gjort sikkelig. Du har jo det ryddig og fint, kanskje modde litt:) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kabel sleeving venter jeg til jeg har ordentlig verktøy og kan det Har modded litt, borret 3 hull i dag og skal sette på hjul snart tenker jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Sleeving trenger du såklart strømper, noe tynt som ikke knekker så lett og en lighter...og en saks Og det er noe av det letteste man kan gjøre;) Spørs hvor nøye man gjør det, men det er ikke så vansklig som man tror:D ( hvis du kjøper strømper fra andre plasser enn murdermod og mdpc-x så bør du ha hårføner eller varmepistol siden heatshrinkern til alle andre ikke tåler varmen lighter gir ifra seg uten og få merke ) Endret 18. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har varme pistol og sleevs, men trenger pin utrekker og bli flinkere til å ha et system på kablene mens jeg trekker dem ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Pin-uttrekker er overdrevet og bare bruk malerteip som du skriver på og limer rundt kabelen;) Vet faktisk om folk som driver med slike luksus-prosjekter som bruker binders osv. til det istedenfor pin-verktøy. Men ikke kjøpe ac-ryan osv. når det gjelder verktøy til sånt:) Lykke til og det blir sikkert bra:D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=202639 En guide som alle som liker perfeksjonisme burde lese og de som bare vil lær det:P Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er det noe annet du har å bemerke med kabinettet mitt? Før: Etter: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå