Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Ble mer ryddig ja, men du har stort forbedringspotensiale! Som noen andre var inne på her, det tok ikke lange tiden før vannkjøling var i hus; har du vurdert vannkjøling før? Må jo ha kostet en pen slump det oppsettet der, men min erfaring er at du aldri ser deg tilbake :)

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble mer ryddig ja, men du har stort forbedringspotensiale! Som noen andre var inne på her, det tok ikke lange tiden før vannkjøling var i hus; har du vurdert vannkjøling før? Må jo ha kostet en pen slump det oppsettet der, men min erfaring er at du aldri ser deg tilbake :)

Nei har ikke vudert vannkjøling før. Har holdt meg til vifter til nå, siden viftestøy aldri har plaget meg. Men siden SLI er et "KRAV":D i en voksen spill pc (Har vært det siden 3dfx kortene sin tid), måtte det vann til.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt litt mer sjel i å kabelføring. Ikke bare ser det bedre ut, men gir også bedre luftflyt. Du vil jo at de koselige komponentene dine skal kunne beskues uten å sjeneres av unødvendige kabelfloker?:) Mange tror at behovet for luftflyt elimineres hvis man har vannkjøling, men det er mange flere komponenter i en pc (i from av kondensatorer, spenningsfordelere etc.) enn cpu, gpu, nb, sb og mosfet, som krever en viss luftflyt.

Edit: Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt noen DD "stubby"-fittings til sli'en din, evnt. DD crossSLI fittings, hadde tatt seg bedre ut :)

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Noen som har noen Antec 900 gamer edition her ute?

Kan eventuelt hive ut noen bilder av mitt;)

Antec 900 er vel solgt som gamer kabinett. Så en gamer edition er nok alle sammen.......

Er nok standard at det er Gamers Edition. Min feil:P sjekka det ut nå. Men ja. Har den i allefall^^ Snasent kabinett!:D

Lenke til kommentar
Dårligste kabel ryddinga jeg har sett hittil TMWH.

Samme hvordan kablene ligger, så ser det jo ALDRI fint ut med en maskin på bordet ;)

EDIT: Jeg har jo det ikke slik for at det ser fint ut, men fordi det er praktisk for meg.

Endret av TMWH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...