KKake Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 +1 Man blir lei av lys og jalla. Til slutt vil man ha det stilrent og ryddig. Men.. Lekkert ThomGreen! Gleder meg til å se mer. Btw, får ny frontdør og sidedør fra Antec snart (pga. riper) og vurderer å modde kassa mi litt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Nice. Men "får" nye vegger eller bestiller nye? Fant endelig en vifte med blå lys av litt bedre standar..men neida lga775 up my ass... http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1963228;c:36231 Endret 17. september 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Får, tipper jeg. Sendte en mail om jeg kunne få nye dører, og da ville de ha bilder av døra pluss QA-stamp pluss addresse og slik. Og etter at jeg sendte dem det har jeg ikke hørt noe, så da regner jeg med at det er på vei. Men jeg synes at du skal stresse litt ned med de lysa dine, du blir lei til slutt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 +1 Man blir lei av lys og jalla. Til slutt vil man ha det stilrent og ryddig. Men.. Lekkert ThomGreen! Gleder meg til å se mer. Btw, får ny frontdør og sidedør fra Antec snart (pga. riper) og vurderer å modde kassa mi litt. Da tror jeg du kommer til og like det jeg kommer med etterhvert;) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hva skjedde med den pimp my ride gutten jeg en gang kjente..Ikke no glass eller neonlys? Ingen gjennomsigtige grønne vifter? Ingen grønn lakka deksler? Den tiden er over.. you will understand. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Skal ikke se ut som et jule tre skal bare ha LITT lys hvertfall da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg hadde blitt drept av samboern hvis jeg hadde hatt et diskotek av en pc. Et ord: STIL og man kan jo bruke lys...hvit lys;) Er faktisk meget pent så lenge det er gjort riktig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Hmm noen som har peiling på hvordan jeg fester vifter i fronten på p183/p182 ? Finner ikke noen passende skruer.. nvm.. var visst de feite dumme skruene som måtte brukes. Endret 17. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Min tid med Pimp er også over, den sluttet tilbake i 2006 da jeg gikk fra: Til: Beklager store bilder, jeg har litt rar browser. Endret 17. september 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Okey det første kabinettet der var virkelig glam og pimp my ride på en gang Nummer to.. Slår ikke min 902 muohaha ! Endret 17. september 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da tror jeg du kommer til og like det jeg kommer med etterhvert;) Ut fra viftebildet du postet her om dagen, så tror jeg det ja. Gleder meg. Lenke til kommentar
Darkling22 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har endelig fått mitt GTX275 nr 3. Men da komm jeg over på et aldri så lite problem.... På idle så holder kortene ca 50 grader, men da de blir presset litt når de 100 grader på 5 min. Regner med det er pga av at det er så dårlig plass mellom kortene. Så derfor går jeg nå for vannkjøling. Flere bilder kommer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg ser kortet har åpne kjøleribber på siden. Prøv å sett en 120mm mot de åpne slottene. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 NICE! Kanskje ghetto-feste en 120mm vifte foran viftene for å hjelpe dem med litt luftflyt? Lenke til kommentar
Darkling22 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg ser kortet har åpne kjøleribber på siden. Prøv å sett en 120mm mot de åpne slottene. Pbøvde det, gikk fra 5 til 6 min.. Men kommer med en løsning senere i kveld, holder på å montere nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Okey det første kabinettet der var virkelig glam og pimp my ride på en gang Nummer to.. Slår ikke min 902 muohaha ! Smaken er som baken. Jeg synes mitt holder i massevis! Lenke til kommentar
Darkling22 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da er maskinen skrudd sammen igjen etter et par timers arbeid: Første kortet klar til modding. Av med viftene. Bytte bakplaten slik at kortet tar mindre plass og at det er mulig å sette inn andre kort Av med GPU kjøleren Av med minne kjøleren. Og gammel termisk pasta fjernet med kondensfjerner. På med ny termisk pasta, og vannblokk fra EK Så er det bare til å gange det med 3 Så et annet problem. EK har ikke noe egene slangekoblinger for 3 way SLI så her ble det lit MacGyver løsninger. Resultatet ser slik ut: Satt inn vann kjøling til cpuen og. Har plasert radiatorene på utsiden av kabineet pga å ha litt plass til overs inne. Kjølevesken er 70% destilert vann og 30% antifreeze. Og nå går ingenting over 45 grader lengre :D Skall overklokke den en "smule" og. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jobber effektivt du Ser bra ut :] Lenke til kommentar
iKent Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Må si det så bra ut Darkling22! Kabinettet ditt gikk nettopp fra rotete til ryddig^^ ble pcen noe kaldere?^^ Edit: så ikke det siste du skrev om kjølinga:P Bra jobba^^ Win win^^ Endret 17. september 2009 av iKent Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ser veldig fint ut Darkling22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå