Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XenZor: har du fått tak i det merke (klistermerket) på vinduet ditt selv eller følgte det med kabinette var ganske tøfft..

Vis du har skaffa det selv, Hvor ???

her er mitt kabb ikke så veldig mye å se på men en grunn til at jeg

post-153-1107819337_thumb.jpg

Lenke til kommentar
XenZor: har du fått tak i det merke (klistermerket) på vinduet ditt selv eller følgte det med kabinette var ganske tøfft..

Vis du har skaffa det selv, Hvor ???

hvis du leser workloggen hans så står det der. Det står også før i denne posten hvis du ser et par sider tilbake ;)

edit:http://www.koolpcmods.com./, fant den til deg :)

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Her er maskinen min, en Lian-Li PC75 USB.

Jeg driver for tiden med en mod (se sig.) så det skjer fortsatt ting med utseende.

Klikk på bildet for stort bilde.

Uten lys:

maskin_tb.jpg

Med lys:

maskinmlys_tb.jpg

XenZor

Det e en av de beste jeg har sett. :thumbup: men dragen på glasset er det en del av plexi glasset eller et klistremerke eller noe sånt? viss det er en del av plexien kor fikk di tak i det?

J**** bra kabinett :thumbup:

Konge kab :love:

Lenke til kommentar
jeg har modda en pilskasse og laga kabinett av den..

http://home.no.net/~chrnn/bilder/pilskasseserver/

Du som var på OsloLan i fjor og satt ved utgangen?

Nei det var ikke han.

Han som satt ved utgangen hadde ikke skrudd det fast, men de hadde tatt dremel og kuttet fester til HK osv.

Jeg kjenner de som lagde den, og han som har den. Satt ved utgangen selv ved OL04, bare 3 plasser bortenfor han med kassa.

Han vant hverken beste casemod eller dårligste, men crewet der sa han hadde vunnet prisen for den dårligste om han hadde fjerna katodene som sto rett ut av kassa, for de lyste opp og fikk den til å se kul ut mente de.

Lenke til kommentar
min pc

Bilde 1

Bilde 2

:love: kabler :love:  :p

Du er fra stavanger elelr en plss nær stavanger, er du ikke? Eller har du bare vært på ferie? Ser du har et kolumbus kort, synes det er overaskende få rogalendinger her.

edit:

Ikke spsielt fin, men det er veldig bra kabinett:

pc.jpg

Skal nok få inn et vindu og noe uv når bigwater+vga kjøling kommer, skal prøve å gjøre et så stlrent som mulig.

Endret av hba
Lenke til kommentar
tror det er en godt grunn til det, og det er "alle har ikke tilgang til verktøy osv til å lage/modde kabinetter" seff.. alle har jo drill osv hjemme, men det kan jo hende at de ikke kan bruke dem på en god måte ;)

Men det betyr da heller ikke at folk må ha jallamekk juletreblinkedrit?

trokke det.. fysj og æsj

Lenke til kommentar

SnittLeif.. seff ikke! men noen liker jo faktisk jallamekk ;) (aner ikke hvorfor/hvordan)

Noen ganger er de bra kabinettene de som er jallamekk vøttø.. f.eks et qtec kabinett som har fått litt extra plass til vannkjøling og et par vifter :thumbup: (ikke at jeg egentlig liker qtec kabinetter)

Når det gjeller juletrebelysning i pc`n, ville jeg heller hoppa på HK mitt! :cool:

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...