Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg spørre åssen i helvete de har klart og brekke?!

Er ikke det fester INNI kabinettet? Og selv på utsiden ville det omtrent vært praktisk umulige og lage så mye som en ripe med all den beskyttlesen som er inni eskene. Ser ikke ut som det blir lett og fikse heller, hadde satsa på reklamasjon her ja. Lykke til. :p

 

Jeg har ikke peiling på hvordan de brakk...

 

De er festet under toppenlokket, og skrudd fast i "ramma"/chassiet (om det er det det heter)

 

Dette er surt :hrm:

Lenke til kommentar
I dag kom endelig pakken fra amentio.no... Jeg åpnet eska, løftet opp kabinettet, og ble overasket over hvor fint det faktisk var. Jeg kikket litt rundt for å "bli kjent med" kabinettet, men jeg merket fort at noe ikke var som det skulle. Topplokket på kabinettet er løst, og tre plaststenger har knekt av :wow:

 

Dette er sinnsykt surt nå når jeg har venta i evigheter på å få den pakken:(

 

Jeg poster bilder av problemet etter hvert...

Leit det der. :hm: Skjedde noe lignende med meg, men da hadde hele den store 20cm vifta inne i kabinettet mitt knekt sammen. Kjedelig når sånt skjer. Men Amentio gir deg nok et nytt kabinett. :)

 

Aww leit. Kontakt Amentio snarest? Selv får jeg mitt p183 i morgen <3

 

Demand pics! :D

Lenke til kommentar
Bare jeg leser Amentio så begynner jeg å grøsse. Sier bare lykke til :p

 

Ja jeg har hatt dårlig erfaring med Amentio. :wallbash:

 

Jeg bestilte fra amentio av flere grunner:

For det første var det de som hadde lavest pris på kabinetett.

For det andre hadde de billige eksterne 1TB harddisker.

For det tredje hadde jeg god erfaring med amentio både fordi de svarte e-postene mine fort, og fordi da jeg bestilte meg Sony NWZ-A828KB i slutten av sommerferien i fjor, fikk jeg spilleren 2 dager etter jeg bestilte.

 

Må si jeg er skuffet over at det tok så lang tid før de i det heletatt sendte pakkene denne gangen. (Det tok en uke før de fant ut at de kanskje skulle sende meg det jeg hadde bestilt)

 

Håper du ikke finner noen feil på kabinetett du har bestilt, ThomGreen.

 

Når jeg kontakter amentio, tror dere jeg vil få et nytt likt kabinett om jeg sender inn det ødelagte, eller kan jeg kanskje velge å få pengene tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...