Mr.Anki Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ikke legg det på en vanlig pose, der kan det fort bli statisk elektrisitet. Bare legg det på bordet du. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 På ikkepedia.org sto det at om du legger den i en ullsokk og gnir litt og så tar den ut og legger den oppå sokken opprettholder du maks ani-statisme. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Pffft.. Behold the troll. Anyways. Ja bedre å legge den på et bord (helst ikke duk) hvis du ikke har antistatisk pose noe sted. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Pffft.. Behold the troll. Anyways. Ja bedre å legge den på et bord (helst ikke duk) hvis du ikke har antistatisk pose noe sted. Blir nok et bord med treplate da... om ikke treverket plutselig har blitt veldig statisk uten grunn BTW, trenger hybelkaniner mat? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Såklart trenger hybelkaniner mat...liker du og plage dyr? De må ta trim osv. også Og ikke minst dresur, siden de biter som om du skulle vært en mør biff med 2 bein. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Såklart trenger hybelkaniner mat...liker du og plage dyr?De må ta trim osv. også Og ikke minst dresur, siden de biter som om du skulle vært en mør biff med 2 bein. Nei, jeg liker ikke å plage dyr, men siden de forrige bosatte seg i støvsugeren, må jeg nok vente til noen nye setter bo i Thermaltake V9. Hva spiser de? Skifter de pelsfarge til vinteren? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Alle hybelkaninene mine flyttet ut for 2 dager siden, men jeg pleier somregel å mate dem med mindre doser støv. Da vokser de og blir store og sterke Men ja, som sagt. Dressur er viktig. Du vil vel ikke ha dem over hele rommet? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 hehe... Denne tråden blir jo bare verre og verre nå er det 2 og en halv side uten noe bilde. :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Skal spamme opp tråden med bilder pååå... uhmm. Når Posten får rævva i gir. Regner med å ha kabinettet på torsdag eller fredag. Inntill da: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=969632&hl= Endret 15. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Her er Galleri tråden (kun bilder tråden) for dem som vil vise kabinettene sine https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1150632 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nizza hva skjer med og fylle ut kabinettet med cd rom og hardisker? Og ha en ølboks med på hvert bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nizza hva skjer med og fylle ut kabinettet med cd rom og hardisker? Og ha en ølboks med på hvert bilde Man kan aldri få for mye lagringsplass, eller rask nok lagringsplass. Og øl, det er jo bare digg Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Men herregud 4 cd roms? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 4 cdrom? Jeg har bare 1stk dvd brenner Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jeg hinter til første post og bilde foresten Første side, bilde nr 2 nedover. Endret 16. september 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg hinter til første post og bilde foresten Første side, bilde nr 2 nedover. Er bare en DVD-brenner der, der du ser på er nok harddisker.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) bildet funker ikkje når du linker til det. I første post har jeg fortsatt bare 1 dvdrom. Ellers er det bare harddisker. 17 stk i Silverstone tj07 Endret 16. september 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) I dag kom endelig pakken fra amentio.no... Jeg åpnet eska, løftet opp kabinettet, og ble overasket over hvor fint det faktisk var. Jeg kikket litt rundt for å "bli kjent med" kabinettet, men jeg merket fort at noe ikke var som det skulle. Topplokket på kabinettet er løst, og tre plaststenger har knekt av Dette er sinnsykt surt nå når jeg har venta i evigheter på å få den pakken Jeg poster bilder av problemet etter hvert... Endret 17. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Aww leit. Kontakt Amentio snarest? Selv får jeg mitt p183 i morgen <3 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Aaaw den var sur Regner med at sånt går på reklamasjon eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå