Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en uke fant amentio.no plutselig ut at de skulle sende meg kabinettet jeg bestilte... Regner med å få det i morgen om resten går som normalt. Håper på å få lagt ut noen bilder her etterhvert.

 

Eneste jeg synes er rart nå er at et kabinett og to harddisker skal få plass i en eske på 23,2 dm3 (40x29x20 cm), og veier 3,1 kg i følge posten.no o_O

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Etter en uke fant amentio.no plutselig ut at de skulle sende meg kabinettet jeg bestilte... Regner med å få det i morgen om resten går som normalt. Håper på å få lagt ut noen bilder her etterhvert.

 

Eneste jeg synes er rart nå er at et kabinett og to harddisker skal få plass i en eske på 23,2 dm3 (40x29x20 cm), og veier 3,1 kg i følge posten.no o_O

 

Sjæl ass.. mitt ble sendt ut fra trondheim igår.. er der enda.. omg. (Amentio her også) Antec P183

 

Veier greit mye detta kabinettet da..

 

Vekt 14,6 kg

Volum 115,3 dm3 (63x61x30 cm)

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar
Ntåå my bad :]

Hehe

 

Neinei, jeg endra det etterpå ;) Glemte å skrive "Trondheim" :blush:

 

Nok off topic nå...

 

Noen her som har noen gode tips før jeg bytter over hw fra det gamle kabinettet? Vet jeg har spurt om det før, men jeg vil jo ikke ødelegge noe med en gang :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Ntåå my bad :]

Hehe

 

Neinei, jeg endra det etterpå ;) Glemte å skrive "Trondheim" :blush:

 

Nok off topic nå...

 

Noen her som har noen gode tips før jeg lytter over hw fra det gamle kabinettet? Vet jeg har spurt om det før, men jeg vil jo ikke ødelegge noe med en gang :p

 

Pass på å ikke vekke hybelkaninene inni der, de begynner å bråke no jævlig.

 

Neida..

legg hovedkortet oppå en antistatisk pose.

Legg alt ryddig og klart til å bli hivd inn i et nytt kabinett.

Lenke til kommentar
Ntåå my bad :]

Hehe

 

Neinei, jeg endra det etterpå ;) Glemte å skrive "Trondheim" :blush:

 

Nok off topic nå...

 

Noen her som har noen gode tips før jeg lytter over hw fra det gamle kabinettet? Vet jeg har spurt om det før, men jeg vil jo ikke ødelegge noe med en gang :p

 

Pass på å ikke vekke hybelkaninene inni der, de begynner å bråke no jævlig.

 

Neida..

legg hovedkortet oppå en antistatisk pose.

Legg alt ryddig og klart til å bli hivd inn i et nytt kabinett.

 

Det skulle så klart stå "bytter"... Det er nok et tegn på at jeg begynner nok å bli litt trøtt :whistle:

 

Antistatisk pose... Vil en vanlig handlepose funke? F.eks. Rema 1000-, Meny-, Rimi-, Elkjøp-, eller Kiwipose?

 

Jeg misstenker at strømforsyninga jeg har i mitt lille Fujitsu Siemens-kabinett er mindre enn en normal ATX-PSU, men tror dere det vil gå greit å montere den fordet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...