kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nice, kan du linke meg til det monteringssettet? Blir helt gal av de gummiknottene på xigmatek dark knight (forsåvidt samme kjøleren som s1283) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Her har du settet, dog da det ikke er tilgjengelig i Norge, må det kjøpes fra utlandet. Bestilte både kjøler og feste fra Performance PCs da ingen hadde kjøleren inne, regner med at det kommer til neste uke engang. ~ Mortis Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Åja. Du mente bakplate ja. Jeg tenke mer på vifteløsninga jeg : P Ellers syns jeg monteringsmetoden på Dark knight er helt okay.. NOTE: Ikke sett på vifte før du fester kjøleren -.-" Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ble litt stolt nå, sendte bildet av vifta jeg hadde strømpet til Nils( murdermod, mdpc-x ) og han syns det så veldig bra ut:DNå er det bare og få til de siste små triksene:P Post bildene her da! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 bsre gå en side bak det så får du se det ene ihvertfall;) Kommer worklog en eller annen gang, når ting er som det skal. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tror nok jeg må på noe annet sted en komplett for sokket 1136 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 sjekket du bildet anki? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jepp, så fint ut Gjerne et bilde når du er helt ferdig, med kontakten også Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 grunnen til at kontakten ikke er på er at jeg må sette på ny krymper forran ved kontakten så det blir perfekt før kontakten og du ikke ser noe av kablene før kontakten. Men du skal få se alt etterhvert som bildene blir flere og jeg kommer lengre. Er sykt mye igjen og gjøre. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Etter en uke fant amentio.no plutselig ut at de skulle sende meg kabinettet jeg bestilte... Regner med å få det i morgen om resten går som normalt. Håper på å få lagt ut noen bilder her etterhvert. Eneste jeg synes er rart nå er at et kabinett og to harddisker skal få plass i en eske på 23,2 dm3 (40x29x20 cm), og veier 3,1 kg i følge posten.no o_O Endret 15. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvilket kabinett? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Etter en uke fant amentio.no plutselig ut at de skulle sende meg kabinettet jeg bestilte... Regner med å få det i morgen om resten går som normalt. Håper på å få lagt ut noen bilder her etterhvert. Eneste jeg synes er rart nå er at et kabinett og to harddisker skal få plass i en eske på 23,2 dm3 (40x29x20 cm), og veier 3,1 kg i følge posten.no o_O Sjæl ass.. mitt ble sendt ut fra trondheim igår.. er der enda.. omg. (Amentio her også) Antec P183 Veier greit mye detta kabinettet da.. Vekt 14,6 kg Volum 115,3 dm3 (63x61x30 cm) Endret 15. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Hvilket kabinett? Thermaltake V9... Tror jeg skrev det på forrige side eller noe(?) ThomGreen, ble ditt sendt til Trondheim? Mitt ble sendt fra Trondheim EDIT: Skrivefeil! Endret 15. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sendt fra ? Oslo? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sendt fra ? Oslo? Ops fra Trondheim Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ntåå my bad :] Hehe Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Ntåå my bad :]Hehe Neinei, jeg endra det etterpå Glemte å skrive "Trondheim" Nok off topic nå... Noen her som har noen gode tips før jeg bytter over hw fra det gamle kabinettet? Vet jeg har spurt om det før, men jeg vil jo ikke ødelegge noe med en gang Endret 15. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ntåå my bad :]Hehe Neinei, jeg endra det etterpå Glemte å skrive "Trondheim" Nok off topic nå... Noen her som har noen gode tips før jeg lytter over hw fra det gamle kabinettet? Vet jeg har spurt om det før, men jeg vil jo ikke ødelegge noe med en gang Pass på å ikke vekke hybelkaninene inni der, de begynner å bråke no jævlig. Neida.. legg hovedkortet oppå en antistatisk pose. Legg alt ryddig og klart til å bli hivd inn i et nytt kabinett. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ntåå my bad :]Hehe Neinei, jeg endra det etterpå Glemte å skrive "Trondheim" Nok off topic nå... Noen her som har noen gode tips før jeg lytter over hw fra det gamle kabinettet? Vet jeg har spurt om det før, men jeg vil jo ikke ødelegge noe med en gang Pass på å ikke vekke hybelkaninene inni der, de begynner å bråke no jævlig. Neida.. legg hovedkortet oppå en antistatisk pose. Legg alt ryddig og klart til å bli hivd inn i et nytt kabinett. Det skulle så klart stå "bytter"... Det er nok et tegn på at jeg begynner nok å bli litt trøtt Antistatisk pose... Vil en vanlig handlepose funke? F.eks. Rema 1000-, Meny-, Rimi-, Elkjøp-, eller Kiwipose? Jeg misstenker at strømforsyninga jeg har i mitt lille Fujitsu Siemens-kabinett er mindre enn en normal ATX-PSU, men tror dere det vil gå greit å montere den fordet? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kan vell ikke ødelegge noe av for lite spenning? Give it a shot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå