Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk lønn den 12. og kjøpelyst i går, så da blir det snart noen fine (forhåpentligvis) bilder fra meg :D

 

Har bestilt Cooler Master ATCS 840, Corsair HX1000w og Noctua cpu-kjøler (den kjente som er bra) fra Komplett.

 

Har også bestilt en til Sapphire HD4870x2 fra Netshop så jeg skal kjøre Crossfire. Ja, jeg vet det kanskje er litt overkill med 2stk 4870x2, men hold deg fast: Jeg fikk den for 1800kr! Ikke spør hvorfor, de hadde 1 igjen i går så jeg bare slo til.

 

Hadde egentlig tenkt å bare kjøpe kabinettet og kjøleren, men kunne ikke dy meg da jeg fant skjermkortet :D

Lenke til kommentar

Den her mener du? :O

 

Går selv til innkjøp av vifte med lys og en katode eller to til kabinettet. Så fort jeg blir frisk :D

Føler ikke jeg trenger noe ny vifte enda, har overklokka i5'en fra 2,66 til 3,3GHz og på maks på Crysis så ligger den på en gjennomsnitt 58 grader så jeg gidder ikke bruke 7-800 kroner på en jævla vifte enda, stock vifta kjøler bra nok akuratt nå :)

Lenke til kommentar
Den her mener du? :O

 

Går selv til innkjøp av vifte med lys og en katode eller to til kabinettet. Så fort jeg blir frisk :D

Føler ikke jeg trenger noe ny vifte enda, har overklokka i5'en fra 2,66 til 3,3GHz og på maks på Crysis så ligger den på en gjennomsnitt 58 grader så jeg gidder ikke bruke 7-800 kroner på en jævla vifte enda, stock vifta kjøler bra nok akuratt nå :)

Ja den der ja, bare til socket 775. Men jeg ser at på den 1366-varianten så følger det med 2 vifter. Gjør det ikke det på socket 775-varianten?

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar

Pga. blåfargen du likte den der?

 

Green: Helt enig, er ikke vansklig og skifte vifte, putte på noen blå strømper osv. så har man sin egen opp-pimpa vifte;)

 

 

Ble litt stolt nå, sendte bildet av vifta jeg hadde strømpet til Nils( murdermod, mdpc-x ) og han syns det så veldig bra ut:D

Nå er det bare og få til de siste små triksene:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...