Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Digger kabinettet. Fant ut at det var litt mer lys og viftestyring på baksiden som gjore det enda tøffere Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Mye lys er no-no. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Lys er pimp, pimp is a bad thing. Jeg er heller ikke så glad i vinduer på kabinettet. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 da har jeg tatt meg tid til å få ryddet litt i kabinettet i dag , alt i alt fornøyd , ser ingen annen måte å gjøre det på i det kabinettet . men kom gjerne med tips og inspill ! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Legg 8-pin'en UNDER skjermkortet ved enden. funker fett Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sett bort i fra 8-pin-en så var det veldig bra. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg ville satsa på en skjøtekabel på den P8 kabelen og lagt den langs med kabinettbaksiden og opp Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da var kabelen lakt under enden på skjermkortet , men synst ikke dette heller ser så veldig pent ut , så skulle gjerne fått meg en sjøtekabel, noen som vet hvor jeg får kjøpt dette ? Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Her er noen bilder av spillmaskinen min, SpaceMonkey.. Kanskje ikke det mest 'stilfulle', men faar jobben gjort MvH [ Infected ] Endret 11. september 2009 av [Infected] Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det der var jo rene beistet Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fikk lønn den 12. og kjøpelyst i går, så da blir det snart noen fine (forhåpentligvis) bilder fra meg Har bestilt Cooler Master ATCS 840, Corsair HX1000w og Noctua cpu-kjøler (den kjente som er bra) fra Komplett. Har også bestilt en til Sapphire HD4870x2 fra Netshop så jeg skal kjøre Crossfire. Ja, jeg vet det kanskje er litt overkill med 2stk 4870x2, men hold deg fast: Jeg fikk den for 1800kr! Ikke spør hvorfor, de hadde 1 igjen i går så jeg bare slo til. Hadde egentlig tenkt å bare kjøpe kabinettet og kjøleren, men kunne ikke dy meg da jeg fant skjermkortet Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Den her mener du? :O Går selv til innkjøp av vifte med lys og en katode eller to til kabinettet. Så fort jeg blir frisk Føler ikke jeg trenger noe ny vifte enda, har overklokka i5'en fra 2,66 til 3,3GHz og på maks på Crysis så ligger den på en gjennomsnitt 58 grader så jeg gidder ikke bruke 7-800 kroner på en jævla vifte enda, stock vifta kjøler bra nok akuratt nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Liten dårlig teaser :!: , må skifte "krymper" så den går i ett med kontakten ( som ikke er på ) Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Den her mener du? :O Går selv til innkjøp av vifte med lys og en katode eller to til kabinettet. Så fort jeg blir frisk Føler ikke jeg trenger noe ny vifte enda, har overklokka i5'en fra 2,66 til 3,3GHz og på maks på Crysis så ligger den på en gjennomsnitt 58 grader så jeg gidder ikke bruke 7-800 kroner på en jævla vifte enda, stock vifta kjøler bra nok akuratt nå Ja den der ja, bare til socket 775. Men jeg ser at på den 1366-varianten så følger det med 2 vifter. Gjør det ikke det på socket 775-varianten? Endret 15. september 2009 av Sjulimann Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Infected: Ser bra ut! Bortsett fra litt eldre kabinett + mange små vifter, så ser dette ganske lovende ut:] Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ser ut som det er en vifte bare på 775, og i produkt info står det ikke at det er 2 så da er det nok 1 ville jeg tro. Men lest litt rundt og det skal altså være en veldig bra CPU kjøler altså. Men hadde jeg vært så heldig at jeg hadde 775 sokkel ville jeg valgt denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391084 PIMP MY RIDE ! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Uff ser både billig og dårlig ut. :] Xigmatek Dark knight...Så setter du på egen blå vifte om du vil. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Pga. blåfargen du likte den der? Green: Helt enig, er ikke vansklig og skifte vifte, putte på noen blå strømper osv. så har man sin egen opp-pimpa vifte;) Ble litt stolt nå, sendte bildet av vifta jeg hadde strømpet til Nils( murdermod, mdpc-x ) og han syns det så veldig bra ut:D Nå er det bare og få til de siste små triksene:P Endret 15. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har bestilt meg ny CPU-kjøler, da ett av pushpinsa har ryki, og enda ett begynner å bli dårlig. Valget falt på en Xigmatek HDT-S1283, sammen med ett monteringssett slik at man kan skru den fast istedenfor pushpins. ~ Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå