KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gleder meg. Btw, burde ikke denne tråden bytte navn til noe annet? Kabinettkaféen elns? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sett i I\O-plata før hket...bare for og nevne det:P Hva i granskauen er I\O plata for no? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 In and out shield. Den platen som følger med hovedkortet. - Bruk hardwarekafèen for generelt pc snakk. Her er det kabinetter. :] Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sett i I\O-plata før hket...bare for og nevne det:P Hva i granskauen er I\O plata for no? Skal monteren den bak i kabinettet der kontaktene til hovedkortet kommer ut. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Huh ? :O Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Huh ? :O http://images.google.no/images?hl=no&s...mp;aq=f&oq= Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Åja, seff bytta den ut med den pimpa hovedkort versionen aller først Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Den som står ifra før er bare og fjerne, er ikke mange hk den passer uansett:P Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ja da var jeg ferdig med byging og ryddig og gjestene har gått Da sier jeg bare god natt og antec nine hundred Two, dag to venter i mårra når jeg har PSU. Sov godt ! Oppsumering: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Tips: Fjern den svarte plastikktingen hvor skjermortet stikker inn. Du får ikke brukt den i den brønnen uansett Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er en vifte. Er kabel og alt...men ingen vifte :/ Og ja skjermkortet kunne vært lengere inn om ikke den plastikk boksen var der og nei jeg driter i og fikle mer inni der Bestillte som sagt PSU i går. Den var ferdig pakket i dag i 8 tiden og fikk første inntryk av supporten i oslo komplett at de kan gå og henge seg med så trege folk som bruker fra 8-3 på og bare sende leverings nummeret. uansett så gjore det ikke no for siden det tok så lang tid studerte jeg ordren noen ganger og fant ut at jeg hadde bestilt fra oslo istedet for sandefjord (faaaaaaaeeeen) det var altså kvart på ett.. Så da gikk drømmen om og sitte her med ferdig bygd stasjnær oppløst i lufta. PSU'en er dog ferdig pakka og står sikkert snart i postautomaten i sandefjord...om de bare kan få rævva i gir og sende meg sms... Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Du bør nok fikle mer inni kabinettet for å få ordentlig airflow - når psu er kommet! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Er ikke en vifte nei. det er en plass hvor du kan sette en vifte. men da passer ikke skjermkortet. du bør fjerne den for mest airflow. EDIT: jo også.. Sett RAM'en i Dual channel. altså ikke bruk svart OG blå minnekanal. Bruk Blå og blå eller svart og svart. = bedre ytelse Endret 10. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja . Men hvertfall så har PSUen komi så skal opp på komplett i løpet av kvelden ...jippi Så får vi se om jeg har fått noe statisk strøm i noen av delene xD Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Tenkte jeg skulle ta en nærmere titt inni mitt nåværende kabinett nå snart, slik at jeg får bort støv osv før jeg får det nye kabinettet i posten. Noen andre ting enn å ta på en kran e.l., jeg burde tenke på på forhånd? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vaske henda Jeg gjorde det også Jeg har fjerna mesteparten av støvet som var inni "hybelkaninboligen", som jeg også kaller PC Prosessorvifta var nesten tetta Bra jeg bestilte kabinett med støvfilter nå da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Du må dresere hybelkaninene, det har jeg gjort og du finner ikke bedre vakthold!! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Du må dresere hybelkaninene, det har jeg gjort og du finner ikke bedre vakthold!! Jeg tror jeg får problemer med det nå som de har bosatt seg i støvsugeren Er ikke så rart at de ønsket å bo i prosessorvifta, de ble vel tiltrukket av viftas sugekraft Synes det er snodig at Fujitsu Siemens ikke har tatt seg bryet med å sette inn et støvfilter. Endret 10. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja gutta etter og ha fiksa psu og alt lednigns herket og sliti med w7 herket er jeg ENDELIG ferdig Går raskere en noe anna jeg har vært borti Får utforske litt i mens kan dere få en snikitt på "the final product" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå