Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må ikke dekke til Arkham asulum koden da!

 

Hehe, så det etter at jeg hadde tatt bilder så måtte ta på nytt så ingen av dere slumper stjeler no :D

 

Men jeg har ikke kommi langt. Får ikke gjort annet en og sette på plass ting i dag siden jeg... snuft.... glemte power supplyen. Men har setti CPU'en og vifta på plass i hovedkortet. En kompis sa at jeg måtte være forsiktig når jeg setter hovedkortet fast i veggen og ikke glemme "mutterene". Så i pakka til kabinettet fuglte det med noen skruer som var helt like hun skruene som sto i kabinettet. Og noen rød skiver. Så er spørsmålet, må jeg ha på disse skivene ? Og i så fall må jeg ha en på hver side av kortet? I så fall kommer jeg til og måtte plundre meg i hjel...

Lenke til kommentar

Har noen har noen gode nybegynnertips for montering av hw i nytt kabinett?

 

Noe spesielt som er lurt å huske på?

 

Jeg fikk tips om å bruke et slikt antistatisk armbånd til monteringen, men jeg skal kun flytte over hw fra et annet kabinett i første omgang, dvs at jeg ikke tar ut prosessoren, ram osv. Trenger jeg dette armbåndet da?

 

(Ble kanskje litt på siden av topic det her men)

 

EDIT: Gratulerer med dagen Captn Jack Yarr'ow! :fun:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Det er derfor jeg venter med RAM til slutt, så jeg kan prøve og få de på plass uten og laste de med 100 000v statisk spenning :p

Hovedkortet har jeg vært borti noe, men vært så forsiktig som mulig...Har klart og ta under på prossesoren men ikke imidten bare litt i kanten men likavell på punktene. Har ikke følt noe statisk tilværelse enda. Men får se under oppstart om det ble access allowed eller om jeg kan legge ut datan på failblog @ www.youtube.com.

 

 

 

Legger ved noen hardware bilder :) Er litt skeptisk til skjermkortet som er like langt som fra bak delen av kabinettet fram til slotsa.... vi får se xD.

post-161044-1252520145_thumb.jpg

post-161044-1252520158_thumb.jpg

post-161044-1252520166_thumb.jpg

post-161044-1252520174_thumb.jpg

post-161044-1252520183_thumb.jpg

post-161044-1252520190_thumb.jpg

post-161044-1252520201_thumb.jpg

post-161044-1252520210_thumb.jpg

post-161044-1252520219_thumb.jpg

post-161044-1252520228_thumb.jpg

Lenke til kommentar

@2B'1:

Nei, ikke med mindre du jobber/går rundt på et teppe. :)

 

@Fluesopp (Ja, jeg kaller deg det enda, for enkelhetens skyld :p ):

Ser for meg at det vil se bedre ut. Er jo ikke så mye arbeid å sjekke det da, er bare å ta ut skjermkortet, sette inn ramma igjen, og sette inn skjermkortet. Men så er jo jeg lat da, så tenkte jeg måtte høre noen andre sine meninger først. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...