Mr.Anki Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Herlig bilde! Alltid digg med ny hardware Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Som sagt før, alltid digg med nytt hardware Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ja, enig der. Er digg å kjenne lukta av ny HW. Synd det med PSU-en da. Du får kjøpe en i morgen da. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen som har hørt noe om dette nydelige kabinettet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nydelig var det ikke akkurat da men.. Men så ikke så alt for ille ut sånn ellers. Men har hørt om Lancool før. Datterselskap av Lian Li om jeg ikke tar feil. Så og si samme kabinetter, bare i stål istedenfor aluminium. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du må ikke dekke til Arkham asulum koden da! Hehe, så det etter at jeg hadde tatt bilder så måtte ta på nytt så ingen av dere slumper stjeler no Men jeg har ikke kommi langt. Får ikke gjort annet en og sette på plass ting i dag siden jeg... snuft.... glemte power supplyen. Men har setti CPU'en og vifta på plass i hovedkortet. En kompis sa at jeg måtte være forsiktig når jeg setter hovedkortet fast i veggen og ikke glemme "mutterene". Så i pakka til kabinettet fuglte det med noen skruer som var helt like hun skruene som sto i kabinettet. Og noen rød skiver. Så er spørsmålet, må jeg ha på disse skivene ? Og i så fall må jeg ha en på hver side av kortet? I så fall kommer jeg til og måtte plundre meg i hjel... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Har noen har noen gode nybegynnertips for montering av hw i nytt kabinett? Noe spesielt som er lurt å huske på? Jeg fikk tips om å bruke et slikt antistatisk armbånd til monteringen, men jeg skal kun flytte over hw fra et annet kabinett i første omgang, dvs at jeg ikke tar ut prosessoren, ram osv. Trenger jeg dette armbåndet da? (Ble kanskje litt på siden av topic det her men) EDIT: Gratulerer med dagen Captn Jack Yarr'ow! Endret 9. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er derfor jeg venter med RAM til slutt, så jeg kan prøve og få de på plass uten og laste de med 100 000v statisk spenning Hovedkortet har jeg vært borti noe, men vært så forsiktig som mulig...Har klart og ta under på prossesoren men ikke imidten bare litt i kanten men likavell på punktene. Har ikke følt noe statisk tilværelse enda. Men får se under oppstart om det ble access allowed eller om jeg kan legge ut datan på failblog @ www.youtube.com. Legger ved noen hardware bilder Er litt skeptisk til skjermkortet som er like langt som fra bak delen av kabinettet fram til slotsa.... vi får se xD. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) fest avstands-skruene først, legg hket på, skru det fast med de skruene der. Men du MÅ ikke bruke de røde skivene, men det går fort og feste de;) Sett i I\O-plata før hket...bare for og nevne det:P Endret 9. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Det skjermkortet var jäävlig sexy! EDIT: Ikke bruk de røde skivene. Da isoleres ikke hovedkortet i kabinettet. Endret 9. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Brukte de før, hadde ikke noe problem med det...men jeg kuttet ut med de. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 En gummistrikk rundt håndleddet, vil den gjøre ca. det samme som et antistatisk armbånd? Har hørt dette et sted tror jeg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nope. Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Trenger man antistatisk armbånd til all montering av hw? Endret 9. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ta i en vannkran, en annen PC eller noe som er jordet før du begynner å fikle i PC-en for å lade deg ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Vurderer å putte inn den nederste harddiskramma på mitt P180 Mini, for å skjule kablene enda litt mer. Vad tycks? EDIT: Sorry for dobbeltpost, klarte å glemme at jeg allerede hadde postet her. Og det på tre minutter. Endret 9. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ta i en vannkran, en annen PC eller noe som er jordet før du begynner å fikle i PC-en for å lade deg ut. Så hvis jeg tar i jordinga i stikkontakten før jeg begynner å flytte over hw vil jeg egentlig ikke ha noen nytte av et armbånd? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Krana er den tingen jeg bruker hele tiden, og det har fungert hittil. er noen år nå............... Kongkake: Har du prøvd og gjort det for og se hvordan det blir? hvis så, likte du det? Jeg sier gogo hvis det blir finere av det. Endret 9. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 @2B'1: Nei, ikke med mindre du jobber/går rundt på et teppe. @Fluesopp (Ja, jeg kaller deg det enda, for enkelhetens skyld ): Ser for meg at det vil se bedre ut. Er jo ikke så mye arbeid å sjekke det da, er bare å ta ut skjermkortet, sette inn ramma igjen, og sette inn skjermkortet. Men så er jo jeg lat da, så tenkte jeg måtte høre noen andre sine meninger først. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hmmm... pga no tull med amentio, er p183 ENEDELIG bestilt.. -_-" Håper på å ha den på mandag :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå